Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Toplam 52 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 40 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: LPG ayarını kendimizin yapması..

  1. #21
    Üye erolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.Kasm.2014
    Nereden
    Fethiye
    Mesajlar
    1,217
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben başlatayım o zaman bende BRC Fast Ecu var ve problemli
    Abi bence önce sen süreden dolayı lpg enjektörleri,regulatör vs.. gibi ekipmanlarını bi kontrol ettirerek işe başlasan daha sağlıklı çözümler bulabilirsin..
    2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
    2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
    2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
    2007 Subaru Forester 2.0 ov
    2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
    2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
    2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
    2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
    1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg

  2. #22
    Üye FuatD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2015
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    856
    Ben 97 5.2 ZJ de Atiker Safe Fast kullanıyorum, herhangi bir problem yok. Geçişlerde ve performansta bir problem yok. Genel olarak oldukça memnunum.

  3. #23
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    Eskişehir
    Mesajlar
    923
    Abi bence önce sen süreden dolayı lpg enjektörleri,regulatör vs.. gibi ekipmanlarını bi kontrol ettirerek işe başlasan daha sağlıklı çözümler bulabilirsin..
    Bakalım yeniden bir el atalım şu sisteme.Ayrıca bu konuda ki donanımın ve paylaşımın için çok teşekkür ediyorum.

  4. #24
    Üye erolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.Kasm.2014
    Nereden
    Fethiye
    Mesajlar
    1,217
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 97 5.2 ZJ de Atiker Safe Fast kullanıyorum, herhangi bir problem yok. Geçişlerde ve performansta bir problem yok. Genel olarak oldukça memnunum.
    Bendeki sistemin aynısı abi..Sendeki lpg enjektör sıralaması nasıl hiç dikkat etmişmiydin?
    2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
    2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
    2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
    2007 Subaru Forester 2.0 ov
    2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
    2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
    2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
    2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
    1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg

  5. #25
    Üye FuatD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2015
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    856
    Alıntı erolkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bendeki sistemin aynısı abi..Sendeki lpg enjektör sıralaması nasıl hiç dikkat etmişmiydin?
    Yok hiç dikkat etmedim, problem olmayınca aklıma bile gelmedi. Yarın bakayım sendeki gibi numara takmışlar mı.

  6. #26
    Üye erolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.Kasm.2014
    Nereden
    Fethiye
    Mesajlar
    1,217
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok hiç dikkat etmedim, problem olmayınca aklıma bile gelmedi. Yarın bakayım sendeki gibi numara takmışlar mı.
    Birde abi sana zahmet regulatörün çift çıkışmı tek çıkışlımı onada bi baksan..Ortası altın sarısı renkteyse çift çıkışlıdır..
    2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
    2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
    2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
    2007 Subaru Forester 2.0 ov
    2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
    2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
    2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
    2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
    1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg

  7. #27
    Üye FuatD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2015
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    856
    Alıntı erolkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birde abi sana zahmet regulatörün çift çıkışmı tek çıkışlımı onada bi baksan..Ortası altın sarısı renkteyse çift çıkışlıdır..
    Altın sarısı hatırlıyorum ama yarın bakarım.

  8. #28
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.Mays.2015
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    337
    Bende Atiker var hangi seri bilmiyorum motorun üstünde 8 tane kırmızı birşey var foto yarın gönderirim, bir sorunum yok 7000 km yaptım sadece lpg filtre değişti genel bakım yapıldı taş gibi Atiker hangi seri olduğu nereden öğrenebilirim kitapçık felan ?

  9. #29
    Üye erolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.Kasm.2014
    Nereden
    Fethiye
    Mesajlar
    1,217
    Seri olarak takan yer dahi iyi bilir ama bizim v8 araçlar için gri enjektörlü atiker gold kiti öneriyorlar. Kırmızı enjektörlerin hızı ms olarak gri enjektörlerden düşük. Bi ara bende kullanmıştım kırmızıları...

    Xperia Z
    2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
    2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
    2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
    2007 Subaru Forester 2.0 ov
    2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
    2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
    2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
    2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
    1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg

  10. #30
    Üye erolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.Kasm.2014
    Nereden
    Fethiye
    Mesajlar
    1,217
    Benim 11000 km oldu. Benimde ufak tefek sıkıntılar oluyor arada 😀

    Xperia Z
    2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
    2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
    2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
    2007 Subaru Forester 2.0 ov
    2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
    2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
    2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
    2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
    1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg

  11. #31
    Üye FuatD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2015
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    856
    Alıntı erolkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birde abi sana zahmet regulatörün çift çıkışmı tek çıkışlımı onada bi baksan..Ortası altın sarısı renkteyse çift çıkışlıdır..
    Bendeki sistem fotoğraflardaki gibi, herhangi bir sıra numarasına da rastlamadım. Uzman sensin artık yorumlarsın






  12. #32
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.Mays.2015
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    337
    Alıntı erolkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Seri olarak takan yer dahi iyi bilir ama bizim v8 araçlar için gri enjektörlü atiker gold kiti öneriyorlar. Kırmızı enjektörlerin hızı ms olarak gri enjektörlerden düşük. Bi ara bende kullanmıştım kırmızıları...

    Xperia Z
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bendeki sistem fotoğraflardaki gibi, herhangi bir sıra numarasına da rastlamadım. Uzman sensin artık yorumlarsın





    İşte benimkiler de bu sistem motorun üzerindeki, ama gaz deposunun üzerine bakmadım orayı kontrol edeyim, tanıtım, fatura ve kullanma kılavuzu mevcut onları da kontrol edeceğim. Teşekkürler

    - - - Mesaj Birleştirme - - -

    Alıntı erolkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Seri olarak takan yer dahi iyi bilir ama bizim v8 araçlar için gri enjektörlü atiker gold kiti öneriyorlar. Kırmızı enjektörlerin hızı ms olarak gri enjektörlerden düşük. Bi ara bende kullanmıştım kırmızıları...

    Xperia Z
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bendeki sistem fotoğraflardaki gibi, herhangi bir sıra numarasına da rastlamadım. Uzman sensin artık yorumlarsın





    İşte benimkiler de bu sistem motorun üzerindeki, ama gaz deposunun üzerine bakmadım orayı kontrol edeyim, tanıtım, fatura ve kullanma kılavuzu mevcut onları da kontrol edeceğim. Teşekkürler

  13. #33
    Üye erolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.Kasm.2014
    Nereden
    Fethiye
    Mesajlar
    1,217
    Alıntı K@RUB Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşte benimkiler de bu sistem motorun üzerindeki, ama gaz deposunun üzerine bakmadım orayı kontrol edeyim, tanıtım, fatura ve kullanma kılavuzu mevcut onları da kontrol edeceğim. Teşekkürler

    - - - Mesaj Birleştirme - - -





    İşte benimkiler de bu sistem motorun üzerindeki, ama gaz deposunun üzerine bakmadım orayı kontrol edeyim, tanıtım, fatura ve kullanma kılavuzu mevcut onları da kontrol edeceğim. Teşekkürler
    Abi eline sağlık. Motor tarafındaki regülatörü göremedim.
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bendeki sistem fotoğraflardaki gibi, herhangi bir sıra numarasına da rastlamadım. Uzman sensin artık yorumlarsın






    Xperia Z
    2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
    2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
    2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
    2007 Subaru Forester 2.0 ov
    2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
    2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
    2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
    2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
    1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg

  14. #34
    Üye erolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.Kasm.2014
    Nereden
    Fethiye
    Mesajlar
    1,217
    Senin sistemdeki bendeki gibi atiker ama gold serisi değil herhalde çünkü enjektörler kırmızı

    Xperia Z
    2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
    2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
    2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
    2007 Subaru Forester 2.0 ov
    2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
    2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
    2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
    2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
    1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg

  15. #35
    Üye FuatD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.ubat.2015
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    856
    Alıntı erolkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senin sistemdeki bendeki gibi atiker ama gold serisi değil herhalde çünkü enjektörler kırmızı

    Xperia Z
    Gold değil safe fast olması lazım.

  16. #36
    Üye erolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.Kasm.2014
    Nereden
    Fethiye
    Mesajlar
    1,217
    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gold değil safe fast olması lazım.
    Abi safe fast kullanılan yazılım bildiğim kadarıyla çünkü bendeki de safe fast. Gold kit ise bizimki gibi v8 araçlarda kullanılan ekipmanların totali..mesela bunlarda kullanılan gri enjektörler daha hızlı gibi.

    Xperia Z
    2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
    2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
    2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
    2007 Subaru Forester 2.0 ov
    2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
    2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
    2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
    2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
    1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg

  17. #37
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Eyll.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Alıntı erolkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar lpg li araç kullananlar bu araçlarındaki lpg enjektör sıralama numaralarına bi bakıp burada paylaşıp bi fikir alışverişi yapsak nasıl olur
    Enjektör sıra numarasına nasıl bakacam?

    Alıntı FuatD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 97 5.2 ZJ de Atiker Safe Fast kullanıyorum, herhangi bir problem yok. Geçişlerde ve performansta bir problem yok. Genel olarak oldukça memnunum.
    bende de sıkıntı yok. geçenlerde geçiş sıcaklığı ile ilgili problem yaşamıştım. Sensör bağlantısı düzeltildi. eski sensörler değişti. şu an sorun yok. LPG ye geçerken silkelenme felan olmuyor. çat diye geçiyor. Aşırı gaz yüklenmelerinde araba benzine atmıyor kendini LPG deposu bitik duruma yakın değilse.

    Alıntı erolkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Seri olarak takan yer dahi iyi bilir ama bizim v8 araçlar için gri enjektörlü atiker gold kiti öneriyorlar. Kırmızı enjektörlerin hızı ms olarak gri enjektörlerden düşük. Bi ara bende kullanmıştım kırmızıları...

    Xperia Z
    Evet gold kit öneriliyor MS olarak daha iyiymiş ama atla deve değilmiş. Yakıt tasarrufu yaparmı dedim ustaya, hissetmezsin dedi. En büyük avantajı klasik tip enjektör grubu 50.000 km gidiyorsa bunlar 2-3 kat daha uzun ömürlüymüş..


    Bende ATİKER kullanıyorum. ocak ayında yeni enjektör grubu sipariş edip değiştirecem. Ama laftan anlayan muhabbeti olan usta lazım birde sıkışık zamanda ustaya gitmemek lazım...

  18. #38
    Üye erolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.Kasm.2014
    Nereden
    Fethiye
    Mesajlar
    1,217
    Enjektör sıralama numaraları üzerinde yazıyor ama lpg sıralamanın nasıl oldugu konusunda bende ustaya danışacagım yoksa üzerinde gözüken gibiyse yanlış sıralama var.😁
    Gri enjektör atla deve değil ama hız olarak daha hızlı ve performanlı kullanımda fark ediyor..
    Yakış konusunda enjektörün tipi fazla farketmez ama nozul büyüklüğü farkeder demişti benim usta 😁

    Xperia Z
    2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
    2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
    2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
    2007 Subaru Forester 2.0 ov
    2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
    2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
    2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
    2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
    1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg

  19. #39
    Üye erolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.Kasm.2014
    Nereden
    Fethiye
    Mesajlar
    1,217
    Bugün benim arada olan 3000 devirdeki sıkışmayla ilgili bi aşama kaydettik gibi..
    Bu sıkıntı ben hep sabahları işe giderken ölüdeniz deki yokuşu çıkarken sabit hızda oluyordu. Akşamüstü denemeye çıktık aynı sürüş sitiliyle aynı yolu hiçbişey olmadı. Ustanın kafada hemen bi şimşek çaktı😁. Sabahları işe giderken hava soğuk oldugu için kalorifer açık olarak gidiyorum. Böyle olunca kalorifer girişinden regülatöre giren su yoğun oldugu için regülatörüdeki ısıyı soğutup, lpg nin ideal ısından düşük çalışmasına neden olabilir dedi. Böyle oluncada verimsiz yanmayla çalışan lpg sıkışıklık yapabilirmiş. Bunu doğrulamak içinde;
    Bu sıkıntı oldugunda aracı sağa çekip lpg regülatör sıcaklığını elle bakacagım. Eger soğuksa kalorifer den gelen suyu azaltıp regülatörün içindekini yoğunlaştıracagız dedi. Eger regülatör sıcaksa başka yerlere bakacagız. Bu arada araç sıcakken yaptıgımız hızlanma,dur kalk,ara hızlanmadaki çekişlerde sıkıntı yok..

    Xperia Z
    2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
    2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
    2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
    2007 Subaru Forester 2.0 ov
    2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
    2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
    2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
    2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
    1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg

  20. #40
    Üye erolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.Kasm.2014
    Nereden
    Fethiye
    Mesajlar
    1,217
    Bendeki arada olan sıkıntının sorununu bulmak üzere bugün işe gitmeden önce lpg kablomu laptoba bağladım ve işe doğru yola çıktım..Araca ilk bindiğimde dış ısı 7 dereceydi.Aracı çalıştırdım ve bi süre sürdükten sonra,önceden ayarlamış oldugum gibi lpg sıcaklığı 35 dereceye gelince araç lpg ye geçti ve bu arada kalorifer sıcakta açık vaziyette..Videoda da regulatör sıcaklığı ve lpg sıcaklığın takıp edebilirsiniz..Sıkıntının oldugu yokuşa doğru çıkmadan programdan kayıta başladım.İlk hareket anında lpg sıcaklığı 33,regulatör sıcaklığı 45 derece...Kesikliği hissetmeye başladıgım anda lpg ısısı 16,regulatör ısısı 30 dereceye düşmüş..Lpg ısısı 13 dereceye düştüğünde bu performans düşüşünü bariz hissediyorsunuz.Tabi bu arada yokuşa sabit hızda çıkmaya devam ediyorum.Devir 2500 de...Yokuşu çıkıp düze gelince regulatör ısısı ve lpg ısısı artmaya başlıyor.Yani benim usta sorunun sebebinde haklı çıkmış gibi gözüküyor.
    2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
    2016 Mondial RXÎ EVO 250 cc
    2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
    2007 Subaru Forester 2.0 ov
    2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
    2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
    2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
    2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
    1997 Toyota Carina GLİ+Milano Lpg

Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •