Bu kış Bolu organizasyonunda Bursa'dan geçerken sizi de alır, veya uğrar, İskender yer yola devam ederiz.
In Vino Veritas in Aqua Sanitas
Bu kış Bolu organizasyonunda Bursa'dan geçerken sizi de alır, veya uğrar, İskender yer yola devam ederiz.
In Vino Veritas in Aqua Sanitas
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
wj gösterge paneli için halojen ampül tipi alttaki gibidir
[IMG][/IMG]
bu ampülden bir göstergeler için diğeri ikaz ve uyarı lambaları içindir.
benim göstergelerde zamanında sıkıntılı idi papatya led ve sadece tek tepesinden aydınlatmalı led kullandım olmadı ışığı homojen dağıtamadık. ya gene watt değeri yüksek olmayan gene orjinali gibi sıfır ampul takın yada
[IMG][/IMG]
benim sonradan yurt dışından getirttiğim ekteki gibi 3 tarafından ışık yayan ledten alın
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.
Dikkat ! Takılı orjinal ampullerinin üstündeki mavi plastik şapkaları çıkartabilirsiniz. Hiç bir zararı yok, Isıdan dolayı sorun yok. 2 aracımdada test edilmiştir. Şapkaları çıkardığınızda daha fazla aydınlık elde edersiniz.
Aracıma naptım naptım
bugün yapmadım bayağı bir sürdü ama
netice olarak şimdi açıklıyorum.
Malum wj ve abisi zj lerin farları adam gibi aydınlatmaz.
Bende gittim bir yan sanayi far aldım.
Birde Bi-xenon mercek aldım çank çink çonktan (şansım yaver gitti bazen gelen merceklerin odaklamasında sorun oluyor). Bu merceğin özelliği reflektördeki ampül yuvasına tam oturması herhangibir traşlama gerektirmemesi)
karpuz gibi açmamız gereken farı tekrar nasıl sağlıklı kapatırız diye düşünürken malum sitedeki videolarda bu ürünü kullandıklarını gördüm. Bu ürünün özelliği kuruduğundada elastikiyetini kaybetmiyor ve tekrar sökümü kolay (silikon gibi degil)
E buna bide 55 watt 5000 K değerinde bir xenon kit aldım. Orta karar tuzlu fiyat
sonra paçaları sıvayıp giriştik
hop bitti (.... bitti)
tabi öyle kolay olmadı ön camlar sökülü iken merceklerin yere paralelliği ile ilgili önden ayar yaptık. Aşağı yukarı ayarı önemli değil
ve taktık
sonuç
UYARILAR!
orjinal fabrikasyon farı kendiniz açmaya kalkarsanız ağlatabilir
Mercekleri montaj esnasında temiz tutmaya çalışın kapatmadan sıkı temizlik
Far motorlarını dikkatli sökün, ve dikkatli takın yerini oturdu gibi gözüküp oturmadığı oluyor
daha detaylı fotolarım vardı telefonum gümlediği için malesef bu kadar
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.
Konu strayker tarafından (13.Ekim.2015 Saat 13:43 ) değiştirilmiştir.
DÃœRÃœSTLÃœK SÄ°ZE FAZLA ARKADAÅž KAZANDIRMAZ, AMA HER ZAMAN Ä°YÄ° ARKADAÅžLAR KAZANDIRIR...
40 bin km şanzıman bakımları.....
In Vino Veritas in Aqua Sanitas
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
Bende bugunaracima bunu yaptim
{{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}
Abilerim benzer bir konu bulamadım burada sormamın bir sakıncası yoktur umarım...
Aracımda su anda 265 70r17 bfg at lastik var. Fakat lastiklerimi yine 265 75 16 veya 15 bfg mt ile değiştirmek istiyorum.. bfg mt ile at arasında afaki bir ses farkı var mı acaba.. birde malum bursa dayız uludağ çıkışlarda mt ler ile sorun yaşarmıyım.. at ler ile tampona kadar gömüldüğüm yerden cıktım.. bu konuda çk değerli fikirlerinize ihtiyacım var.. aracım l200 2009 intense ov.
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
DÃœRÃœSTLÃœK SÄ°ZE FAZLA ARKADAÅž KAZANDIRMAZ, AMA HER ZAMAN Ä°YÄ° ARKADAÅžLAR KAZANDIRIR...
Çamur ile işin yoksa, sert arazileri çok fazla girip çıkmıyorsan AT lastikte kal. AT lastikler 50/50 asvalt - arazi performanslıdır. MT lastikler yumuşak oynak zeminlerde ( yumuşak kar, çamur veya kum gibi ) iyidir ama %20-%30 asvalt / %80 - %70 arazi performanslıdır ve ses olarak B' lerle kıyaslanamayacak kadar gürültülüdürler. Ayrıca maden Uludağ'a çıkışlarında fazla kullanıyorsun özellikle inişlerde BF' ler sert zeminde buzda daha emniyetlidir ama MT' ler Yağmurda, buzda neredeyse sıfırdır ve tehlikelidir. MT lastikler devamlı asvalt kullanımında çabuk aşınıp biterler, sürate uygun değillerdir ve aracı gezdirmeye mehillidir. Oysa AT lastikler otoyollarda yüksel süratlerde de oldukça başarılıdır.
Sonuçta benim şahsi favorim BFG AT
DÃœRÃœSTLÃœK SÄ°ZE FAZLA ARKADAÅž KAZANDIRMAZ, AMA HER ZAMAN Ä°YÄ° ARKADAÅžLAR KAZANDIRIR...
zj nin reflöktör üstündeki ampul yuvasının genişliği ile ilgili bir durum.
Benim aldığım mercek 2,5 inc H1 tipi xenon ampüle müsaitti. (dolayısıyla ampul tipinide 9006-9005 den H1 e çevirdim
Mercegin kasesinin reflektör yuvasına oturmasıyla ilgili bir sorun yoksa olur.
Ama zj nin far camları sanırım düz değil ışık kırma çizgileri var
eğer olmasaydı düz cam olsaydı bence olurdu.
bu arada benim fotolar şu an gözükmüyor galiba linkinde bi sorun oldu sanırım siz görebiliyormusunuz?
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.