evet arkadaÅŸlar..
haberlerim inanın ki hiç iyi değil.
bugün ustanın yanına gittiğimde usta şanzımanı indirip parçalarına ayırmış, parçaları da masaya koymuş, masanın başında beni bekliyordu.
şanzıman su almış, ustanın dediğine göre su alıp yatmış -benden önce olmuş olabilir ben hiç yatırmadım bile
- ve bir çok parça pas tabakası oluşturmuş. dişlilerde vs. bir sorun yoktu.
yapılacak işlemler,
-şanzıman tamir kiti alınacak
-şanzıman selenoid kartı değişecek (pas tabakası bağlamış, tırnağımla kazıdım resmen, değişmesi gerek işlevini yitirmiş)
-pas gibi tabaka tutan parçalar temizlenecek
-ve türbün tamiri. türbün kapalı kutu olduğu için içerisindeki durumu bilemiyoruz, önceden araç elden geçirilirken de ellenmedi. ama hazır buraya kadar gelmişken orayı da elden geçirelim diyoruz.
ayrıca, ustam su için radyatörden almış başka türlü alamaz dedi. radyatörün içindeki yağ soğutucusunu iptal edip, önündeki yağ soğutucusunu büyütüp, havalı soğutma sistemi yapacağız dedi.
işlem süresi bir hafta.
gelişme oldukça yazarım arkadaşlar.
herkese teşekkürler.