İlhan arkadaşım Merhaba iyi dileklerin ve ilgili yaklaşımın için teşekkür ederim bu gün güneş yüzünü gösterdi ve ben de bu fırsatı kaçırmak istemedim iki saat içinde tavanı yerine cuk oturttum ve süperrr oldu evdekiler çok beğendi bende çok beğendim,en kısa zamanda fotolarıda paylaşacağım,saydıgın nitelikler bu site üyelerinin çoğunun ortak özelliği buna sende dahilsin titizlik,merak,el yetenegi,tamir söküm takım kabileyeti,detaycılık,araştırmacılık vs vs,evet bizim gibi adamların işi bitmiyor,bu güne kadar çok arabam oldu fakat en çok emek verdiğim,altından girip üstünden çıktığım,her yerini söküp tekrar taktığım ve en çok severek bindiğim sesinden dahi neresinde neyi olduğunu % 80 artık anlar hale geldiğim bu arabam oldu eğer bu arabayla böyle ilgilenmeseydim böyle olmasaydım bu Dünya markası harika Makinaya bu kadar rahat ve sorunsuz binemezdim zaten bizim gibilerin dışında kalanlar bu tarz 4x4 lere (ZJ,WJ,RR,LR vs vs )en fazla arıza yapıncaya kadar biner ondan sonrası nasıl etsemde bu arabadan kurtulsam diye döner dururlar.
Konu y-bsungur tarafından (11.Haziran.2015 Saat 02:04 ) değiştirilmiştir.
yıldırım arkadaşım harika haber ...çok emek verdin sonuç mükemmel olunca insanın yorgunluğu geçer umarım sendede öyle olmuştur;bende genelde kozmetik sorunları güncellemeyi seviyorum onun için hayatımda 1 sefer 2004 de 0 km ford tourneo connect deluxe almıştım hayatımın hatasını yaptım..yapacak bir şey bulamamak kötü artık sürekli 2. el alıyorum güncelleme işleri bittiğinde yapacak bir şey kalmayınca değiştiriyorum geçenlerde chevrolet blazer aradığımı paylaştım çok tepki geldi GC ZJ den sonra olurmu diye artık amerikancı oubnca benzer arayışlarım devam ediyor bu ara LİNCOLN NAVİGATÖR 5,4 98-2000 arasına bakıyorum sürekli 4x4 özellikli olmaması benim tercihim dağ bayır çamur kayalar olmayınca fıtratımızda sonbahara kadar istediğim makinayı bulamazsam bende tavan kumaş değişim işini gündeme getireceğim yazın burda sıcakta uğraşılacak iş değil.......tekrar kazasız keyifli günler diliyorum resimleri bekliyoruz HOŞÇA SAĞLIKLI GÜNLER.
Eklenti 1171Eklenti 1172Eklenti 1173Eklenti 1174Eklenti 1175
Kendi yaptıgım tavandan bazı görüntüler
ve fotoların devamı arkadaşların begenilerine sunulur
Konu y-bsungur tarafından (15.Haziran.2015 Saat 00:33 ) değiştirilmiştir.
Ellerinize sağlık bence ustasıda ancak bu kadar yapabilirdi...çk hüzel olmuş güle güle kullanın inş..
DÃœRÃœSTLÃœK SÄ°ZE FAZLA ARKADAÅž KAZANDIRMAZ, AMA HER ZAMAN Ä°YÄ° ARKADAÅžLAR KAZANDIRIR...
yıldırım arkadaşım benim çok kullandığım bir söz***BUNDAN İYİSİ ŞAMDA KAYISI***
kenar içe kıvırma işinde isabetli karar.
güle katıla kullan kazasız günler hepimize..............
Merhabalar abilerim,
L200 kullanıcısı jiç yok sanırım ama aracımda can sıkıcı bir durum var.. bilmiyorum normalmidir...
2009 L200 OV aracımda normal arka çekişte kullanırken... duruşlarda frene basıp araba durunca frenden ayağımı cektiğimde sert bir vurma yapıyor...aracı life kaldırdığımda yavru şanzımanda biraz boşluk var.. ama 4 cekere alınca hiç sıkıntı yok.. birde bazen şanzıman çk seri hızlanıyor bazen ağır devirli kalıyor.. sizce neden olabilir yada bunun bir ölçüm sistemi varmıdır... bilgisi olan var ise yardımcı olabilirse çk srvinişrm..
DÃœRÃœSTLÃœK SÄ°ZE FAZLA ARKADAÅž KAZANDIRMAZ, AMA HER ZAMAN Ä°YÄ° ARKADAÅžLAR KAZANDIRIR...
Hocam geçmiş olsun, öncelikle probleminiz bildiğim kadarı ile şanzıman kaynaklı (fazla da bilmem)
Binek araçlarda yaşadığım bir sorun.
Şanzıman yağını kontrol edin ve gerekiyor ise değiştirin, vites düşümünde ayırmakda alt vitese geçişde zorlanıyormuş gibi geldi.
manuel olarak 1. vitese alın ve deneyin, olmuyor ise yukarıda dediğimi yapın. Muhtemelen sorun çözülecektir. Çözülmedi ise şanzıman geçiş selenoidlerine baktırın. Onlarda sorunlu çıkmaz ise tork konvertöründen kaynaklı bir vurma (öne itme) olabilir.
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''
Aynen öne itme gibi bir durum var.
DÃœRÃœSTLÃœK SÄ°ZE FAZLA ARKADAÅž KAZANDIRMAZ, AMA HER ZAMAN Ä°YÄ° ARKADAÅžLAR KAZANDIRIR...
DÃœRÃœSTLÃœK SÄ°ZE FAZLA ARKADAÅž KAZANDIRMAZ, AMA HER ZAMAN Ä°YÄ° ARKADAÅžLAR KAZANDIRIR...
Hocam araç selenoidler aracın durma hızına yetişemeyerek vites küçültüyordur. araç durdukdan sonra ayağınızı frenden çekince ilk hareket ile aracı 1. vitese alıyordur. Ben eski bir bmw den sonra geçenlerde dsg de karşılaştım. ayak frende araç duruyor, ama vites 2 de. Tekrar gaza basılınca veya ayak frenden çekilince vuruntulu bir şekilde 1'e geçiyor. Unutmuşum önceki 4.0 zj aracımda da yaşadım.
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''
çok teşekkür ederim sagolun
çok çok teşekkürler ilhan arkadaşım begendiğine sevindim ,kenar kıvırma cidden çok isabetli oldu,camlar açık kullandım banamısın demiyor eskiden tavan bezi paraşüt gibi şişiyordu
5.9 zj aracımın kasetçalar teypi arızalandı. Tamir konusunda yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı acaba? Sanırım kaseti çeviren mekanizmanın lastigi koptu. mp3 çeviriciyi calıştırmıyor. Normal kasette calmıyor acil yardım lütfen.
Direksiyon simidini orijinal olarak Amerika'dan sipariş vermek istiyorum, mümkünse overland Modeli'nde olduğu gibi üst kısmı ahşap görünümlü yoksa da komple deri olanından.
Ilgili link den (ki tüm Jeep sahipleri araçlarının fabrika çıkışlı standart/opsiyonel donanımlarını VIN numarasıyla "equipment listing" Bölümü'nde, buradan
http://www.jeep.com/webselfservice/
öğrenebilir) aracımın "build Sheet" dosyasına ulaştığımda, renklerle ilgili şu bilgiler var
Leather Wrapped Steering Wheel
Deep slate pearl coat (ki bu kaporta rengi sanırım)
Leather Trimmed bucket seats
Camel
Soru bir. O dönemdeki Jeep araçlarındaki CAMEL iç döşemeyle rengi tek ton mudur? Direksiyon ve koltuk aynı kodlamaya mı dahildir?
Soru iki. WB611K9AC numarasıyla burada
http://www.justforjeeps.com/00grchlestwh.html
satılan ürün için, bu numara renk kodu mudur, yoksa satıcının ürün kodu mudur? Böyle bir numara veya kodlama bizim araçlarımızdan var mıdır? Varsa nerede yazmaktadır?
Teşekkür ederim
In Vino Veritas in Aqua Sanitas
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
Anadolu yakasında iyi bir teyp tamircisi bilen varmı?
Bir kaç gün içinde zj mizle çoluk çocuk Anamurdan başlayarak İzmire kadar sürecek ve tamamen Akdeniz ve Güney Ege kıyı şeridini takip edeceğimiz uzun bir tura çıkıyoruz, bu nedenle bugün zj mizin tüm alt yağlarını kontrol ettim gres noktalarına temiz gres bastım ayrıca arka dif/ön dif yağlarını kontrol ettim arka dif yağını tamamen shc 75/140 ile değiştirdim ve arazi şanzuman yağını tamamen dextron II ile yeniledim.bu değişimleri kendim kendi imkanlarımla evin önündeki park yerinde yaptım,şimdi kafam daha rahat yağlarım yeni ve eksiksiz