Toplam 164 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Toplu alım yapmak isteyenler

Hybrid View

  1. #1
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.ironrockoffroad.com/10368.html

    http://www.ironrockoffroad.com/2962.html

    Ergün abi bu mevzu nedir? 1 tanesi Auxilary yani yardımcı, var olan direksiyon amortisoru çıkartılmadan takılıyor galiba, bi tanesi ise var olan direksiyon amortisorunun yerine takılıyor, Death wobble için iş görür mü diyecem sen yine direksiyon amortisoru ile alakası yok dicen ama yine de şansımı deneyim

    Death ile alakası yoksa bunun bendeki 2" lik yükseltmeye ne faydası olur şu ankinden?

    Bu arada ben galiba aracın sağa 2 cm yatıklığının sebebini buldum. http://www.ironrockoffroad.com/52088402AB.html Bunlar için gerçek yüksekliği sağlar diyor. Benim sol arkadaki bu parçada tırnaklardan biri eğilmiş, yay üzerine sanki yanlış oturtulmuş. Ve sol arkayı bastırınca araba dengeye geliyor. Yani burdaki fazla yükselti sağ tarafı çöktürüyor. Bahsettiğim kısmın resmini çekip koyacağım.
    Şİmdi, Death Wobble' sebep direkisyon amortisörü olmaz, direksiyon amortisörü Death Wobble' ı absorbe etmeye çalışır. Yani Death Wobble'ın sebepleri ayrı, bunu daha önceden konuşmuştuk. Üstelik Şiddetli death Wobble' ler tüm ön takım ve direksiyon sistemi olduğu gibi direksiyon amortisörüne de zarar verir. Tamam, bir yardımcı amortisör ile bunu biraz daha karşılayabilirsin ama önemli olan Death Wobble' ın sebebini bulmak ve olayı ordan çözmek. Daha güçlü amortisör veya yardımcı ek amortisörler ani direksiyon hamlelerinde geniş lastiklerde standart pompa ve direksiyon kutusu zorlanır. Bu tip uygulamalar daha güçlü sonradan takılan performans direksiyon sistemlerinde birlikte kullanılır. Sana daha net bir örnek vereyim ; benim aracın üstündeki direksiyon amortisörü ömrünü tamamlamış, tamamen boşalmış, yani yok gibi ama hala arcın üstünde, uzun zamandır da bu şekilde kullanıyorum vakitsizlikten ilgilenip değiştiremiyorum, uzun zamandır bu şekilde kullandığım halde hiç bir zaman Death Wobble yapmadı ! Demek ki Death Wobble yapmasına sebeb olacak başka bir boşluk yok.

  2. #2
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şİmdi, Death Wobble' sebep direkisyon amortisörü olmaz, direksiyon amortisörü Death Wobble' ı absorbe etmeye çalışır. Yani Death Wobble'ın sebepleri ayrı, bunu daha önceden konuşmuştuk. Üstelik Şiddetli death Wobble' ler tüm ön takım ve direksiyon sistemi olduğu gibi direksiyon amortisörüne de zarar verir. Tamam, bir yardımcı amortisör ile bunu biraz daha karşılayabilirsin ama önemli olan Death Wobble' ın sebebini bulmak ve olayı ordan çözmek. Daha güçlü amortisör veya yardımcı ek amortisörler ani direksiyon hamlelerinde geniş lastiklerde standart pompa ve direksiyon kutusu zorlanır. Bu tip uygulamalar daha güçlü sonradan takılan performans direksiyon sistemlerinde birlikte kullanılır. Sana daha net bir örnek vereyim ; benim aracın üstündeki direksiyon amortisörü ömrünü tamamlamış, tamamen boşalmış, yani yok gibi ama hala arcın üstünde, uzun zamandır da bu şekilde kullanıyorum vakitsizlikten ilgilenip değiştiremiyorum, uzun zamandır bu şekilde kullandığım halde hiç bir zaman Death Wobble yapmadı ! Demek ki Death Wobble yapmasına sebeb olacak başka bir boşluk yok.
    Amortisörde yetersizlik aramak yerine Death Wobble' ın gerçek sebebini bulman lazım.

    Ben hala sorunun track Bar' da olduğunda ısrarlıyım !

    Death Wobble esnasında ön tekerleklerin nasıl yalpaladığına bir bak;

    https://www.youtube.com/watch?v=TOoUnv9sOtk

    Video'yu dikkatlice izle ;

    https://www.youtube.com/watch?v=DiydwQHc7QQ


    Direksiyon amortisörün esas görevi Death Wobble'ın etkilerini, sönümlendirmek değil ; ön lastiklerin yandan alacakları herhangi bir sert darbede o anda direksiyon içersinde olabilecek elinin kırılmasını engellemek içindir.

    Hatırlamaya çalış, Death Wobble genelde hep aynı sürat aralıklarında mı oluyor ?

    Sana bir öneri daha;

    İhtimal : Bazen lastikler tam daire olmayabiliyor, fabrikasyon hatası da olabilir, sonradan da bozulabilir. Yani lastiklerden biri oval ise de Death Wobble yapabilir.

    Önce lastiklerini bir ön arka yap, yani önleri arkaya arkaları öne al.

    Bir de bu şekilde dene bakalım Death Wobble yapacak mı .

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı DeÄŸiÅŸtirme Yetkiniz Yok
  •