Var var şanzımanın üstünden yapılıyor o ayar, 2 tane civata var ama biraz alengirli bir konu, belli sayıda gevşetip belli sayıda ve belli bir torkla sıkmak gerekiyor açıkçası ben elletmedim ama yapmak lazım
1997 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 2" Lift and BF KO2 30,5"
2014 Jeep Compass MK 2.0 Limited
denizci & mimar -
Deniz Ticaret Gazetesi / broker/ yelken eÄŸitim/renovasyon.
Eksik bilgi vermiş olmayayım, ön ve arka bant ayarları var, ön dediğim gibi şanzıman üzerinde ama arka bant ayarı şanzıman içerisinde, açıp da yaptıracak olan varsa onu yanıltmayayım. Nasıl yapılırın doğrusunu araştıralım.
1997 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 2" Lift and BF KO2 30,5"
2014 Jeep Compass MK 2.0 Limited
Evet açalım ben birşeyler bulup çıktısını aldım arabaya koydum ama benim usta ile irdeleme fırsatım olmadı. Sadece telefonda konuştum abi tork ile sıkmaya gerek yok diyince anlaşıldı yine kavga çıkacak yüz yüze anlaşırım ben onunla ama iyice öğrenip emin bir şekilde gitmem lazım.
1997 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 2" Lift and BF KO2 30,5"
2014 Jeep Compass MK 2.0 Limited
Dodge / Jeep Truck Transmission Band Adjustment Procedure : RH & RE - DIY Series
Youtube'de bunu buldum ama doÄŸrumu bilmem
Tamamen fuat abinin dediği gibi biri dışarıda biri içerde bant ayarı var tork ile sıkılıyor ve daha sonra 2 tur geri çevirilerek sabitlenityor.
Tartışalım bu konuyu lütfen
Evet videolu açıklama ile biraz daha anladım, ön band ayarını yapabiliriz benim ustayla ama önce tork anahtarı ile sıkılması gerektiği konusunda ısrar etmem gerekecek ) arka band ayarı diğer yağ değişimini bekleyecek artık.
https://youtu.be/o7_Do8JQWJ8
1997 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 2" Lift and BF KO2 30,5"
2014 Jeep Compass MK 2.0 Limited
Çıktısını aldığım sayfayı buldum, bizim şanzımanlar 44RE, ona göre torku ve gevşetme miktarı yazıyor. Videodaki gibi yapılırsa sorun olmaz diye düşünüyorum.
http://www.autozone.com/repairinfo/r...96b43f802e3826
1997 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 2" Lift and BF KO2 30,5"
2014 Jeep Compass MK 2.0 Limited
Selamlar aracım 96 zj 37 hata kodu veriyor kalkısta ağır kalkıyor 3 vites seviyesine geldimi normale dönüyor gibi oluyor yavaşlayınca yine agırlasıyor bende kalkarken 1-2 yapıp kalkıyorım hızlanınca d ye alıyorum bu hata tork konvertörü eleketrik problemi gibi yazıyor yanamcı forumlarda sorunu nasıl çözebiliriz