Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Benim ZJ' de bu cıvatalar iel hiç oynanmamış olduğu kesin.

Bir ara ölçüp haber veriririm.

Sende neredeyse iki misli açılmış ( uzun ). Direksiyon turunu çok engellemişler ! Neden ?!!?

Bu arada aks körüğün patlamak üzere

Aks körüğü resim çekerken gözüme takılmıştı. Fakat uyarı için Teşekkür.


Nedeni, Montajını yaptığımız tüm direksiyon kutularında yaşadığımız ve direksiyon pompası sorunlarından sonra ; billahsa direksiyon kutusu yurt dışından aldığım yeni takılan ve eski revizyonlu olanları önceden tur'u fazla olduğunu düşündük. Çünkü sistemi kurup kullanıma başladıktan kısa bir müddet sonra göbekte turun maksimum dönmesi her iki tarafa fazla oluşundan belkide basınçın da artmasıyla kaçınılmaz yağ akıntılarının baş göstermesiydi. Tabiki bu durum ancak İzmire son yapan ellere götürerek orada ortaya çıktı.

Belki gariban tesellisi mi diyelim yüzümüzü güldüren bu oldu. Çünkü İzmirde de usta kendi zj aracında ki bir direksiyon kutusunu taktı kısa bir kullanımdan sonra o da yağ akıntısı ve arızası oluşmuştu. Yaptığı başka bir kaç aracı çağırdı. Her şey normal gözüküyordu bizde ve diğer araçlarda.

Bu yüzden İstinat duvarı denen bu cıvatalar uzatıldı , tur azaldı, yağ akıntısı kalmadı, direksiyondaki ağırlaşmalar neredeyse bitti. Dolayısıyla direksiyon kutusu zorlanması olarak düşündüğümüz sonuç. Doğru tur azaldı lakin yaşamış olduğumuz bunca kayıp ve problemi bağladığımız nokta.

( Tabiki yinede şu basınç fazlalığını göz ardı etmemek lazım.)