ön fren disk balata değişimi için servise bıraktım. direksiyon sabitleme aparatı takılacak. bir de geçen hafta gürcanla bujileri ngk ile değiştirdik buji kabloları mopar ile değişti distribütor ve tevzi makarası mopar olarak değişti fakat ateşlemede tam gaz yapınca lpg de daha belirgin olmak üzere silkeleme tekleme var. usta der ki ngk buji olmaz orjinal champion takacağız bakalım deneyeceğiz bu durumda nasıl olacak . bir de radyatör üst tarafından ufak bi sızma var başımıza iş açar mı bakılacak ...
NGK V-Power mı?
In Vino Veritas in Aqua Sanitas
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
Simdi gordum resmi, alıp kullananlar orta karar memnun ancaaaaak autolite veya champion platinium diyorlar, gerisine ortak girmeyin deyolar bilgine. Senin sorun pek bujiden deel gibi
Tap tapa tapa tap... Tap tap
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
Champion copper OEM al, aralığı 0.40 a ayarla, yapıştır gitsin deyooolar. NGK FR5, Bosch +4, Autolite 3923,3924 bizim şampiyonun yerini tutmaz diyorlar. 4.0 dan 5.9 A kadar, motorların farklı devir aralıklarında kullanıcıların memnun kalmadıkları yerler var. Gerçi herkes doğru bujiyi, doğru aralıkta ve doğru motorda kullandığından da şüphem var. Şampiyondan memnun olmayan yok. Bujiyi stock kullanıp, ateşleme sistemini güçlendirmeyi tercih ediyorlar. Birde E3 için 4.7 motorda yapılan Dyno testlerde 6-7 hp güç artışı gözlemlenmiş. (Horsepower tv).Ama 6-12 ayda silindirde misafire vermiş.Irıdıum ve platiniumlar sadece daha uzun ömürlü, yakıt v.s katkısı yok.
In Vino Veritas in Aqua Sanitas
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
Bende bugün aracımın lpg sistemini sıralı sisteme çevirmek üzere bayiye bıraktım,üzerindeki düz tip sistemi komple sökerek yerine Atiker Gold sistemi takılacak,herşey dahil 2bin liraya malolacak...Lpg deposunu dik şekilde koymaya karar verdim 65lt depo tam uyuyor bu şekilde...
zj tank.jpg
Hayırlı olsun kesinlikle bu şekilde koyulsun bende değiştireceğim tüpü bu yönde yapacağım
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bizim ustanın yanına gelen başka bir zj de canlı görüp karar verdim bende,tüpün yan sağ tarafına ve üstüne birçok ıvır zıvır koymuştu,stepneyide tavan sepetine koymuştu,bagajı çok ferah görünüyordu,hem bu şekilde olunca koltuğu yatırıp uzun şeyler rahatlıkla koyulabiliyor...
Konu GC2013 tarafından (02.Aðustos.2016 Saat 20:43 ) deÄŸiÅŸtirilmiÅŸtir.
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
Durango 4.7 için alıp çok memnun kalanlar
In Vino Veritas in Aqua Sanitas
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
Dün akşam maslak oto sanayideki ustama aracımı teslim ettim.Yüke bindiğinde araç sallanıyordu.Allahtan çok kısa mesafe kullandım ve hemen ustamı aradım.Yeni müsait olunca benim aracı teslim ettim.Sallanmanın sebebi motor kulakları imiş.Motor kulakları değişiyor ve ön demir tampon sökülerek kumlanıp tekrar boyanacak.Direksiyon kutu sabitleme aparatıda takılacak.Frenler ve bujiler elden geçirilecek ve gerekirse değişim yapılacak.Arka şafta ufak bir boşluk vardı ona bakılacak ve gerekli onarım veya değişim yapılacak.Kısacası araç şimdiden kışa hazırlanıyor.Bu kış keşif ve kamplarda sorunsuzca kullanırım artık diye düşünüyorum.
Bugün bir değişiklik yapıp kaza yaptım şaka bir yana Clio fena patladı arkamda BJK Nevzat Demir Tesisleri önünde! Hasarım yok denecek kadar az arkamda ki koruma demirime şükürler olsun(Ergün abi laf ediyosun ama hayat kurtarıyor bakma)
Demir değişecek, tampon yerine oturtulacak, bagaj kapağına hafiften müdahele edilecek
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Standart bakım ve
Ngk bujilerimi taktım geçen hafta, arabanın kimyası değişti resmen. (4.7 wj)
Kesinlikle tavsiye ederim
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi