2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
Ben 97 5.2 ZJ de Atiker Safe Fast kullanıyorum, herhangi bir problem yok. Geçişlerde ve performansta bir problem yok. Genel olarak oldukça memnunum.
Bakalım yeniden bir el atalım şu sisteme.Ayrıca bu konuda ki donanımın ve paylaşımın için çok teşekkür ediyorum.Abi bence önce sen süreden dolayı lpg enjektörleri,regulatör vs.. gibi ekipmanlarını bi kontrol ettirerek işe başlasan daha sağlıklı çözümler bulabilirsin..
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
Bende Atiker var hangi seri bilmiyorum motorun üstünde 8 tane kırmızı birşey var foto yarın gönderirim, bir sorunum yok 7000 km yaptım sadece lpg filtre değişti genel bakım yapıldı taş gibi Atiker hangi seri olduğu nereden öğrenebilirim kitapçık felan ?
Seri olarak takan yer dahi iyi bilir ama bizim v8 araçlar için gri enjektörlü atiker gold kiti öneriyorlar. Kırmızı enjektörlerin hızı ms olarak gri enjektörlerden düşük. Bi ara bende kullanmıştım kırmızıları...
Xperia Z
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
Benim 11000 km oldu. Benimde ufak tefek sıkıntılar oluyor arada 😀
Xperia Z
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
İşte benimkiler de bu sistem motorun üzerindeki, ama gaz deposunun üzerine bakmadım orayı kontrol edeyim, tanıtım, fatura ve kullanma kılavuzu mevcut onları da kontrol edeceğim. Teşekkürler
- - - Mesaj Birleştirme - - -
İşte benimkiler de bu sistem motorun üzerindeki, ama gaz deposunun üzerine bakmadım orayı kontrol edeyim, tanıtım, fatura ve kullanma kılavuzu mevcut onları da kontrol edeceğim. Teşekkürler
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
Senin sistemdeki bendeki gibi atiker ama gold serisi değil herhalde çünkü enjektörler kırmızı
Xperia Z
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
Enjektör sıra numarasına nasıl bakacam?
bende de sıkıntı yok. geçenlerde geçiş sıcaklığı ile ilgili problem yaşamıştım. Sensör bağlantısı düzeltildi. eski sensörler değişti. şu an sorun yok. LPG ye geçerken silkelenme felan olmuyor. çat diye geçiyor. Aşırı gaz yüklenmelerinde araba benzine atmıyor kendini LPG deposu bitik duruma yakın değilse.
Evet gold kit öneriliyor MS olarak daha iyiymiş ama atla deve değilmiş. Yakıt tasarrufu yaparmı dedim ustaya, hissetmezsin dedi. En büyük avantajı klasik tip enjektör grubu 50.000 km gidiyorsa bunlar 2-3 kat daha uzun ömürlüymüş..
Bende ATİKER kullanıyorum. ocak ayında yeni enjektör grubu sipariş edip değiştirecem. Ama laftan anlayan muhabbeti olan usta lazım birde sıkışık zamanda ustaya gitmemek lazım...
Enjektör sıralama numaraları üzerinde yazıyor ama lpg sıralamanın nasıl oldugu konusunda bende ustaya danışacagım yoksa üzerinde gözüken gibiyse yanlış sıralama var.😁
Gri enjektör atla deve değil ama hız olarak daha hızlı ve performanlı kullanımda fark ediyor..
Yakış konusunda enjektörün tipi fazla farketmez ama nozul büyüklüğü farkeder demişti benim usta 😁
Xperia Z
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
Bugün benim arada olan 3000 devirdeki sıkışmayla ilgili bi aşama kaydettik gibi..
Bu sıkıntı ben hep sabahları işe giderken ölüdeniz deki yokuşu çıkarken sabit hızda oluyordu. Akşamüstü denemeye çıktık aynı sürüş sitiliyle aynı yolu hiçbişey olmadı. Ustanın kafada hemen bi şimşek çaktı😁. Sabahları işe giderken hava soğuk oldugu için kalorifer açık olarak gidiyorum. Böyle olunca kalorifer girişinden regülatöre giren su yoğun oldugu için regülatörüdeki ısıyı soğutup, lpg nin ideal ısından düşük çalışmasına neden olabilir dedi. Böyle oluncada verimsiz yanmayla çalışan lpg sıkışıklık yapabilirmiş. Bunu doğrulamak içinde;
Bu sıkıntı oldugunda aracı sağa çekip lpg regülatör sıcaklığını elle bakacagım. Eger soğuksa kalorifer den gelen suyu azaltıp regülatörün içindekini yoğunlaştıracagız dedi. Eger regülatör sıcaksa başka yerlere bakacagız. Bu arada araç sıcakken yaptıgımız hızlanma,dur kalk,ara hızlanmadaki çekişlerde sıkıntı yok..
Xperia Z
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg
Bendeki arada olan sıkıntının sorununu bulmak üzere bugün işe gitmeden önce lpg kablomu laptoba bağladım ve işe doğru yola çıktım..Araca ilk bindiğimde dış ısı 7 dereceydi.Aracı çalıştırdım ve bi süre sürdükten sonra,önceden ayarlamış oldugum gibi lpg sıcaklığı 35 dereceye gelince araç lpg ye geçti ve bu arada kalorifer sıcakta açık vaziyette..Videoda da regulatör sıcaklığı ve lpg sıcaklığın takıp edebilirsiniz..Sıkıntının oldugu yokuşa doğru çıkmadan programdan kayıta başladım.İlk hareket anında lpg sıcaklığı 33,regulatör sıcaklığı 45 derece...Kesikliği hissetmeye başladıgım anda lpg ısısı 16,regulatör ısısı 30 dereceye düşmüş..Lpg ısısı 13 dereceye düştüğünde bu performans düşüşünü bariz hissediyorsunuz.Tabi bu arada yokuşa sabit hızda çıkmaya devam ediyorum.Devir 2500 de...Yokuşu çıkıp düze gelince regulatör ısısı ve lpg ısısı artmaya başlıyor.Yani benim usta sorunun sebebinde haklı çıkmış gibi gözüküyor.
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg