Sayfa 15 Toplam 124 Sayfadan BirinciBirinci ... 513141516172565115 ... SonuncuSonuncu
Toplam 2468 adet sonuctan sayfa basi 281 ile 300 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZJ hakkında sormak istediklerimiz

  1. #281
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ki track bar burçlarını 4-5 ay önce yenilemiştim dolgu malzemesi ile.
    dolgu malzemesi ne ki ?

  2. #282
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dolgu malzemesi ne ki ?
    Abi, bir kaç kez dead wooble yaşayınca servise gittim. Track bar'dan dediler. Track bar söküldü burçları söküldü, orayı galiba poliüretan malzeme ile doldurdular yani bir nevi burç yaptılar anladığım kadarı ile. Ama yine de dead wooble yaşıyorum, ve direksiyon bana hiç güven vermiyor. Dümdüz yolda saçma sapan salınımlar (titreme değil) yapıyor. 100'ün üzerine çıkmaya korkuyorum.

  3. #283
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    EskiÅŸehir
    Mesajlar
    923
    Konuyu okuyunca yazmadan edemedim çok bildiğim bir konu değil üstelik Wj den de anlamam ama bu durumun zj veya diger markalarda da olabilen bir durum olduğunu okumuştum ve öncelikli olarak direksiyon sabitleme amortisöründen yola çıkıyor ve onu güçlendiriyorlar diye biliyorum.Ayrıca çok geçmiş olsun kesinlikle kaza yaptırıracak bir problem diye biliyorum,mutlaka çözümünü bulmaya çalış derim.

  4. #284
    Üye kuzeyli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    252
    AYNI SORUNU RUBİCON İLE YAŞADIM. dİREKSİYON AMORTİSÖRİNİ BİLSTEİN İLE DEGİŞTİRDİM SORUN ÇÖZÜLDÜ.

  5. #285
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi, bir kaç kez dead wooble yaşayınca servise gittim. Track bar'dan dediler. Track bar söküldü burçları söküldü, orayı galiba poliüretan malzeme ile doldurdular yani bir nevi burç yaptılar anladığım kadarı ile. Ama yine de dead wooble yaşıyorum, ve direksiyon bana hiç güven vermiyor. Dümdüz yolda saçma sapan salınımlar (titreme değil) yapıyor. 100'ün üzerine çıkmaya korkuyorum.
    Trackbar'ın difransiyele bağlanan tarafındaki montaj braketinin cıvata giriş deliğini bir kontrol ettirirmisin. Cıvata deliğe göre tam mı yoksa delik genişlemiş cıvata içinde oynuyor mu ? Aslında sökmesi çok kolay, kendin de söküp bakabilirsin. Bu sorun da dead woble yaptırır.

  6. #286
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu okuyunca yazmadan edemedim çok bildiğim bir konu değil üstelik Wj den de anlamam ama bu durumun zj veya diger markalarda da olabilen bir durum olduğunu okumuştum ve öncelikli olarak direksiyon sabitleme amortisöründen yola çıkıyor ve onu güçlendiriyorlar diye biliyorum.Ayrıca çok geçmiş olsun kesinlikle kaza yaptırıracak bir problem diye biliyorum,mutlaka çözümünü bulmaya çalış derim.
    Eyv hocam sağolasın. İnan daha önce çok yaşadım ama bu sefer baya bi korktum dw den çıkana kadar. Direksiyon sabitleme amortisoru dediğin bildiğin öndeki direksiyon amortisoru di mi?

    Alıntı kuzeyli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    AYNI SORUNU RUBİCON İLE YAŞADIM. dİREKSİYON AMORTİSÖRİNİ BİLSTEİN İLE DEGİŞTİRDİM SORUN ÇÖZÜLDÜ.
    Benim de aklıma ilk gelen artık direksiyon amortisoru diyorum herhalde. Bilstein dediğiniz daha kuvvetli bir amortisor mu?

    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Trackbar'ın difransiyele bağlanan tarafındaki montaj braketinin cıvata giriş deliğini bir kontrol ettirirmisin. Cıvata deliğe göre tam mı yoksa delik genişlemiş cıvata içinde oynuyor mu ? Aslında sökmesi çok kolay, kendin de söküp bakabilirsin. Bu sorun da dead woble yaptırır.
    Abi yarın piknikte bakayım. Dediğin genleşmeyi görmek için sökmek lazım mı? Gözle görülür durumda mı?

  7. #287
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    EskiÅŸehir
    Mesajlar
    923
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eyv hocam sağolasın. İnan daha önce çok yaşadım ama bu sefer baya bi korktum dw den çıkana kadar. Direksiyon sabitleme amortisoru dediğin bildiğin öndeki direksiyon amortisoru di mi?



    Benim de aklıma ilk gelen artık direksiyon amortisoru diyorum herhalde. Bilstein dediğiniz daha kuvvetli bir amortisor mu?



    Abi yarın piknikte bakayım. Dediğin genleşmeyi görmek için sökmek lazım mı? Gözle görülür durumda mı?
    Evet aynen öyle öndeki direksiyon amortisörünün ta kendisi Bilstein markada amortisördeki en üst marka diye biliyorum.

  8. #288
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Abi yarın piknikte bakayım. Dediğin genleşmeyi görmek için sökmek lazım mı? Gözle görülür durumda mı?
    Sökmen lazım, barı çıkartıp cıvatayı tek başına braket deliğine sokup kontrol etmen lazım.

  9. #289
    Üye mjz66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    1,209
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sökmen lazım, barı çıkartıp cıvatayı tek başına braket deliğine sokup kontrol etmen lazım.
    Araci normal standartlarina cevirmesi lazim abi o yukseltme isleri WJ'nin harci degil


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #290
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    23.Aralýk.2014
    Nereden
    BAÄžCILAR Ä°STANBUL
    Mesajlar
    283
    Alıntı mjz66 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araci normal standartlarina cevirmesi lazim abi o yukseltme isleri WJ'nin harci degil


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Tecrube etmis arkadaslarin fikri cok onemli idi benim icin yorumlarini eksik etmeyen herkese tesekkur ediyorum.nihayi kararim su yonde degisti. 2" kit uygulamaya karar verdim deneme amacli olmasi acisindan ekonomik bir kit bakacagim elinde cikma ve/veya ayni konumda olanlar var ise talibim.
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

  11. #291
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    EskiÅŸehir
    Mesajlar
    923
    Bir zj nin 2" yükseltilmesine kendimden örnek vereyim Bende 2" yükseltme ve 255/70/16 lastik var ve (265 /75/16 ya kadar 31" lastik takabilirim )eskiye oranla araç eski halinden 10 cm daha yukarı kalktı yanlız track barı tam 1 cm kadar presle uzattım,arka track barıda yaklaşık 0,5 cm preslemekte fayda var fakat zamanım olmadıgından ellemedim bunun haricinde ön şat için u joint olsa iyi olur henüz bende yok fakat sürüş kalitesinden ve süratten yana hiçbir kaybım olmadı.

  12. #292
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    23.Aralýk.2014
    Nereden
    BAÄžCILAR Ä°STANBUL
    Mesajlar
    283
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir zj nin 2" yükseltilmesine kendimden örnek vereyim Bende 2" yükseltme ve 255/70/16 lastik var ve (265 /75/16 ya kadar 31" lastik takabilirim )eskiye oranla araç eski halinden 10 cm daha yukarı kalktı yanlız track barı tam 1 cm kadar presle uzattım,arka track barıda yaklaşık 0,5 cm preslemekte fayda var fakat zamanım olmadıgından ellemedim bunun haricinde ön şat için u joint olsa iyi olur henüz bende yok fakat sürüş kalitesinden ve süratten yana hiçbir kaybım olmadı.
    Get ile mi yoksa yay kit ile mi yukselttiniz
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Trackbar'ın difransiyele bağlanan tarafındaki montaj braketinin cıvata giriş deliğini bir kontrol ettirirmisin. Cıvata deliğe göre tam mı yoksa delik genişlemiş cıvata içinde oynuyor mu ? Aslında sökmesi çok kolay, kendin de söküp bakabilirsin. Bu sorun da dead woble yaptırır.
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

  13. #293
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    EskiÅŸehir
    Mesajlar
    923
    Wrangler Get + amortisör le yükseltme yaptım Ankara da işin erbabı bir yerde yaptırdım helezon değişimi konusunda benim arabamda helezonlarım basık degildi stock haldeykende diri ve yüksek bir araçtı bu nedenle gerek görülmediği için ek masraf çıkarmadık yanlız helezonlarınız basık ve araç çökükse ön helezonları direkt arkaya takın önlere yeni helezon yapın , sanayide çogu kimse geti polüretandan kesiyor kesinlikle böyle bir çalışma yapmayın Orijinal marka get lerde ön ve arka getlerin yükseklikleri ön ve arkada çok az da olsa farklı ve arka getler öne oranla az daha kısa aksi takdirde arka kısım station kartal taksinin kıçı gibi kalkıyor ayrıca arka get ler önlere göre daha dar kesimli olması gerekiyor

  14. #294
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orijinal marka get lerde ön ve arka getlerin yükseklikleri ön ve arkada çok az da olsa farklı ve arka getler öne oranla az daha kısa aksi takdirde arka kısım station kartal taksinin kıçı gibi kalkıyor ayrıca arka get ler önlere göre daha dar kesimli olması gerekiyor
    Doğrudur, zaten aracın fabrika çıkış standartında arka öne nazaran 1-1,5 cm yüksektir.

  15. #295
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    track barı tam 1 cm kadar presle uzattım,arka track barıda yaklaşık 0,5 cm preslemekte fayda var
    Press işlemi ne derece doğru bilemiyorum, bu işlem ile metalin dayanıklılığı zayıflamış olur diye düşünüyorum...

  16. #296
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    EskiÅŸehir
    Mesajlar
    923
    Abi işin aslı şöyle gelişti track barın uzatılması işlemi işinin ehli oldugunu söylediğim fakat artık ugramadıgım çok profesyonel serviste aracın yükseltilmesi aşamasında degilde sonradan benim düşündüğüm bir operasyon oldu ben aracı servisten aldıgımda track bara ellenmemiş uzatılmamış yada degiştirlmemiş olarak görsel olarak yükselmiş bir araç olarak aldım bana tamadır sizin işiniz bitti dediler bende tamam dedim ve aracı oldu gözüyle degerlendirip aldım aracın altında orijinal 225/70/16 lastikleri ve orijinal jantları vardı o halde ben eskişehire geldim gelmeye,fakat ön lastikler aracın yolcu tarafına dogru 2 cm kadar sola kaymış öyle çarpık vaziyette 300 km yol yapmışım haberimiz yok (direksiyon filanda normal duruyor )çok ehil servisinde durumdan haberi yok önce bir şey anlamadım hiç dikkatimi çekmedi iş bitip ben eskişehire geldikten iki gün sonra ısmarladıgım yeni GT offroad jantlarım ve yeni yüksek ölçülü lastiklerim gelipte lastikçide jant ve lastik değişimi yapınca arabadaki çarpıklık ortaya çıktı (önce sol lastik dışa fırladı ve direksiyon bir yöne dönük vaziyette kaldı )servisi tekrar aradım ve 2" de böyle bir şey olmaz,bizim burda böyle bir şey yoktu dan başlayan ve gereksiz bir sürü lakırtıya varıncaya kadar uzanan kalitesiz ve çözümsüz bir diyalogdan sonra bu bozuklugu kendim düzeltme yoluna gittim ve track barı herkesin yaptıgı gibi baglantı noktasındaki deliği bir cm ileri kaydırarak yerini değiştirmeyi düşündüm fakat delik öyle bir kenara yaklaşıyorki bir noktada kenar et payı çok azalıyordu track barı tutan somun zamanla veya sert bir darbeyle o et payını koparacak veya kesebilecek gibi riskli göründüğü için o anki kararla hatırladıgım kadarıyla bir iki farklı servisin teknik danışmanını aradım fikir istedim herkes ayarlı tarck bar almamı önerdi ayarlı track barda pahalı malzeme ve bir sürü masraftan sonra yeterli param yoktu aklıma pres geldi track bar zaten kalın bir malzeme en kambur yerinden hafif bastırabilirsem uzayacağını biliyordum onuda aynı yerlere ve hatta başkana da sordugumu hatırlıyorum,fazla uzatmayayım lastigin dışa kaçan ölçülerini kendim aldım hesapladım kitapladım track barı sanayici bir arkadaşımın atölyesinde kendim söktüm track barın kasmasından kurtulan ön düzen ve direksiyon olması gereken yerine geri geldi ve barı prescide 1 cm kadar uzayacak şekilde en kambur yerinden gözümün ününde elimde kumpas preslettim ve kendim geri taktım lastikler ve ön düzen her iki taraftada eşit olacak şekilde yerine cuk oturdu,şu ana kadar da en ufak bir sıkıntı yaşamadım,bu presleme olayı malzemeyi zayıflattımı zayıflatmadımı bilmiyorum fakat track bar preslenerek sorunsuz şekilde bence 3 cm ye kadar çok rahat uzatılabilir bir malzeme diyebilirim.
    Konu y-bsungur tarafından (27.Eylül.2015 Saat 12:30 ) deÄŸiÅŸtirilmiÅŸtir.

  17. #297
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    20.Mayýs.2015
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    337
    ArkadaÅŸlar merhaba,
    4 mevsim 215*70*15 lastik aldım montajı yapıldı iki gündür arkadan vuruntu sesi geliyor bunun sebebi bijonlardan mı yoksa arka aksamlardan mı olabilir değişim olmadan önce böyle bir ses gelmiyordu şuan 30 km/h hıza yükseldipimde duyulmaya başloypr fikri olan varmı dır?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  18. #298
    Üye eay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    13.Eylül.2015
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    189
    Arka lastige bagli bir hata ise kendisini 30 lu suratlerde degil 100 ve uzerinde hissettirir.Ancak muhtemel sebeplerden biri lastigin montaji esnasinda topuk kismi janta duzgun olarak oturtulmamis olabilir.Ki tekrar profesyonel bir lastikcide sokulup jant temizlenip once yaklasik 50 psi hava basilip sonra topugun janta iyice yerlestiginden emin olunup tavsiye edilen basinca indirildiginde duzelecektir.veya tabanca ile sikilmissa bijonlariniz fazla kuvvet uygulanmis olabilir..bu sefer de tavsiyem aractan lastigi sokup hava tabancasiyla degil bijon anahtarini takiben torkmetre ile bijonlarin sikilmasi olacaktir.Yeni lastik cok hafif ses yapabilir ama vuruntu nun sebebi bunlar olabilir.cozulmezse mekanik aksami kontrol etmekte yarar var

  19. #299
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    20.Mayýs.2015
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    337
    Alıntı eay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arka lastige bagli bir hata ise kendisini 30 lu suratlerde degil 100 ve uzerinde hissettirir.Ancak muhtemel sebeplerden biri lastigin montaji esnasinda topuk kismi janta duzgun olarak oturtulmamis olabilir.Ki tekrar profesyonel bir lastikcide sokulup jant temizlenip once yaklasik 50 psi hava basilip sonra topugun janta iyice yerlestiginden emin olunup tavsiye edilen basinca indirildiginde duzelecektir.veya tabanca ile sikilmissa bijonlariniz fazla kuvvet uygulanmis olabilir..bu sefer de tavsiyem aractan lastigi sokup hava tabancasiyla degil bijon anahtarini takiben torkmetre ile bijonlarin sikilmasi olacaktir.Yeni lastik cok hafif ses yapabilir ama vuruntu nun sebebi bunlar olabilir.cozulmezse mekanik aksami kontrol etmekte yarar var
    Dediklerinizi kısa zaman içinde uygulayacağım, lastiklerin montajının yapıldığı yer çok ileri düzeyde bir lastikçi değildi o nedenle olduğunu düşünğyorum birazcık işini boşladı gibi ikinci olay ise makine ile sıktı bijonları hatta gördüğül kadarıyla motorun ayar tuşu sonlara kadar gelmişti neredeyde o ara böyle birşey olacak diye düşünmemiştim, bilgi için teşekkürler


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  20. #300
    Üye eay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    13.Eylül.2015
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    189
    Rica ederim .yeni lastik almissiniz o kadar umarim bu basit sebeplerdendir ve cozulur ,de keyifle kullanirsiniz

Sayfa 15 Toplam 124 Sayfadan BirinciBirinci ... 513141516172565115 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı DeÄŸiÅŸtirme Yetkiniz Yok
  •