Merhabalar,
Cumartesi İstanbul/Samandıra istasyonuna muayene için götürdüm, aracı teslim alan görevli arkadaş da 94 zj varmış satmış küçük bir zj sohbetin ardından fren testinde aparat koyup koymadıklarını sordum -Evet dedi! ve kanalın karşısına geçip beklememi istedi -Tamam! dedim ama hemen gitmedim bekledim görevli arkadaş ön tekerlekleri fren testinin merdane sine soktu arkalar betonda lastiği çevirmeye başladı 2-3 tam tur döndü... :/ (umarım bir şey olmamıştır ?) -Hocam aman ne yapıyorsun aparat koymadın dedim.. "pişkin bir şekilde" - Başka bir şeye bakıyorum koyacağım! dedi. (ben karşıya geçmiş olsaydım fren testini o şekilde bitirecekti gibi bence) Neyse uyarımın ardından aparatı koydu.
Kanalın sonundan aracı teslim almak için bekledim, görevli aracınız kaldı diyerek geldi! Sebep? -Çeki demiri..Hocam bende çeki demiri yok hazırlığı var ayrıca çağrı merkeziniz geçiyor dedi o şekilde geldim (forumda da sormuştum herkes geçmiş hatta aracımın eski kullanıcısı olan İlhan abi de geçmiş bu şekilde) isterseniz amirle bir görüşün cevabını aldım ve amire gittim size yanlış bilgi vermişler ya işletip gelin yada söktürüp gelin dedi.
Yakınlarda bir yere söktürdüm tekrar sıra aldım aracı geçirdim ve tekrar söktüğüm yerde geri taktırdım.
Aracı muayeneye sokan görevliyle fren testinde ters düştüğüm için aracı geçirmediklerini düşünüyorum.
Muayene raporuna da çeki demiri işli değil, çeki demiri onaysız yazmışlar.. -Hocam çeki demiri yazmışsınız ok de nerede çeki demiri diyorum ses yok.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Konu musty.skr tarafından (23.Mays.2016 Saat 16:18 ) değiştirilmiştir.
"Bin millik bir yolculuk, tek bir adımla başlar."
1998 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2L V8
İtiraz edin, verdikleri rapora öyle birşey yazamazlar, yaşadığınız olayında birebir aktarın, imkanınız varsa bir daha da o istasyona uğramayın,
In Vino Veritas in Aqua Sanitas
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
Muayene işini hallettim, istasyonla işim kalmadı ama elimdeki ağır kusur raporunu aldılar benden, kusursuz olanı verdiler keşke foto çekseydim..
Olayı anlatan bir mail atmak istiyorum aslında
Sent from my iPhone using Tapatalk
"Bin millik bir yolculuk, tek bir adımla başlar."
1998 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2L V8
mustafa kardeşim sen görevlinin gazabına uğramışın kesin ben 2014 de denizlide aracı alırken satın aldığım kişi ile beraber yaptırdım TUV muayeneyi. ki sendede vardır bu evrak ayrıca benim 5,9 dada aynı çeki hazırlığı var bu sene yaptırdım marmariste bu çeki demiri mevzuu hiç olmadı.ki bu aparat araç üretiminde takılmış orijinal mopar çeki hazırlığı sonradan takma değil...KOMPLEKSLİ MUAYENE ELEMANLARI var burdada vardı bir bücür ona denk geldimmi didikler dururdu (boy 1,90 olunca bazen yer cüceleri sorun yaratıyor bizzat yaaşadım ) bu sene tayini başka yere çıktıda vatandaş kurtuldu
Konu toporomboz tarafından (24.Mays.2016 Saat 14:16 ) değiştirilmiştir.
İlhan abi, biliyosunuz özellikle sordum size muayenede çeki demiri hazırlığı takılınıydı diye -evet bu şekilde geçti dediniz! Ben belki kanun değişmiştir, istanbul da daha sıkıdır işlemler diyerek bir kaç kişiye ve tüv istasyonuna sormuştum 2 ay kadar önce.
Lamban yanmıyor, yağ kaçağı var şu bozuk bu bozuk de yaptıralım sonuçta hayati önem taşıyan işler, çeki demiri hazırlığına takmak nedir
Sent from my iPhone using Tapatalk
"Bin millik bir yolculuk, tek bir adımla başlar."
1998 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2L V8
Memlekette işini düzgün yapan mı var, yarısı bizim kadar arabadan anlamıyor, toplama adamlar
In Vino Veritas in Aqua Sanitas
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
Merhaba arkadaşlar,
bugün İstanbul Orhanlı muayene istasyonundan geldim.
Benim de emniyet kemeri, sürekli çeker endişelerim vardı... sıkıntı etmeyin.
Diğer istasyonları bilemem ama benim karşıma bizim araçlardan nispeten anlayan bir genç geldi.
Her zamanki gibi bol, far açıları, fren hortumu pasları küçük yağ kaçakları, sis farı çatlağı hatta plaka boyutu (illa ki geniş dana gibi puntolarla, saçma salak... HAFİF KUSURLAR yazdı ama gizliden de olsa korktuğum bir yerden vurdu.
Benim araca LPG takıldığında, dolum noktası sağ tarafta, yani “exhaust” tarafında olduğundan AĞIR KUSUR dendi...
2011den beri LPG olan bu araç daha önceleri geçtiği halde bu sefer takıldı, açıkçası kızamadım da çocuğa çünkü, çocuğumuzu taşıyoruz babalar o araçta. Görevini yapıyor çocuk, yeni yönetmelikmiş... bizim iyiliğimiz için esasen diye düşünmek gerek.
Şimdi benim sorum, çocuk bana bunun bir çeşit yalıtımla da olurunun olduğundan bahsetti.
Bu konuda tecrübesi olan veya hiç bulaşma, değiştir hortumların yerini mi dersiniz?
Not: böyle durumlarda yeniden sızdırmazlık raporu isteniyor.
93 Limited 4.0
Bizim de cumartesi tekrarımız var haraççı da, ben sizin yerinizde olsam ekonomik de sıkıntım yok ise tesisatı revize ederdim çünkü zj lerin en son egzoz borusunun ucu bile ciddi ısınıyor
Valla yapacak bir şey yok, güvenlik her şeyden önemli, düşündükçe tesisatı değiştirmek daha ağır basıyor. Ki zaten tesisat değil dolum hortumu uzatılıp, yeri değişecek.
Not: Bu arada bu LPG tankı imal edenler neden girişi hep sağ tarafa koyar?
Şunun soldan girişli olanı da olsa, saçma sapan hortumlar bagajda yer işgal etmez.
93 Limited 4.0