Toplam 21 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Rough Country Yükseltme Kitleri

Hybrid View

  1. #1
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882

    Rough Country Yükseltme Kitleri

    Size bir tartışma konusu; 4" yükseltme düşünüyorum.

    http://www.roughcountry.com/jeep-sus...it-698-20.html

    http://www.roughcountry.com/jeep-sus...-kit-639p.html

    Bu iki kitten biri standart biri x-flex. Yeni adıyla x-series diyelim.

    İkisinin arasındaki farklar

    Standartta track bar için indirme braketi çıkıyor, x-flexde direk ayarlı track bar çıkıyor
    Standartta sabit alt kol var, ve bunlar için indirme braketi var. x-flexde ayarlı alt kol çıkıyor.
    Standartta ön sway bar disconnet yok, x-flexde var. Bu disconnet dediği link mi anlamadım. x-flex görselinde öyle gözüküyor.
    Standartta direksiyon amortisoru var, x-flexde yok.
    Standartta pitman yani deveboynu var, x-flexde yok.

    Şimdi nedir bu iki kitin farkı? X-flex dediği daha esnek mi demek? Yoksa ayarlı track-bar ve alt kollardan dolayı kafana göre ayarla demek mi? İster sert ister esnek yap aracını mı?

    Benim istediğim şu, araç asfalta yakın olsun. Sonuçta daha çok asfaltta kullanıyorum. O yüzden arazideki sertlik beni rahatsız etmez. O yüzden standart kit daha yakın geliyor bana.

  2. #2
    Üye dumah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09.ubat.2017
    Mesajlar
    52
    biz senle bulusamadik burak.
    benim arabayi gormeden yukseltme. bana kalirsan hic yukseltme.

    usenmedim gittim, izmirde bi standart donanim arabaya bindim. benim arabayla alakasi yok.

    saltanat kayigi gibiyim 1.
    hadi diyelim benim alt duzen yaramaz, en az 2 ayda bir bi on duzene giriyorum yani kontrol yapiyorum suan death wobble im yok mesela.
    ama bu girip cikma sureleri cok kisaliyo.
    31" var bende suan surtme yapiyo mesela. yeni jant lastik e gecicem kucultmek istiyorum lastik bulamiyorum ilgilenemedim de tam.

    yukseltince mecbur lastik ebatinda buyuyecek, diger turlu pek hos bi goruntu olacagini dusunmuyorum. buda direksiyon pompa ve kutuda olaylar olaylar.

    valla saft acisi falani fismani. bilmiyorum da getle yukseltilmis, guzel jant lastik wjler , ozellikle dodiksiz olanlari muhtesem bence.

    ayricada diyelim karar verdin yukselticen. suana kadar facebook uzerinden takip ettigim jeep wj grubunda rough country icin direk cop yorumu yapiliyo. elamanlarin cogunlugu amerikali ama, diger markalar hakkinda okadar cok kotu yorum duymadim. rc icinde sadece bi urun icin yani yukseltme olarak algilama, diger butun urunleri icin .

  3. #3
    Üye cyberkesh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17.Ekim.2014
    Mesajlar
    138
    Abi selamlar, valla bana kalırsa da yükseltme sende zaten 2" kit vardı hatırladığım kadarıyla sende benim gibi asfalt ağırlıklı kullanıyorsun madem, bende baya kafa patlattım3.5 mu 4 mü 4.5 mu diye sonunda 2" get taktım forumdaki arkadaşların yönlendirmeleriyle hiçte pişman değilim ne yol konforum bozuldu nede ekstra bişey yaptım sadece ön şaft 120 den sonra ötüyor uzun yolda 120 yi geçmiyorum o sebepten başkada bi sıkıntım yok şuan

  4. #4
    Üye GC2013 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.Nisan.2014
    Nereden
    İzmir
    Mesajlar
    1,322
    Araziye girmeyecekseniz arabalarınızı ellemeyin, elletmeyin bu kadar, dilimizde tuy bitti yahu


    Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
    NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP

  5. #5
    Üye archway - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.Mart.2016
    Nereden
    Küçükçekmece
    Mesajlar
    441
    Ben seni dinledim kaptanım

  6. #6
    Üye cyberkesh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17.Ekim.2014
    Mesajlar
    138
    Alıntı archway Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben seni dinledim kaptanım
    Abi naptın söktün mü get'leri yoksa

  7. #7
    Üye archway - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.Mart.2016
    Nereden
    Küçükçekmece
    Mesajlar
    441
    Alıntı cyberkesh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi naptın söktün mü get'leri yoksa
    Yok be kardeşim duruyor get'ler )

  8. #8
    Üye cyberkesh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17.Ekim.2014
    Mesajlar
    138
    Alıntı archway Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok be kardeşim duruyor get'ler )
    Dursun tabi abi

  9. #9
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Alıntı dumah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biz senle bulusamadik burak.
    benim arabayi gormeden yukseltme. bana kalirsan hic yukseltme.

    usenmedim gittim, izmirde bi standart donanim arabaya bindim. benim arabayla alakasi yok.

    saltanat kayigi gibiyim 1.
    hadi diyelim benim alt duzen yaramaz, en az 2 ayda bir bi on duzene giriyorum yani kontrol yapiyorum suan death wobble im yok mesela.
    ama bu girip cikma sureleri cok kisaliyo.
    31" var bende suan surtme yapiyo mesela. yeni jant lastik e gecicem kucultmek istiyorum lastik bulamiyorum ilgilenemedim de tam.

    yukseltince mecbur lastik ebatinda buyuyecek, diger turlu pek hos bi goruntu olacagini dusunmuyorum. buda direksiyon pompa ve kutuda olaylar olaylar.

    valla saft acisi falani fismani. bilmiyorum da getle yukseltilmis, guzel jant lastik wjler , ozellikle dodiksiz olanlari muhtesem bence.

    ayricada diyelim karar verdin yukselticen. suana kadar facebook uzerinden takip ettigim jeep wj grubunda rough country icin direk cop yorumu yapiliyo. elamanlarin cogunlugu amerikali ama, diger markalar hakkinda okadar cok kotu yorum duymadim. rc icinde sadece bi urun icin yani yukseltme olarak algilama, diger butun urunleri icin .
    Ya sorma ben seni unuttum. Çok özür dilerim. Bizim Aydın'da eğitim yoğun olunca hiç arabayla ilgilenemedim. Seni de aramayı unuttum. Ben de zaten 2" helezon amortisor kit var. Aşağıda yazdığım üzere 4" düşünüyorum. DW için ben bugün yeni track bar aldım sonunda. Onunla hallolacağını ümit ediyorum artık.

    Lastik olayı sıkıntılı evet. Benim de lastikler eskidi. Yeni lastik alacağım ama bu iş tam bir kombinasyon işi. Yani kaç inch yükselicem, dodik takacak mıyım vs. bunlar hep ebat belirlemede kriter. O yüzden beklemedeyim şimdilik. Muayeneye giricem. Lastikler geçerse biraz daha idare edicem bunlarla.

    Çamurluğun arkasından kesersen sürtme olayı gider aslında. Bizde Dİnç Abi yapmıştı bu şekilde.

    Rough dan başka da 4" kit uygun fiyatlı Türkiye'de var mı bilmiyorum.

    Alıntı cyberkesh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi selamlar, valla bana kalırsa da yükseltme sende zaten 2" kit vardı hatırladığım kadarıyla sende benim gibi asfalt ağırlıklı kullanıyorsun madem, bende baya kafa patlattım3.5 mu 4 mü 4.5 mu diye sonunda 2" get taktım forumdaki arkadaşların yönlendirmeleriyle hiçte pişman değilim ne yol konforum bozuldu nede ekstra bişey yaptım sadece ön şaft 120 den sonra ötüyor uzun yolda 120 yi geçmiyorum o sebepten başkada bi sıkıntım yok şuan
    Aynen abi. Ben de 2" helezon amortisor kit var zaten de, dürtüklüyor işte. 2" inch için bile bir sürü masraf ediyoruz bari etmişken 4" için edelim diyorum hazır elimiz değmişken. Bunu tam arazi için hazırlayıp yanına bi tane binek alacağım. Yani artık asfaltta kullanmayacağımdan sorun yok. Ama tabi bütçe olarak biraz zamana ihtiyacım var.

    Alıntı GC2013 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araziye girmeyecekseniz arabalarınızı ellemeyin, elletmeyin bu kadar, dilimizde tuy bitti yahu


    Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
    Gören de girmiyoruz senin gibi asfalt takılıyoruz sanacak abi

  10. #10
    Üye cyberkesh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17.Ekim.2014
    Mesajlar
    138
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya sorma ben seni unuttum. Çok özür dilerim. Bizim Aydın'da eğitim yoğun olunca hiç arabayla ilgilenemedim. Seni de aramayı unuttum. Ben de zaten 2" helezon amortisor kit var. Aşağıda yazdığım üzere 4" düşünüyorum. DW için ben bugün yeni track bar aldım sonunda. Onunla hallolacağını ümit ediyorum artık.

    Lastik olayı sıkıntılı evet. Benim de lastikler eskidi. Yeni lastik alacağım ama bu iş tam bir kombinasyon işi. Yani kaç inch yükselicem, dodik takacak mıyım vs. bunlar hep ebat belirlemede kriter. O yüzden beklemedeyim şimdilik. Muayeneye giricem. Lastikler geçerse biraz daha idare edicem bunlarla.

    Çamurluğun arkasından kesersen sürtme olayı gider aslında. Bizde Dİnç Abi yapmıştı bu şekilde.

    Rough dan başka da 4" kit uygun fiyatlı Türkiye'de var mı bilmiyorum.



    Aynen abi. Ben de 2" helezon amortisor kit var zaten de, dürtüklüyor işte. 2" inch için bile bir sürü masraf ediyoruz bari etmişken 4" için edelim diyorum hazır elimiz değmişken. Bunu tam arazi için hazırlayıp yanına bi tane binek alacağım. Yani artık asfaltta kullanmayacağımdan sorun yok. Ama tabi bütçe olarak biraz zamana ihtiyacım var.



    Gören de girmiyoruz senin gibi asfalt takılıyoruz sanacak abi

    Abi madem yanına binek bi tane ayarlayacaksın,içinde kalacağına yap gitsin desteklerim, geç olsun da güç olmasın abi hallolur bi şekilde hepsi

    - - - Mesaj Birleştirme - - -

    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya sorma ben seni unuttum. Çok özür dilerim. Bizim Aydın'da eğitim yoğun olunca hiç arabayla ilgilenemedim. Seni de aramayı unuttum. Ben de zaten 2" helezon amortisor kit var. Aşağıda yazdığım üzere 4" düşünüyorum. DW için ben bugün yeni track bar aldım sonunda. Onunla hallolacağını ümit ediyorum artık.

    Lastik olayı sıkıntılı evet. Benim de lastikler eskidi. Yeni lastik alacağım ama bu iş tam bir kombinasyon işi. Yani kaç inch yükselicem, dodik takacak mıyım vs. bunlar hep ebat belirlemede kriter. O yüzden beklemedeyim şimdilik. Muayeneye giricem. Lastikler geçerse biraz daha idare edicem bunlarla.

    Çamurluğun arkasından kesersen sürtme olayı gider aslında. Bizde Dİnç Abi yapmıştı bu şekilde.

    Rough dan başka da 4" kit uygun fiyatlı Türkiye'de var mı bilmiyorum.



    Aynen abi. Ben de 2" helezon amortisor kit var zaten de, dürtüklüyor işte. 2" inch için bile bir sürü masraf ediyoruz bari etmişken 4" için edelim diyorum hazır elimiz değmişken. Bunu tam arazi için hazırlayıp yanına bi tane binek alacağım. Yani artık asfaltta kullanmayacağımdan sorun yok. Ama tabi bütçe olarak biraz zamana ihtiyacım var.



    Gören de girmiyoruz senin gibi asfalt takılıyoruz sanacak abi

    Abi madem yanına binek bi tane ayarlayacaksın,içinde kalacağına yap gitsin desteklerim, geç olsun da güç olmasın abi hallolur bi şekilde hepsi

  11. #11
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Alıntı Keremuyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben de ilk okuduğumda günlük kullanacaksan sakın aracı elleme diyecektim

    ikinci araç olacaksa sorun yok

    araziye gireceksen 4" başlangıç için kabul edilebilir sanırım. ben hiç aracı araziye sokmadığım için bendeki kitin arazi performansı hakkında bilgi paylaşamayacağım.

    senin de yazdığın gibi büyük lastik için çamurluğu inceden kesmek gerekiyor, dodik fln da takacaksan sorun yok kesme işleminde.

    ben de yakın zamanda 4" yükseltme ve sonrasında çıkabilecek sorunlar ve masraflarla ilgili bir konu açacağım. malum sezon geliyor ve millet bu işe başlayacak..

    ben başımdan geçenleri ufaktan anlatim;

    netteki yorumları okuyarak IRO 4" aldım, bu kit başlangıç seviyesi.

    https://www.ironrockoffroad.com/prod...-lift-kit.html

    amortisör ise doetsch tech

    genelde bu kiti tavsiye ettiler, ayarlı alt kol yok, bunun faydası açılar bozulmuyor tabi arazide bu sanırım eksi puan olabilir.

    kitle ilgili yorumum ise aracı çok sert bir hale getiriyor. şöyle ki virajlarda 4" yükseltme ve KO2 lere rağmen gayet rahat girip çıkıyorum, hatta bazen kafam attığında 100km ye kadar makasa bile giriyorum. ben bu konuyla alakalı USA da direk IRO teknik elemanı ile telde konuştum, o da aracı sert hale getirdiğini ama amortisörün çok sağlam olduğunu söyledi. bu kitle opsiyonel gelen bilstein leri sordum, sürüşün buna göre daha yumuşak olduğunu söyledi.

    4" yükseltme işlemi ise başlı başına olay, ön düzenin sıfır ayarında olması gerekiyor, ön şaft ya değişiyor ya da ön dif e giren kısmı kestirip mafsallıya çeviriyorsun, kaliteli bir direksiyon amortisörü gerekiyor.

    kiti satan ya da takacak olan servis bunlardan bahsetmiyor, bu işe yeni başlayanlar (senden bahsetmiyorum) da kiti aldım işlem bitti, 3-4 tl ye aracı yükseltcem diye yola çıkıyor..

    kitin takılması sırasında ustanın çok iyi olması gerekiyor, kitin takılışı sırasında da ön şaftın değişimi sırasında da çok ufak sorunlar yüzünden (şaftta sadece bir vida) çok uğraştım, gezmediğim yer kalmadı diyebilirim.

    istanbul'a yolun düşerse benim aracı bir kullan ve ona göre karar ver, ama tavsiyem 300usd (yaklaşık) fark verip bilstein amortisörlü bir kit olur.

    son olarak kiti almadan önce gözünle gör, içeriğine ve kutusuna bir bak, içinden çıkan parçalarda bir sorun var mı diye (özellikle de amortisör) kiti takmadan önce sen de ustan da iyice incelesin.. bir sorun olduğunda satan kişi arkasında durmayabiliyor, tecrübe ile sabit...
    Bu bahsettiğin kit Türkiye'de satılıyor mu? Ben de araç sert olsun istiyorum. Araziye prof olarak girmiyoruz zaten. Ordaki rahatsızlık benim için önemli değil. Zaten ne kadar giriyoruz ki? Ha diyeceksin neden o zaman proje yapıyorsun. E girdiğimizde de tam girelim bari. O yüzden Billstein düşünmem gibi geliyor.

    Şaft konusu tam muamma zaten. ABD'de bazıları iki tarafı da double cardan yapmış. Ben şimdi bunu araştırıcam. İki taraf mafsallı yapabilen, ve memnun kalan var mı şeklinde. Zaten bu 4" ve üzeri yükseltmelerde en büyük sıkıntı sanırım şaft. Herşey çözülüyor şu şaft işi net çözülmüyor galiba. İlla ki bir ötme titreme yapıyor mafsallı da olsa diye duydum.

    Bu arada ben İstanbul'dayım zaten. Eğitim için 18 ay Aydın'daydım. Bitirdim döndüm. Valla çok sevinirim aracı bi görsem. Ben Bostancı'dayım sen nerdesin?

    Usta konusuna da takılıyorum. Ercan Abi'miz kiti taktırırken usta kaynaklı sıkıntı yaşamıştı.

    Alıntı cyberkesh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi madem yanına binek bi tane ayarlayacaksın,içinde kalacağına yap gitsin desteklerim, geç olsun da güç olmasın abi hallolur bi şekilde hepsi
    Aynen. Biraz süre alacak ama. Lastik, dodik, kit, tampon hepsi bir kombinasyon. Bütçeyi tam ayarlayıp net karar vermek lazım.

  12. #12
    Üye Keremuyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18.ubat.2016
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    136
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu bahsettiğin kit Türkiye'de satılıyor mu? Ben de araç sert olsun istiyorum. Araziye prof olarak girmiyoruz zaten. Ordaki rahatsızlık benim için önemli değil. Zaten ne kadar giriyoruz ki? Ha diyeceksin neden o zaman proje yapıyorsun. E girdiğimizde de tam girelim bari. O yüzden Billstein düşünmem gibi geliyor.

    Şaft konusu tam muamma zaten. ABD'de bazıları iki tarafı da double cardan yapmış. Ben şimdi bunu araştırıcam. İki taraf mafsallı yapabilen, ve memnun kalan var mı şeklinde. Zaten bu 4" ve üzeri yükseltmelerde en büyük sıkıntı sanırım şaft. Herşey çözülüyor şu şaft işi net çözülmüyor galiba. İlla ki bir ötme titreme yapıyor mafsallı da olsa diye duydum.

    Bu arada ben İstanbul'dayım zaten. Eğitim için 18 ay Aydın'daydım. Bitirdim döndüm. Valla çok sevinirim aracı bi görsem. Ben Bostancı'dayım sen nerdesin?

    Usta konusuna da takılıyorum. Ercan Abi'miz kiti taktırırken usta kaynaklı sıkıntı yaşamıştı.



    Aynen. Biraz süre alacak ama. Lastik, dodik, kit, tampon hepsi bir kombinasyon. Bütçeyi tam ayarlayıp net karar vermek lazım.
    öncelikle araziye girmeyeceksen neden yapıyorsun demem çünkü ben de girmiyorum
    aracımı seviyorum ve araziye sokmam..

    kit TR de satılıyor, buradan aldım ama alacağın kişi çok önemli tabi, ben hala patlak amortisörüm ile ilgili uğraşıyorum.

    şaft aslında çok büyütülecek bir olay değil, US de çift taraf double cardan yapıyorlar ama 4" için pek değil, genelde 6-7" için, ben ayrıca IRO şaft da aldım

    http://www.offroadaksesuar.com/On-Sa...4,PR-1180.html

    bunu TR den aldım, sonrasında çıkan sorunlar şaftla mı ilgili yoksa işçilikle mi ben de tam çözemedim ama daha sonra detaylı olarak anlatırım. bende aracın üstündeki de dahil olmak üzere şu an 3 adet ön şaft mevcut..

    sertlik konusunda problemin yoksa benim kiti önerebilirim.

  13. #13
    Üye Keremuyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18.ubat.2016
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    136
    ben de ilk okuduğumda günlük kullanacaksan sakın aracı elleme diyecektim

    ikinci araç olacaksa sorun yok

    araziye gireceksen 4" başlangıç için kabul edilebilir sanırım. ben hiç aracı araziye sokmadığım için bendeki kitin arazi performansı hakkında bilgi paylaşamayacağım.

    senin de yazdığın gibi büyük lastik için çamurluğu inceden kesmek gerekiyor, dodik fln da takacaksan sorun yok kesme işleminde.

    ben de yakın zamanda 4" yükseltme ve sonrasında çıkabilecek sorunlar ve masraflarla ilgili bir konu açacağım. malum sezon geliyor ve millet bu işe başlayacak..

    ben başımdan geçenleri ufaktan anlatim;

    netteki yorumları okuyarak IRO 4" aldım, bu kit başlangıç seviyesi.

    https://www.ironrockoffroad.com/prod...-lift-kit.html

    amortisör ise doetsch tech

    genelde bu kiti tavsiye ettiler, ayarlı alt kol yok, bunun faydası açılar bozulmuyor tabi arazide bu sanırım eksi puan olabilir.

    kitle ilgili yorumum ise aracı çok sert bir hale getiriyor. şöyle ki virajlarda 4" yükseltme ve KO2 lere rağmen gayet rahat girip çıkıyorum, hatta bazen kafam attığında 100km ye kadar makasa bile giriyorum. ben bu konuyla alakalı USA da direk IRO teknik elemanı ile telde konuştum, o da aracı sert hale getirdiğini ama amortisörün çok sağlam olduğunu söyledi. bu kitle opsiyonel gelen bilstein leri sordum, sürüşün buna göre daha yumuşak olduğunu söyledi.

    4" yükseltme işlemi ise başlı başına olay, ön düzenin sıfır ayarında olması gerekiyor, ön şaft ya değişiyor ya da ön dif e giren kısmı kestirip mafsallıya çeviriyorsun, kaliteli bir direksiyon amortisörü gerekiyor.

    kiti satan ya da takacak olan servis bunlardan bahsetmiyor, bu işe yeni başlayanlar (senden bahsetmiyorum) da kiti aldım işlem bitti, 3-4 tl ye aracı yükseltcem diye yola çıkıyor..

    kitin takılması sırasında ustanın çok iyi olması gerekiyor, kitin takılışı sırasında da ön şaftın değişimi sırasında da çok ufak sorunlar yüzünden (şaftta sadece bir vida) çok uğraştım, gezmediğim yer kalmadı diyebilirim.

    istanbul'a yolun düşerse benim aracı bir kullan ve ona göre karar ver, ama tavsiyem 300usd (yaklaşık) fark verip bilstein amortisörlü bir kit olur.

    son olarak kiti almadan önce gözünle gör, içeriğine ve kutusuna bir bak, içinden çıkan parçalarda bir sorun var mı diye (özellikle de amortisör) kiti takmadan önce sen de ustan da iyice incelesin.. bir sorun olduğunda satan kişi arkasında durmayabiliyor, tecrübe ile sabit...
    Konu Keremuyr tarafından (22.Eyll.2017 Saat 19:50 ) değiştirilmiştir.

  14. #14
    Üye
    Üyelik tarihi
    01.Haziran.2017
    Nereden
    antalya
    Mesajlar
    53
    zj icin 1.5 inch yukseltme kiti var rough country get + suspension iceren fiyat makul gib onerirmisiniz arkadaslar yoksa original suspansiyonlar dursun 4-5 cm get taktirip devammi edeyim forumu ve diger forumlari bastan sona okudum ama suspansiyon degisimine verdigimiz farka degermi karar veremedim

  15. #15
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Alıntı yenizj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zj icin 1.5 inch yukseltme kiti var rough country get + suspension iceren fiyat makul gib onerirmisiniz arkadaslar yoksa original suspansiyonlar dursun 4-5 cm get taktirip devammi edeyim forumu ve diger forumlari bastan sona okudum ama suspansiyon degisimine verdigimiz farka degermi karar veremedim
    ZJ konusunda tek bildiğim yükseltme için WJ'den daha uygun bir araç olduğu, bizimkilerden daha az sorun çıkardığı.

    Amortisor konusuna gelince, aracı amortisor değişimsiz yükselttiğinizde amortisorler olması gerekenden daha açık şekilde duracak ve çalışma mesafesi kısalacak. Yani yukarı doğru açılması azalacak. Bu da yukarı esnemelerde sınırı zorlayacağı için amortisore zarar verir mi bilemiyorum. Ama amortisor değişimsiz 2" e kadar yükselten çok var. Onların fikrini almak lazım.

  16. #16
    Üye
    Üyelik tarihi
    01.Haziran.2017
    Nereden
    antalya
    Mesajlar
    53
    evet genelde sadece 2 inc get kullaniyor zj ciler aslinda max 1.75 inc diye biliyorum suspansiyon calisma araligi kisalacagi icin artikulasyon azalir ancak standart amortisor tolere edermi asil sorun burda sonradan amortisor degisimi hem daha masrafli hemde 2 is yapmis olacagiz

  17. #17
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    25.ubat.2018
    Mesajlar
    7
    Merhabalar. Kısa süre önce 98 5.2 ZJ aracımda Ankara’da raugh country 3,5” süspansiyon yükseltme uygulaması yapılmaya çalışıldı. Konu başlıklarında okuduğum pekçok sorunu yaşadım. En çok katıldığım konu usta seçimi. Tavsiye üzerine gittiğim usta malesef iyi denk gelmedi, deneme yanılma oldu. Aracımda 235x85x16 (32 inche denk geliyor) BF MT ve ayrıca aynı ebat Kumho AT lastik var. Yükseltmeyle birlikte şaft açıları ayarlandı alt kollar uzatıldı. Yapılmayanlar şaftın mafsallıya döndürülmesi ve direksiyon amortisörü. Yazacağım sorunlar heriki lastiktede oluyor. Gaza yüklendiğim zaman diferansiyelden olduğunu düşündüğüm uğultu geliyor ancak konu başlıklarını okuyunca şaft mafsalı olabileceğini düşündüm. Diğer taraftan aracın son hızı ciddi düştü ve çekiş kaybı var. Standart 5.2 nin o gücünü mümkün değil alamıyorum. İlk başta 32 inch lastik çapı geniş olduğu ve standart ayna mahrutinin bunu karşılayamamasındandır diye düşündüm. Ama yine konu başlıklarında standart ayna mahrutiyle 33” in rahatça kullanıldığını okuyunca sorunun bende olduğunu anladım. Diğer taraftan özellikle yokuş aşağı inince aracın altından tıkırtı ve sesler geliyor. Uzun yolda ses ve problem yok. Mafsal ve direksiyon amortisörü konusunu da halledeceğim ancak, öncesinde tecrübeli arkadaşların tavsiyelerine ve özellikle Ankara’da bu konuda deneme tahtası olmayacağım sıkı bir usta tavsiyesine ihtiyacım var. Bu usta aracı test ettikten ve reçetesini çıkardıktan sonra mafsal ve direksiyon amortisörü konusuna girmek istiyorum. Öneri, tavsiye ve yardım lütfen..

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •