Toplam 17 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 17 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Jeep Çift Direksiyon amortisörü montajı

  1. #1
    Moderator Han Solo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Mart.2014
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    6,285

    Jeep Çift Direksiyon amortisörü montajı

    GEZE GEZE BU GEZE-GEN BİTMEZ

    tüm videoları 720p veya 1080p olarak seçerek izleyin...

  2. #2
    Üye berdush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    164
    Böyle bir şey var kafamda benim araç için.

  3. #3
    Üye Alfonse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Nisan.2014
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    167
    Fotoyu goremedim...
    Ama death whooble engellemek icin kullanulan steering stabilizerden bahsediyorsaniz...
    Cift iyi olur, saglikli olur... Ama pompayi bayagi zorlar...

    GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ...Ne yerdeyim Ne Gökte...

  4. #4
    Üye berdush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    164
    Süratli giderken iyi bir stabilizer olmazsa tehlikeli.

    1:00 dk dan izlemeye başlayın.

  5. #5
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Alfonse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ama pompayi bayagi zorlar...
    Salt bu nedenle bu olay bana ters geliyor... !

  6. #6
    Üye Alfonse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Nisan.2014
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    167
    Patlk bozuk direksiyon amortüsörünü yenileyince direksiyon sertleşir...
    Bunun iki katı düşünün...

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ...Ne yerdeyim Ne Gökte...

  7. #7
    Üye berdush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    164
    Bunun gereksiz bir şey olduğunu mu söylüyorsunuz?

  8. #8
    Üye Alfonse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Nisan.2014
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    167
    Hayır... Elbet gereklidir ki ecnebi bunu kullanıyor...
    Ama attığınız taş ürküttüğünüz kurbağaya değmeli...
    Bu zımbırtı tekerleklerin kontrolsuz bir şekilde sağ sol dönmesini, rezonansa girmesini engeller...
    Yani bir sağlamlık
    Bir ekstra traksiyon
    Extra bir trail performansı katmıyorki...

    Veya ben daha çözemedim

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ...Ne yerdeyim Ne Gökte...

  9. #9
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Alfonse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Veya ben daha çözemedim
    Alttan baktığında gösterişli duruyor !

  10. #10
    Üye Alfonse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Nisan.2014
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    167
    Gösteriş miii?????
    Hım.....

    Abi...
    Ben istemem o zaman...
    Alttan bakan hatunu herkes çuf çuflar

    Esas beceri Yukardan Bakanı Ağaçların Arasına götürüp çuf çuf kuşunu beslemek....

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ...Ne yerdeyim Ne Gökte...

  11. #11
    Üye berdush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    164
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Salt bu nedenle bu olay bana ters geliyor... !
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alttan baktığında gösterişli duruyor !
    Sizin aracınızda yok mu?

  12. #12
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı berdush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizin aracınızda yok mu?
    tekiyle devammm

  13. #13
    Üye berdush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    164
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tekiyle devammm
    Tamam şimdi çözüldü bilmece.

  14. #14
    Üye berdush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    164
    Alıntı Alfonse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayır... Elbet gereklidir ki ecnebi bunu kullanıyor...
    Ama attığınız taş ürküttüğünüz kurbağaya değmeli...
    Bu zımbırtı tekerleklerin kontrolsuz bir şekilde sağ sol dönmesini, rezonansa girmesini engeller...
    Yani bir sağlamlık
    Bir ekstra traksiyon
    Extra bir trail performansı katmıyorki...

    Veya ben daha çözemedim

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Arazide tekerin birine taş geldiğinde veya buna benzer durumlarda şoku emip direksiyon simidine yansımasını engelliyor diye biliyorum.

  15. #15
    Üye Alfonse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Nisan.2014
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    167
    Doğrudur... aynı helezon makas gibi parçaların yanındaki amortisör gibi salınım stresini almasıdır durum...
    Ama bu stresi alan amortisörü çok güçlü veya çift kullanırsanız görevli olduğu mekanizmayı zor çalışmasına sebep olur...

    Mesala amortisör kafalarının şaseye bağlandığı yerlere çok sert çok zor çalışan amortisör takarsanız emmede ve bırakmada zorlandığı için araç olması gereken yüksekliğe gelmekte gecikir
    veya
    kapanmaz ve şase bağlantısını yırtar...
    Eğer tekerleği sağa sola döndüren kolu çok sert veya çift amortisörle tutarsanız kolu hareket ettiren pompayı yorarsınız. Hidrolik değilse de direksiyon aşırı sertleşir...
    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Konu Alfonse tarafından (19.Nisan.2014 Saat 00:20 ) değiştirilmiştir.
    ...Ne yerdeyim Ne Gökte...

  16. #16
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Alfonse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Doğrudur... aynı helezon makas gibi parçaların yanındaki amortisör gibi salınım stresini almasıdır durum...
    Ama bu stresi alan amortisörü çok güçlü veya çift kullanırsanız görevli olduğu mekanizmayı zor çalışmasına sebep olur...

    Mesala amortisör kafalarının şaseye bağlandığı yerlere çok sert çok zor çalışan amortisör takarsanız emmede ve bırakmada zorlandığı için araç olması gereken yüksekliğe gelmekte gecikir
    veya
    kapanmaz ve şase bağlantısını yırtar...
    Eğer tekerleği sağa sola döndüren kolu çok sert veya çift amortisörle tutarsanız kolu hareket ettiren pompayı yorarsınız. Hidrolik değilse de direksiyon aşırı sertleşir...
    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Sana katılmamak
    elde değil dostum...



  17. #17
    Üye Alfonse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Nisan.2014
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    167
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sana katılmamak
    elde değil dostum...


    Eyvallah bugs bunny

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ...Ne yerdeyim Ne Gökte...

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •