Size bir tartışma konusu; 4" yükseltme düşünüyorum.

http://www.roughcountry.com/jeep-sus...it-698-20.html

http://www.roughcountry.com/jeep-sus...-kit-639p.html

Bu iki kitten biri standart biri x-flex. Yeni adıyla x-series diyelim.

İkisinin arasındaki farklar

Standartta track bar için indirme braketi çıkıyor, x-flexde direk ayarlı track bar çıkıyor
Standartta sabit alt kol var, ve bunlar için indirme braketi var. x-flexde ayarlı alt kol çıkıyor.
Standartta ön sway bar disconnet yok, x-flexde var. Bu disconnet dediği link mi anlamadım. x-flex görselinde öyle gözüküyor.
Standartta direksiyon amortisoru var, x-flexde yok.
Standartta pitman yani deveboynu var, x-flexde yok.

Şimdi nedir bu iki kitin farkı? X-flex dediği daha esnek mi demek? Yoksa ayarlı track-bar ve alt kollardan dolayı kafana göre ayarla demek mi? İster sert ister esnek yap aracını mı?

Benim istediğim şu, araç asfalta yakın olsun. Sonuçta daha çok asfaltta kullanıyorum. O yüzden arazideki sertlik beni rahatsız etmez. O yüzden standart kit daha yakın geliyor bana.