Fotoyu goremedim...
Ama death whooble engellemek icin kullanulan steering stabilizerden bahsediyorsaniz...
Cift iyi olur, saglikli olur... Ama pompayi bayagi zorlar...
GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
...Ne yerdeyim Ne Gökte...
Süratli giderken iyi bir stabilizer olmazsa tehlikeli.
1:00 dk dan izlemeye başlayın.
Patlk bozuk direksiyon amortüsörünü yenileyince direksiyon sertleşir...
Bunun iki katı düşünün...
GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
...Ne yerdeyim Ne Gökte...
Hayır... Elbet gereklidir ki ecnebi bunu kullanıyor...
Ama attığınız taş ürküttüğünüz kurbağaya değmeli...
Bu zımbırtı tekerleklerin kontrolsuz bir şekilde sağ sol dönmesini, rezonansa girmesini engeller...
Yani bir sağlamlık
Bir ekstra traksiyon
Extra bir trail performansı katmıyorki...
Veya ben daha çözemedim
GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
...Ne yerdeyim Ne Gökte...
Gösteriş miii?????
Hım.....
Abi...
Ben istemem o zaman...
Alttan bakan hatunu herkes çuf çuflar
Esas beceri Yukardan Bakanı Ağaçların Arasına götürüp çuf çuf kuşunu beslemek....
GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
...Ne yerdeyim Ne Gökte...
Doğrudur... aynı helezon makas gibi parçaların yanındaki amortisör gibi salınım stresini almasıdır durum...
Ama bu stresi alan amortisörü çok güçlü veya çift kullanırsanız görevli olduğu mekanizmayı zor çalışmasına sebep olur...
Mesala amortisör kafalarının şaseye bağlandığı yerlere çok sert çok zor çalışan amortisör takarsanız emmede ve bırakmada zorlandığı için araç olması gereken yüksekliğe gelmekte gecikir
veya
kapanmaz ve şase bağlantısını yırtar...
Eğer tekerleği sağa sola döndüren kolu çok sert veya çift amortisörle tutarsanız kolu hareket ettiren pompayı yorarsınız. Hidrolik değilse de direksiyon aşırı sertleşir...
GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Konu Alfonse tarafından (19.Nisan.2014 Saat 00:20 ) değiştirilmiştir.
...Ne yerdeyim Ne Gökte...