Ben sertlik hissetmedim açıkcası arazide esnemesi yada engellerin üzerindeki performası iyi yanlız onla alakalımı bilmiyorum alttan tıkırtılar lıkırtılar geliyor dönüşlerde artıyor kasıntılı ama aks değil bakıldı
Aradığım huzur sendin sende gittin geriye dağ taş kalan..
Mert başkan Fuat bey'in dediği gibi maalesef olmuyor denedim yada amerika'ya gidip gelen bir arkadaşa dicem ondan almasını rica edicem yada orada yaşayan bir arkadaştan bana kargo yapmasını rica edicem Alırdırırsam beni yönlendirirsin başkanım kime yaptıracağımı falan seninki gibi 3" get değil
ÅžaÅŸmaz sanayi
Aradığım huzur sendin sende gittin geriye dağ taş kalan..
Orjinali o kadar esnektirki yere attığınız zaman doing doing diye zıplar.
Diğeri kütük gibidir, difransiyelin tüm seslerini şaseye dolayısı ile kabine iletir.
En iyi farkı asvalttaki konforundan anlarsınız...
Buradakiler tornadan çıkmadır.
Orjinali yüksek kaliteli enjeksiyondur.
Aracın orjinal yay üstü izalatörlerine dikkat edin, çok yumuşak ama dayanıklıdır. Orjinal getler ile mükemmel bir sürüş konforu sağlar.
Burada yapılan getler çok sert olduğundan montajda birlikte kullanılması gereken aracın orjinal izalatörlerini keser ve kısa zamanda deforme eder.
Ergün Abi, 4" yükselirsem bana lazım olacak şaft bu mudur?
http://www.ironrockoffroad.com/FDSX.html
Abi aslına bakarsan ilk yaptırdığımda hiç bi ses yoktu ve ben bi sertlikte hissetmedim açıkcası hala aynı gibi yanlız benim ön şaftın kafasında boşluk vardı yükseltmeden sonra arttı birde arazide zorlayınca dağıttık ondan sonra bu sesler çıktı bi kaç gün şaftsız kullandım o ara gelmeye başladı şimdide devam ediyor.. Yani anlattığınız durum lastiğin ufak bi darbede bile yaylara ve amortisöre ilettiğinde olması gerekmezmi yani arabay 19 jant takıp çakıl taşını hissetmek gibi..benimki öyle değil yağ gibi yol kalkarken tıkır tıkır dururken lıkır lıkır bazen şöför tarafını alttan tıklıyolar bazen 2 taraftanda geliyor gibi geçenler de park ettikten sonra direksiyon yarım sağken stop ettikten sonra sol önden çatır çutur ses geldi anlamadım gitti ,açtığım konuya biri motor kulağı kopmuş olabilir dedi ustayı görünce susuyo
Kullanıp dinlemek lazım..., uzaktan bir şey söylemek zor.
Biri direksiyonda sağ sol yaparken diğeri alttan bakarak seslerin nereden geldiğini önce duyarak sonra da el ile hissederek belirlemesi lazım. Kalkışlarda gelen tıtkır tıkır ses aks lalesinin bozulmaya başladığına da işaret olabilir.
ben amazon'da buldum
http://www.amazon.com/Grand-Cherokee...j+budget+boost
Ä°sterseniz beraber getirtebiliriz Fuat bey