Teşekkür için ben teşekkür ederim doğrudur hayati bir bilgi ve tecrübe edilmiş bir durumdur kayış ötmelerinde genelde kayışa kuru sabun sürerek Wd 40 la ıslatarak sesi kesmeye çalışırlar,fakat braket kimsenin aklına gelmez,bazen çatlak çok belirgin olmayabilir ve braket bacaklarındaki küçük çatlamaları gözle anlayamazsınız o nedenle araç rolantide çalışırken kaputu açın ve pompaya dikkat ederek elinizle throtle üzerinden motora ani gaz verin yüke binen kayış gerilecek ve kayış direksiyon pompasını öne doğru çekmeye çalışacak fakat çekememesi gerekmekte yani pompa bulunduğu yerde tıpkı şarj dinamosu yada klima motoru gibi sabit durması gerekmekte egerki pompa öne doğru gözünüzle hissedilir şekilde kayışın çekmesiyle esniyor ve öne geliyorsa hemen hem pompanın somunlarını hemde braketin somunlarını kontrol edin ve alttaki braketi degiştirin emin olun ya kırılmıştır yada mutlaka kırılmaya yakındır ve mutlaka kırılacaktır.
Bu sitenin üyesi olmanın bence en önemli sorumluluklarından birisi tecrübelerimizi paylaşmak ve bende elimden geldiğince bunu yapmaya çalışıyorum ,acizane bir faydamız dokunursa ne ala.