Toplam 13 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 13 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Wj klima ve aydınlatma sorunu yardım lütfen

  1. #1
    Üye Markasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Mart.2017
    Mesajlar
    26

    Wj klima ve aydınlatma sorunu yardım lütfen

    Mrb arkadaşlar 2000 wj aracimiz var bugün akü kutup başını söktüm geri taktım bağzi sorunlar çıktı
    1.klima hiç açılmıyor önceden sorun yoktu
    2. Kumanda ile kapıları açınca flasör ışıkları yanmiyor
    3. Kontak takılı değilken iç aydınlatma kapılar açılınca yanmiyor neden olur acaba ışıkları ilgili ekran ayarları aktif yardimci olabilirmisniz. Ne yapmaliyim

  2. #2
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Aralk.2014
    Nereden
    BAĞCILAR İSTANBUL
    Mesajlar
    283
    Büyük bir ihtimalle montaj esmasında kutup başını gövdeye şase yaptırmış olabilirsiniz.badykit bölümündeki sigortaları bir kontrol ediniz sigortanız atmış

    HTC One A9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

  3. #3
    Üye Markasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Mart.2017
    Mesajlar
    26
    Alıntı KARADAG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Büyük bir ihtimalle montaj esmasında kutup başını gövdeye şase yaptırmış olabilirsiniz.badykit bölümündeki sigortaları bir kontrol ediniz sigortanız atmış

    HTC One A9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    badykit neresi acaba direksiyon altındaki sigorta kutusumu? Cvp için tşk edrim
    ⏳kaybedilecek hiç bir şeyi olmayanın
    kazanacağı çok şey vardır.⌛General V8
    dağcı
    doğa sever
    avcı (bohçacı değildir)
    tornacı
    tasarımcı
    otomasyon üretimi
    SOLİDWORKS aşkı başkadır....
    PowerMILL hayellerin ötesinde...

  4. #4
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Aralk.2014
    Nereden
    BAĞCILAR İSTANBUL
    Mesajlar
    283
    Alıntı Markasi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    badykit neresi acaba direksiyon altındaki sigorta kutusumu? Cvp için tşk edrim
    Evet oradaki sigortları bir kontrol et.umarım aküyü araç çalışırken sökmek gibi bir hata hapmamışsındır.araç şarj ediyormu bi kontrol et

    HTC One A9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

  5. #5
    Üye Markasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Mart.2017
    Mesajlar
    26
    Alıntı KARADAG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet oradaki sigortları bir kontrol et.umarım aküyü araç çalışırken sökmek gibi bir hata hapmamışsındır.araç şarj ediyormu bi kontrol et

    HTC One A9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Yok araç çalışmıyor du oksijen sensörü felan takmıştık sistem rest atalım diye soktum böyle oldu normalde sıkıntı yoktu elimle gözümü oydum gibi oldu tşk ederim bir bakayım Hemen
    ⏳kaybedilecek hiç bir şeyi olmayanın
    kazanacağı çok şey vardır.⌛General V8
    dağcı
    doğa sever
    avcı (bohçacı değildir)
    tornacı
    tasarımcı
    otomasyon üretimi
    SOLİDWORKS aşkı başkadır....
    PowerMILL hayellerin ötesinde...

  6. #6
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Aralk.2014
    Nereden
    BAĞCILAR İSTANBUL
    Mesajlar
    283
    Bazen sistem kendini korumaya alabilir geçici bir durum da olabilir aküyü tekrar sök + kutup başını gövdeye temasını sağla elektrik yüklemesi olmuştur belki deşarj olsun tekrar bi dene

    HTC One A9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

  7. #7
    Üye Markasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Mart.2017
    Mesajlar
    26
    Alıntı KARADAG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bazen sistem kendini korumaya alabilir geçici bir durum da olabilir aküyü tekrar sök + kutup başını gövdeye temasını sağla elektrik yüklemesi olmuştur belki deşarj olsun tekrar bi dene

    HTC One A9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Denedim ama kutup başını bu kez gövdeye temas ettirmeden bekledim bir kaç dk... birde gövdeye temas yaptirayim tşk ederim
    ⏳kaybedilecek hiç bir şeyi olmayanın
    kazanacağı çok şey vardır.⌛General V8
    dağcı
    doğa sever
    avcı (bohçacı değildir)
    tornacı
    tasarımcı
    otomasyon üretimi
    SOLİDWORKS aşkı başkadır....
    PowerMILL hayellerin ötesinde...

  8. #8
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Aralk.2014
    Nereden
    BAĞCILAR İSTANBUL
    Mesajlar
    283
    Taktığınız oksijen sensörü orj olmsyabilir kısa devre yapıyor veya uygun olmayan bir soketle bağlanmış olabilir onu tekrar sökerek deneme şansı yaratın kendinize.problem giderme sinsilesi genelde son yapılan işlemi geriye alma metodu olmalıdır.

    HTC One A9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

  9. #9
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Aralk.2014
    Nereden
    BAĞCILAR İSTANBUL
    Mesajlar
    283
    Aracınıza kaçak testi yapın basit yöntemle.bütün kapıları kapatın hiç bir enerji çeken durum kalmamalı.sigorta kutusuna giren(motor bölümündeki sigorta kutusu) ana kabloyu yerinden çıkartın.şimdi sisteme giden hiç bir enerji kalmadı.jeep tavan lambasından birini çıkartın veya yedekte varsa onu kullanın.iki uçlu lamba olması ve düşük enerji çektiği için kullanması kolay olur.şimdi söktügünüz ana kablo ile kablo bağlantı ayağı arasına amplü köprü yapın.ilk etapta ampülde yanıp sönme durumu oluşur bu sistemde yüklü enerjidir bu durum normal.ancak daha sonrasında ampulün içinde kızarma şeklinde yanma ve/veya ampulun sürekli yanması gibi bir durum varsa bu sistemde kaçak olduğunu işaret eder.bunuda sigortaları tek tek sökerek hangi sigortada ampül sönerse o sigortanın beslendiği sistemi kontrol etmek suretiyle problemi çözebşliriz

    HTC One A9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

  10. #10
    Üye Markasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Mart.2017
    Mesajlar
    26
    Alıntı KARADAG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınıza kaçak testi yapın basit yöntemle.bütün kapıları kapatın hiç bir enerji çeken durum kalmamalı.sigorta kutusuna giren(motor bölümündeki sigorta kutusu) ana kabloyu yerinden çıkartın.şimdi sisteme giden hiç bir enerji kalmadı.jeep tavan lambasından birini çıkartın veya yedekte varsa onu kullanın.iki uçlu lamba olması ve düşük enerji çektiği için kullanması kolay olur.şimdi söktügünüz ana kablo ile kablo bağlantı ayağı arasına amplü köprü yapın.ilk etapta ampülde yanıp sönme durumu oluşur bu sistemde yüklü enerjidir bu durum normal.ancak daha sonrasında ampulün içinde kızarma şeklinde yanma ve/veya ampulun sürekli yanması gibi bir durum varsa bu sistemde kaçak olduğunu işaret eder.bunuda sigortaları tek tek sökerek hangi sigortada ampül sönerse o sigortanın beslendiği sistemi kontrol etmek suretiyle problemi çözebşliriz

    HTC One A9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Sorunu çözdüm bilgileriniz le tşk ederim 10 a sigorta patlamış yedegi taktım sorun çözüldü çok yardımcı oldunuz sağolun
    ⏳kaybedilecek hiç bir şeyi olmayanın
    kazanacağı çok şey vardır.⌛General V8
    dağcı
    doğa sever
    avcı (bohçacı değildir)
    tornacı
    tasarımcı
    otomasyon üretimi
    SOLİDWORKS aşkı başkadır....
    PowerMILL hayellerin ötesinde...

  11. #11
    Üye eay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.Eyll.2015
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    189
    Site paso dayanışma)

  12. #12
    Üye archway - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.Mart.2016
    Nereden
    Küçükçekmece
    Mesajlar
    441
    Alıntı KARADAG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınıza kaçak testi yapın basit yöntemle.bütün kapıları kapatın hiç bir enerji çeken durum kalmamalı.sigorta kutusuna giren(motor bölümündeki sigorta kutusu) ana kabloyu yerinden çıkartın.şimdi sisteme giden hiç bir enerji kalmadı.jeep tavan lambasından birini çıkartın veya yedekte varsa onu kullanın.iki uçlu lamba olması ve düşük enerji çektiği için kullanması kolay olur.şimdi söktügünüz ana kablo ile kablo bağlantı ayağı arasına amplü köprü yapın.ilk etapta ampülde yanıp sönme durumu oluşur bu sistemde yüklü enerjidir bu durum normal.ancak daha sonrasında ampulün içinde kızarma şeklinde yanma ve/veya ampulun sürekli yanması gibi bir durum varsa bu sistemde kaçak olduğunu işaret eder.bunuda sigortaları tek tek sökerek hangi sigortada ampül sönerse o sigortanın beslendiği sistemi kontrol etmek suretiyle problemi çözebşliriz

    HTC One A9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Ord.Prof. gibi adamsın be

  13. #13
    Üye Markasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Mart.2017
    Mesajlar
    26
    paylaşılmayan bilgi ne işe yararki yardımları için tşk ederim ersin bey e
    ⏳kaybedilecek hiç bir şeyi olmayanın
    kazanacağı çok şey vardır.⌛General V8
    dağcı
    doğa sever
    avcı (bohçacı değildir)
    tornacı
    tasarımcı
    otomasyon üretimi
    SOLİDWORKS aşkı başkadır....
    PowerMILL hayellerin ötesinde...

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •