Yok abi tırt ben de denedim
Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
Yok abi tırt ben de denedim
Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
Bende öyle çok kötü küf veya nem kokusu yoktu yine de deneyeyim dedim olduğu kadar artık
1997 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 2" Lift and BF KO2 30,5"
2014 Jeep Compass MK 2.0 Limited
Dün sabah 9 akşam 19 uzun bir sanayi süreci geçirdim, tabii eşim de başka bir şey için bu kadar uğraşmazsın diyerek lafı geçirdi
Daha önce Amazondan aldığım Prothane burçları tornacının eski burçların içini boşaltıp yenileri takması sonucu değiştirdik, prothane burçları daha önce yazmıştım foruma görselleri aşağıda. Almayı düşünen olursa çok zahmetli bir iş ama en az 20 yıl burç problemi olmaz ona göre karar versin
Burç değişimi sonrası beklediğim etkiyi aldım, kasislerden ya da küçük çukurlardan geçerken alttan gelen tıkırtılar tamamen kesildi sıfır araba kullanıyormuşum hissine kapıldım, bugün biraz daha test edeceğim.
Sonra şanzımanı açıp yepyeni mopar atf +4'ü ziyan ettikten sonra solenoidlerin hepsini değiştirdik. Bir kaç aydır ara ara yoğun trafikte arıza lambası yakıp solenoid hatası veriyordu son zamanlarda her gün olmaya başladı ben de yağın vaktinin gelmesini beklemeden değiştirdim. Ameliyat görüntüleri aşağıda
Yeni Valvoline Atf +4 yağ koyup kapattık. 8 lt yağ aldı, bir kaç defa seviye kontrolü yapacağım.
Motor yağını ve filtresini değiştirdik, ön şaftın joint kısmını körüğünün içine gress bastık, direksiyon kutusu bağlantısını ve yağını kontrol ettik, arazi şanzımanın yağı daha tertemizdi değiştirmedik.
Direksiyon kutusu sabitleme aparatı yaptıracaktım ustam ile konuştuk, abi aparat olmazsa kutuda en ufak bir sıkıntı olsa farkedersin ama aparat varken kırılıncaya kadar farketmezsin bence yaptırma dedi mantıklı geldi yaptırmadım, ara ara bağlantı kontrolü yapıyoruz henüz gevşeme bile olmadı.
Spacerdan hem ekonomik nedenlerden (para bitti ) hem de yine ustam sen şehir içinde kullanıyorsun yepyeni BF lastiklerini kaldırımlara sürtersin diyince vazgeçtim
Aklıma gelenler bunlar 10 saat arabayla oynayınca bir şeyler daha yapmışızdır diye düşünüyorum
Bugün teyp kodunu bulup akü kutup başını söküp pcm'i resetleyip rot ayarına götüreceğim sonrasında başka bir şey kalmamasını umuyorum en azından bir süre
1997 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 2" Lift and BF KO2 30,5"
2014 Jeep Compass MK 2.0 Limited
selenoidlerin fiyatları nedir ortalama
Bugün gereksiz işler yaptım
Akü kutup başını söküp pcm'i resetlemeden önce teyp kodunu öğrenmek amacı ile teybi söktüm üzerindeki etiketin fotoğrafını çektim
Sonra araştırmaya giriştim 2 saat sonunda teybin kodunun olmadığını öğrendim
1997 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 2" Lift and BF KO2 30,5"
2014 Jeep Compass MK 2.0 Limited
Rot ayarı yapıldı, dün burçları değiştirirken camber toplamda 1 cm içeri bakıyormuş düzeltildi.
1997 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 2" Lift and BF KO2 30,5"
2014 Jeep Compass MK 2.0 Limited
Maşallah Fuat abi çiçek çiçek nazarlardan korusun allah
HTC 10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
SaÄŸol Kadir
1997 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 2" Lift and BF KO2 30,5"
2014 Jeep Compass MK 2.0 Limited
Kaptanım süper yapmışsın ellerine sağlık benimkinide yollıyım sana zahmet olmazsa )
Pamuk kızımızla da ilgilenmesek olmaz
El freni ayarı ve ön diskler torna yapılıyor.
1997 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 2" Lift and BF KO2 30,5"
2014 Jeep Compass MK 2.0 Limited
Geçen hafta bi kayışdağına çıkayım dedim orda mı oldu yoksa yolda mı olduysa çivi girmiş fitil attırdım, yeni lastik alana kadar idare eder diye umuyorum
IMG_0614.jpg
IMG_0610.jpg
IMG_0616.jpg
Bide yıkattım 2 aydır yağmur suyu dışında su görmemişti
IMG_0619.jpg
IMG_0081.jpg
Bu gün siparişlerimden biri geldi
İlk işim bagajda yerde yatan ve yer kaplayan stepnemi gelen stepne mandalını takmak oldu sonunda bagaj düzene girdi
Bundan sonra ki yapılacak iş radyatör suyunu değiştirip gelen 18psi lık yeni radyaör kapağını takmak olacak
HTC 10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bu arada geçen haftalarda Motor yağ değişimini halletmiştim ancak farkları tecrübe edip değişimi görmek için yazmamıştım foruma.
Önce eski yağın üstüne,
Liqiu Moly Engine Flush Ekleyerek tam 10 dakika rolantide çalıştırdım.
Ardından 15 dak kadar bekleyerek yağın iyice süzülmesini bekledim ve karter tapasını açıp Yağ filtresini de sökerek 10 dak kadar süzülmesini bekledim...
Ardından,
Fram TG16 High Performace YaÄŸ filtresi
Valvonile 10w40 High Millage 4 Lt. YaÄŸ
Liqiu Moly Pro-line Motor Protected Katkı ekleyerek değişimi tamamladım...
Fark hissedilir şekilde tahminimden çok daha iyi oldu itici sesi kalmadı ayrıca çalışması ve motor tepkisi çok değişti özellikle rokette motor daha agrasif
Farkı gördükten sonra,
Fram CA7440 Extra Guard Plastisol*
Hava filtresini de değiştirerek 5.9 un hakkını verdik
HTC 10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Salı sabahı muayeneye girecek olan aracıma ön kontroller sonrası ön sağ porya ve rotiller, fren balataları değişimi yapıldı. Aracın tüm bakımları bittikten sonra alt yıkamada yapıldı
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Kendim ettim kendim buldum siparis gectim
2000 4.7 WG
1998 5.9 ZG
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP