Bencede cadde arabası olsa neyse. Dag bayır gezmek icin iyi bir fikir degil bencede
GCWJ2001
Bencede cadde arabası olsa neyse. Dag bayır gezmek icin iyi bir fikir degil bencede
GCWJ2001
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.
Dağ bayır demek; toz, toprak, su ateş tahta demek açık hava filtrelerini en sevdigi 5 element
GCWJ2001
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.
Tesekkurler. Direk vazgectim
Sent from my iPhone using Tapatalk
Evet abi bu konularda haklısın.Ama kafamdaki eğer uygulayabilirsem açık hava filitresinin hava girişini ön radyatör ızgarasının yanından alıp böylece motorun sıcak havasını almasını önlemek.Yani şu andaki kutu içi filitreninde hava emişini aldıgı yere yakın konumlandırabilmek.Yada hortumla aracın altına doğru hava girişini ayarlamak yada en absürt çözüm kaputun üst sol tarafından delik açıp mantar filitre koymak .Yoksa sıcak havayı aldıgında performans düşüşü kaçınılmaz sondur..
Kaliteli filitre konusunda da K&N en iyi çözüm gibi. Ama oda pahalı ona alternatif markalar araştırmaktayım..
Dün o sesi duyduktan sonra açık hava filitresi uygulamam şart oldu ama iyi planlama yaparak
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÃŽ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLÄ°+Milano Lpg
Sen yaparsın erol ,bu sistemi zaten zj veya wj de degil subaruda yapmışsın,wj yi bilmem ama Örnek fotoda oldugu gibi Eklenti 1729 zj de açık hava spor filtre uygulamaları var.Eklenti 1730
Yaparım yapmasınada kendi stilimle yapmak istiyorum.Ben 1 nolu parçayı sökmeden 2 nolu ara parçadan itibaren söküp yapmak istiyorum..Buradaki sıkıntı 2 nolu parçanın 1 nolu parçaya giriş kısmı oval.1 nolu parçadan oval çıkıp daha sonra 60mm lik daire şeklınde boruyla uzatmak.Onun için boş bi zamanımda sanayiye gidip nasıl yapabılırım o konuda bi araştırma yapacagım.Yoksa direk boğazdan alıp boruyu uzatarak yapmak kolay er.jpg..
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÃŽ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLÄ°+Milano Lpg
benim de kaput rüzgarlığım geldi
bıyıklı gibi oldu yahu
bug def.jpg
Tikali olan kalorifer petegini acmaya calisiyoruz. Pislikleri goruyorsunuz. Ä°nsallah sebebi bunlardir.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÃŽ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLÄ°+Milano Lpg
Hastasıyız böyle leğenin
bııraak bu leğeni burak
GCWJ2001
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.
Kolay gelsin burak sen cozdun bu isleri legenimi alip geliyorum
Sent from my iPhone using Tapatalk
WJ'den uzak durun bitmez derdi
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÃŽ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLÄ°+Milano Lpg
Ve sonuc, ilacsiz, makinesiz, tamirsiz, ters akim ile kaloriferi actik. Powered by Ercan Abi - Epatlak. Sagolsun karsilardan buraya kadar geldi.
Tikaniklikta 40 derece olan isi, simdi 82 derece. Tam iki kati. Saunamiza bekleriz. Yaniyoruz Fuat Abi.
Sent from my iPhone using Tapatalk