Şu durumdayken söktürüp felan başınıza iş almayın derim...
O sistemin yağını komple değiştirmek kolay değil...
Alttan felan tahliye edebilseniz bile bi miktar eski yağ sistemde kalır...
Yağ çubuğundaki yağı beyaz bi kağıda sürün. Berrak ve canlı bordo kırmızı gibi olması lazım...
Birde yağı koklayın. Taşlama yapıldığındaki demir kokusu geliyorsa ve/veya haşlama çay
gibi bulanıklaşmış renk kahveye gidiyorsa
makina çalışmoyorken depodaki yağı büyük şırınga veya hortumla çekin...
1er hafta arayla 3 5 kere depodaki yağı değiştirirseniz yağın çoğunu değiştirmiş olursunuz. Bayağı işe yarar ömrünü uzatırsınız belki seside kaser...
Ayrıca deponun yağın içine küçük bi mıknatıs sallandırın...
Mıknatısın topladığı demir tozlarına bakın...
Gerçi pompanın içinde bi filtre var...
Tıpkı otomatik şanzman içindeki filtre gibi mıknatıs özellikli. Bu filtre kopan traşlanan metal tozlarını toplamıştır ama sizin sallandıracağınız mıknatısın topladığı demir tozlarından da pompa içindeki bıçağın aşınması hskkında fikir sahibi olabilirsiniz...
Ama;
Önceden dediğim gibi uğraşmayın...
Sadece dediğim gibi yağını değiştirin. İyice su koyverince yaptırırsınız...
Selamlar...
GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi