Başkan kolon işini unutmayalım 😂
Sent from my iPhone using Tapatalk
elimde 1 adet sıfır kullanılmamış 2010 üretim 31x10,5x15 mickey thompson baja mtz lastik var...
31x10,5x15 bf at ile takas edebilirim...
Ergun abi, eğer görsel olarak paylaşabilirsen çok sevinirim. Benim şaftım standart wj şaftı değil galiba. En azından gittiğim şaftçılar mercedes g serisi şaftı. bir tarafı mafsallı diğer tarafı standart yuvarlak kafa ve kaydırıcılı dediler. Benim şaftım sanki bisiklet pompası gibi içeriden uzayıp kısalıyor. Acaba kaydırıcı taşıyıcı bu mu oluyor?
Konu aybarsdnr tarafından (30.Eyll.2015 Saat 22:59 ) değiştirilmiştir.
Çanta gitti Oto müzik sistemi ile takas ettim.
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''
Aybars,
WJ' lerde fabrika çıkışında iki tip şaft var, yükseltme sonrası uygulamalar da iki tip ;
CV-Joint ( bilyalı ) çalışma şekli ;
Tek mafsallı çalışma şekli ;
Fabrika çıkışlı CV-Joint sistem yükseltilmiş araçlarda değişen çalışma açısı nedeniyle kısa zamanda dağılır ( 3 inç ve yukarısı )
Şaft açıları ile ilgili geniş bilgi ;
http://www.geze-gen.com/showthread.p...C4%B1lar%C4%B1
Ergun abi çok teşekkür ederim paylaşımın için. Benimki o zaman bir tarafı çift mafsallı tarafı cv joint olan. yani ustaların dediği gibi mercedes g serisi şaftı değil
Ergün Abi, benim aracı biliyorsun 1.5" kit ile yükseltmiştim. Amortisor ve helezon. Ancak yükseltme sonrası şaftım 80 km/s üzeri hızlarda ayağımı gazdan çekince aracın içinde rahatça duyulacak bir uğultu ve 140 km/s'ten sonra titreme yapıyordu. Şaftı bir süreliğine çıkarmıştım ve iki sorun da geçmişti.
Sen 3" den sonrası sıkıntılı demişsin. Benim 1.5" gibi düşük bir seviyede bu sorunları yaşama nedenim ne olabilir?
Bu arada benim şaftın girişindeki körükte yırtık var. YAnlış söylüyor olmayım ama usta sanki şey demişti şaftın aks kafası giriş körüğü mü ne. Aks lafını ben uydurmuş olabilirim ama
Sendeki olay şimdilik sadece balans bozukluğundan kaynaklanıyor olabilir...
Usta örnek vermek istemiş " aks körüğü " gibi benzetme yapmış.
O lastik bir anlamda mafsalın körüğüdür, dolayısı ile lastik yırtıldıktan sonra artık bilya yuvalarına toz, su, çamur v.s girmeye başlar ve kısa sürede kötü çalışma şartlarına bilyalar dayanamaz dağılır.