Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
http://www.ironrockoffroad.com/10368.html

http://www.ironrockoffroad.com/2962.html

Ergün abi bu mevzu nedir? 1 tanesi Auxilary yani yardımcı, var olan direksiyon amortisoru çıkartılmadan takılıyor galiba, bi tanesi ise var olan direksiyon amortisorunun yerine takılıyor, Death wobble için iş görür mü diyecem sen yine direksiyon amortisoru ile alakası yok dicen ama yine de şansımı deneyim

Death ile alakası yoksa bunun bendeki 2" lik yükseltmeye ne faydası olur şu ankinden?

Bu arada ben galiba aracın sağa 2 cm yatıklığının sebebini buldum. http://www.ironrockoffroad.com/52088402AB.html Bunlar için gerçek yüksekliği sağlar diyor. Benim sol arkadaki bu parçada tırnaklardan biri eğilmiş, yay üzerine sanki yanlış oturtulmuş. Ve sol arkayı bastırınca araba dengeye geliyor. Yani burdaki fazla yükselti sağ tarafı çöktürüyor. Bahsettiğim kısmın resmini çekip koyacağım.
Şİmdi, Death Wobble' sebep direkisyon amortisörü olmaz, direksiyon amortisörü Death Wobble' ı absorbe etmeye çalışır. Yani Death Wobble'ın sebepleri ayrı, bunu daha önceden konuşmuştuk. Üstelik Şiddetli death Wobble' ler tüm ön takım ve direksiyon sistemi olduğu gibi direksiyon amortisörüne de zarar verir. Tamam, bir yardımcı amortisör ile bunu biraz daha karşılayabilirsin ama önemli olan Death Wobble' ın sebebini bulmak ve olayı ordan çözmek. Daha güçlü amortisör veya yardımcı ek amortisörler ani direksiyon hamlelerinde geniş lastiklerde standart pompa ve direksiyon kutusu zorlanır. Bu tip uygulamalar daha güçlü sonradan takılan performans direksiyon sistemlerinde birlikte kullanılır. Sana daha net bir örnek vereyim ; benim aracın üstündeki direksiyon amortisörü ömrünü tamamlamış, tamamen boşalmış, yani yok gibi ama hala arcın üstünde, uzun zamandır da bu şekilde kullanıyorum vakitsizlikten ilgilenip değiştiremiyorum, uzun zamandır bu şekilde kullandığım halde hiç bir zaman Death Wobble yapmadı ! Demek ki Death Wobble yapmasına sebeb olacak başka bir boşluk yok.