Merhaba,
Araniza yeni katildim bu arada ama mutlaka sizinde bir fikriniz vardir diye sormak istiyorum.
Oncelikle kusadasindayim baya bir sikintili yer usta bulma konusunda allahtan izmire yakiniz.
arac wj 2003 4.7 HO
araci ilk aldigimda direksiyonda, turlarda hafif bosluklu ses.(ust pompa kacirmasindan dolayi diye tahmin ettigim)
ve alt kutudada tikirti vardi.
aracta iron rock 4 yukseltme var fakat sonradan deve boynunun(pitman) degismedigi ve orjinal kaldigini gordum. 4" yukseltmeye uygun deve boynu aldim takdim.
arkasindan ayda yarim cay bardagi kaciran ust direksiyon pompasini sokup, pompaciya goturdum.
presli kasnak cikartilirken, kasnak kirildi, biraz daha ufak bi kasnak uydurup, pompanin icini degistirdik(bu arada sifir kasnak siparisi verdim. suan uzerindeki kasnak orjinaline gore 2 cm kadar capi kucuk. ve taktiktan sonra vizildama sesi ile damlatma artarak devam etti.
1. sorum kasnagi orjinaliyle degsistirdigimde vizildama sesinin gecme ihtimali varmi? donus turu ile alakali bi sorun olabilirmi?
2. sonucta ustundeki pompa 31" lastik icin ve bu yukseklik icin bir pompa degil. uydurma kasnagi takarken, kasnak turunun artmasinin iyi olabilecegini dusundum biraz belki cok daha rahatlar dedim ama, kayis gergisi otomatik oldugu icin kucuk kasnaga gore kayisi biraz daha fazla geremedim. bu sesin kayistaki fazla bosluktan veya donme turundaki fazlalasmadan cikma ihtimali varmi? pompacida test icin baglandiginda ses yapmamisti.
pazartesi yeni kasnagi pompaya takip oyle denemeyi dusunuyorum .durumu bildiririm
3. 4" yukseltme yapan arkadaslar deve boynunu degistirdimi.?
4. alt direksiyon kutusu revizyonu yaptiran varmi? ne kadar basarili oldular birde? ya seytan diyo al ikisinide orjinal mopar kapat olayi ama bu yukseltme ve zorlamadan dolayi ne taksam patlar dusuncesi hakim. bunlara heavy duty bi olay yapamiyomuyuz?