serkan o nasıl wj arkadaş ya....güle güle kullan...nazar boncuğu tak...
yıldırım abi kaplanmış haliyle foto yok mu...ne renk nasıl kumaş
Diyoruz sana amerikandan vazgeçme diye, tutturdun bir capon gidiyon.
In Vino Veritas in Aqua Sanitas
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
he can... jiminin sana bakım masraflarını burdan yazmayayım...
yıldırım arkadaşım tecavüz kaçınılmaz ; ama netice iyi olunca yorgunluk gidiyor değilmi?takipteyim;detaylar çok önemli...yutubbe videodan daha güzel ....
Eklenti 1107Eklenti 1108Eklenti 1109Eklenti 1110Eklenti 1111 kenarları kıvrılmamış boşluklar açılmamış halde tavan döşemesi
kaplama yapılmış fakat
Eklenti 1112Eklenti 1113Eklenti 1114Eklenti 1115Eklenti 1116
kumaşın kalınlıgı ortalama 2,5 mm ve bahçamizin sahipleri minik süt kedilerimiz
Eklenti 1117Eklenti 1118Eklenti 1119Eklenti 1120Eklenti 1121
kaplanan tavanın boşlukları açılarak kumaşı arka tarafa gerilerek kıvrılmış hali bunu yapmasam kumaşı arkaya kıvırmasam sıfırdan kessem de olurdu fakat böylesi daha uzun ömürlü olacagını düşündüğüm için ben bu şekilde çalıştım biraz karışık görünebilir fakat ön yüzünü görünce bana hak vereceksiniz.
Konu y-bsungur tarafından (02.Haziran.2015 Saat 22:47 ) değiştirilmiştir.
Veee ön yüz .Bana göre on numara oldu eski hali berbattı tavan bezi kafamın üstünde cibinlik gibi sallanmaya başlamıştı,şimdi yeni gibi oldu hiçbir potluk veya göze kötü görünecek bir durum oluşmadı kumaşımda eski kumaşın bir ton kadar koyusu oldu renk de çok farktetmedi.nasipse yarın arabaya monte edecegim onunda fotograflarını paylaşacagım.biraz yoruldum ama bence degdi.Eklenti 1127Eklenti 1128Eklenti 1129Eklenti 1130
Konu y-bsungur tarafından (02.Haziran.2015 Saat 23:06 ) değiştirilmiştir.
bencede değmiş döşemeciye yaptırsaydınız ancak bu kadar düzgün olurdu oda kumaşları belki içe çevirmezdi en güzel tarafı içe kıvrılmış olması.kenarlardan hoş durmuyor orijinali press baskı olduğundan...güle güle kullanmak nasip olsun.kediler (tüylümgiller)çok şeker bizdede 2 tane var biri abadi diğeri abuzer dünya tatlıları stres toplarımız
Aracıma yağ değişiminde 10/40 castrol magnatec yağ koyduk.Sanki çalışması biraz daha sessizleşti..Ama sanayıdeki ustalar 10/60 catrol full sentetık yağ koyarsam daha iyi olacagını söylediler. Bende internette daha önce bikaç yazı okumuştum genel olarak motor km olarak yüksek olan araçlarda önermyorlardı.O yüzden 10/40 koyduk.Siz ne düşünüyorsunuz 10/60 yağla ilgili?
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÃŽ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLÄ°+Milano Lpg
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.
Beğenmiş olmanıza sevindim çok teşekkür ederim hani bizimkisi amatör bir çalışma oldu elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım zaten bu kadar zahmetli olacagınıda hiç tahmin etmemiştim fakat iyi bir tecrübe oldu keşke bu sarkmalar oldugunda hiç bally filan kullanmasaymışım onu gördüm benim bu tecrübem diger arkadaşlara örnek olsun isterim.
Tavanınız sarkarsa sakın bally ya da bir başka yapıştırıcı kullanıp yapıştırmayın onun yerine bırakın sarksın daha iyi edersiniz bally veya bir başka yapıştırıcı dokusu bozulan kumaşı bir müddet tutturuyor fakat sürdüğüniz yerden ve andan itibaren tavanın kendisinin işini bitiriyor.
Kediler bizim bahçenin asıl sahipleridir ve her sene 6/7 tane yavru kedimiz mutlaka olur.
Aracın orijinal kumaşı en az 4/5 mm civarında süngerli bir kumaştı şimdiki daha ince ve süngersiz ayrıca deliklerin olduğu bölümlerde genelde arka tarafı boş bıraktım kumaşla desteklemedim şu an tavanın tablası üzerinde 2,5 mm lik bir kumaş söz konusu eskiye göre aslında daha ince bir kumaş var,fakat yinede montaj aşamasında bazı sıkıntıların olabileceği ihtimali var tabiki,bu ihtimal benimde kafamı kurcalamıyor desem yalan olur kumaşı arka tarafa katladım ve özellikle kenarlarda mecburiyetten süngerle takviye tadilat yaptım birde kumaşı bu tadilatlı kenarlardan iyice bastırarak presleyerek arkaya katladım bu durumda sırt ve kenarlarda doğan ek kalınlığı kullandığım kumaşın orijinale göre 2/3 mm daha ince olması nedeniyle kurtaracağını düşündüm şu aşamada vida delikleri hiç aklıma gelmemişti beni düşündüren tek şey kenarların nasıl görüneceği ve özellikle tavanın montesinde arabanın direklerinden destek alındıgı için dirsek içlerine kenarların tam oturup oturmayacağı bu durumda belki vidalarda sürpriz yapabilir,bakalım yarın ola hayrola inşallah yarın sıkıntısız bir montaj beni bekliyordur.