Alıntı degrente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İlk başta geçmiş olsun bayağı bir arbede atlatmşsınız. Bütün yazınızı merakla okudum çünkü başlangıçtaki arızaların hepsini bende yaşıyordum.2-3 gündür yazılıp çizilenlerden sonra uzun zamandır ihmal ettiğim kutudan yağ kaçırma işinin çözümü için bende dün ZJ mi maslak oto sanayide camiaca tanınan Jeep üzerine iyi bir ustanın ellerine bıraktım. Yapmış olduğu ilk tespitte kutunun keçesinden kaçırdığını tamir takımı ile birlikte keçenin değişmesi gerektiğini kutunun içinin büyük ihtimalle sağlam olduğu söyledi. Direksiyon pompası geçen sen Ağustosta sıfır ile değiştiği için pompada sorunum yok Allahtan ama kutu beni hep tedirgin etmişti. Hep yağ takviyesi yaparak kullanıyordum 3 aydır gerçi aracı çok fazla kullanmadım bu süre içerisinde ama içini dağıttım diye korkuyordum.İnşallah keçe ile kurtarıcam.Bu arada geçmişte okuduğum o sabitleme aparatınıda ihmal etmeyeyim dedim ve onuda yaptırmaya karar verdim tek sorun deveboynunu değiştirme o aklıma gelmemişti yazınızı okuyunca şimdi ustama onuda söyleyeceğim.Gerçi benim araçta 3 inç yükseltme var ihtiyaç duyarmı bilmiyorum ama soracağım gerçekten gerek var derse onuda değiştir diyeceğim.
TeÅŸekkurler,

Meşakkatli bu kutu ve pompa işleri.. Heleki direksiyon kutusu her cikartilip takildiginda, ön düzen ve direksiyonu ortalamak gerekiyor.

Piyasada tamir takimi, keçe gibi kullanilan mslzemeler hem kaliteli olup, hemde Çin mali olanlar var. Aman dikkat edin, çünkü bazi ustalar daha fazla kazanmak icin araç sahibi bilmeden daha ucuz malzeme kullaniyorlar.

Deve boynu için 4inc ve ustu icin gerekli gibi gorulsede işi şansa bırakmamali. Çünkü 3 saplama var. Ve onca agirlik.