Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Fabrika bu cıvatayı turu durdurmak sonlandırmak için koymuştur, ancak fabrika bu ayarı kendi belirlemiş ve somunu bir noktada cıvata üzerine kaynaklamıştır. Bunu başka ayar yapılmasını engellemek için mi koymuştur bilemiyorum... Sonuçta turu daha fazla açmak için cıvatayı içeriye çeviremediğin gibi dışarı da açamazsın. Çünkü hem cıvatanın boyu yetmez hemde cıvata yeni ayarda kaynaklı somun yüzünden sıkılamaz.

Ancak, turu daha da kısmak için araya bir pul yerleştirilerek bu engeli aşmak mümkün.



Senin koyduğun resimdeki uygulamaya baktığımızda cıvata neredeyse 1 cm açılmış, bu orjinal cıvata boyuyla da yapılamayacağı için muhtemelen cıvata daha uzun bir cıvata ile değiştirilmiş. Cıvataya bakarmısın üzerinde orjinal somun kaynağı var mı ?

Tavsiyem ; orjinal ayarda bırakmak.

Aslında pek çok yasadıgim bu sorundan sonra bu somunlar dibe yakin durduğunu fark edip İzmirde daha yükseğe getirilerek. Sistem de düzelme oldu. Nitekim belki kutu saga-sola zorlanarak yani olmasi gerekenden daha fazla tekerlekler ve direksıyon döndüğü için kutularda göbek kisimlarindan yağ akmasi ve dolayısiyla agirlasmalara neden olabilir kanisi bizde fazlaca oldu. Tabiki Basinç kesinlike göz ardı edilmiyecek en önemli husus.


Ergun bey agbeyim, inceledigim kadar bu şekil bir kaynak punta gözüme çarpmadi.

YOLCU TARAFI SAG ON LASTIK...


Civata üzerinden - Somun bitimine kadar 27mm




Dipteki civata başlangıci ve Somun bitimine kadar. Takribi 35mm



SÜRÜCÜ KISMI SOL ÖN LASTİĞİ



Sol kisimda iki somun ust uste Somunlarin dibinden basa kadar takribi 33mm.



Birinci ve ikinci somun arasi yerden baÅŸa kadar



Sizin aracta bu ölçüler sag ve solda nedir? Ölçüm ve Fotorafliyabilirmisiniz.