Merhaba,
Ayağımı gazdan çektiğimde araç 55-60 km'ye inene kadar bir uğultu sesi geliyordu fakat gaza bastığımda bu ses kayboluyordu. Bu problem nedeniyle şaftın ön diferansiyele giren baş kısmı yağlandı, uğultu kayboldu. Daha sonra sanki ara ara bu uğultu sesi gelir gibi oluyordu bazen kayboluyordu fakat yağlanma işlemi öncesi kadar rahatsız edici değildi. Geçen hafta araca alt takım bakımı yapıldı. Rot başları, track bar, arka alt salıncak burçları, ön alt ve üst salıncak burçları, ön zrotlar değişti.( bu arada bu işlemler death wobble'dan kurtulmak için yapıldı ve sonuç başarılı) Bu işlemlerin şaftla bir alakası yok fakat bu işlemlerden sonra aracın şaftından yine uğultu sesi gelmeye başladı. Bu ses gaza basarken kayboluyor, ayağımı gazdan çektiğimde başlıyor. Örneğin 90-75 km'leri arası ses yoğun değilken, 75-60 km'leri arası ses yoğun. Araçtaki yaklaşık 3cm takoz var. Bu takozdan şüpheleniyorum, muhtemelen şaft açısı sürekli bozuk çalıştığından ses yapıyor. Konuyla ilgili değerli görüşlerinizi bekliyorum.
Saygılar.