Sayfa 16 Toplam 124 Sayfadan BirinciBirinci ... 614151617182666116 ... SonuncuSonuncu
Toplam 2468 adet sonuctan sayfa basi 301 ile 320 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZJ hakkında sormak istediklerimiz

  1. #301
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ön lastikler aracın yolcu tarafına dogru 2 cm kadar sola kaymış öyle çarpık vaziyette 300 km yol yapmışım haberimiz yok....

    Yükseltme sonucunda ön difransiyelin bir tarafa kayması kaçınılmaz..., ama çok ağır bir baskı altında kalan bu metal boruya presle müdahele ederek eğim vermek ve mukavemetinin çözdürülmesi doğru değil... ! Eğer çözüm bu kadar basit ve pratik olsaydı bir darbe sonucunda eğrilen direksiyon rot kolları yenisi ile değiştirilmez press ile eski haline getirilirdi...

    Tekrar ; tavsiye etmiyorum, doÄŸru bulmuyorum. !



  2. #302
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    EskiÅŸehir
    Mesajlar
    923
    Ergun Abi verdiğin rot kolu örneğine ve esneme payı olmasına rağmen track bar demirinin mukavemeti ile ilgili açıklamaya kesinlikle bende katılıyorum.Haklısın. Fakat ben bu uygulamaya güvenilir ve doğru bir uygulamadır demedim ki ki bu işin bilinen onaylanmış doğrusu yeni ve ayarlı uzatılabilen track bar dan başka bir şey değil bunu bende biliyor ve kabul ediyorum lakin ben bu işi neden ve ne şartlarda düşündüğümü ve nasıl yaptığımı YÜKSELTME YAPMAYI DÜŞÜNEN arkadaşlara araçlarını yükseltirken başlarına nelerin gelebileceğini nelerle karşılaşabileceklerine örnek olması manasında iyi niyetle anlattım.
    Kimseye sizde track barınızı presle uzatın boş verin yenisini almayı ben yeni bir şey keşfettim doğru olan bu dur sizde bu şekilde uygulamalar yapın demiyorum yalnız bu işi yaparken danıştığım ve fikrini aldığım yetkili birkaç servis ve ön düzenci olduğunu ve kendilerine problemi anlatarak şöyle bir şey yapmak istiyorum diyerek anlattığım yöntem hakkında bir problem görmediklerini de belirtmek istiyorum ayrıca bu yöntemi kullanan başka zj kullanıcısı arkadaşların da olduğunu ve şu anda track barı bu şekilde olduğu halde problemsiz bir şekilde araçlarını kullandıklarını söyleyebilirim.

    Kimseye bu uygulamayı doğru olarak gösterip tavsiye etmemekle beraber kendi görüşümü de paylaşmak istiyorum . Bence bir uygulamanın doğruluğunun ve kullanılabilirliğinin resmi olarak onaylanmamış olması o uygulamanın tamamen yanlış olduğunu göstermez.
    Konu y-bsungur tarafından (28.Eylül.2015 Saat 01:19 ) deÄŸiÅŸtirilmiÅŸtir.

  3. #303
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Bu gün aracı bir süre benzinde kullandım ve egzost tan gaz verilince siyah duman çıktığını fark ettim bilgim kadarıyla siyah duman nedeni tıknan hava filtresi yada araca fazla yüklenince havanın yanmadan dışarı atılması ?! Bunun dışında zj lerde başka bir nedeni olabilir mi ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #304
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    16.Eylül.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    20150928_120039.jpg

    Merhaba,
    Aracımın deposunu doldurdum. Mevcutta çeyrek çizgi kadar benzin var gösteriyordu. Üzerine 75 lt kadar benzin aldı.
    Normalde deponun 87 olduğunu biliyorum. 7 lt si emniyet payı kalsa 20-40-60-80 (4 çeyrek olarak) gösterge kalibrasyonu olur sanıyorum.
    Zaten araçta en son ibre düşükken 50 lt benzin koyulmuştu depo son çeyrek çizginin ortasındaydı. Üzerine 20 km yapıp benzin doldurdum.
    Bana 75 lt alması çok fazla geldi.

    Depo şamandıranın ayarıyla ilgili bir sıkıntım olabilir mi? Yoksa normal mi?
    Yakıt göstergelsi LOW lambası varmı bu araçlarda ne zaman yanıyor?

    Depoyu gerçek yakıt tüketimini görmek ve yol bilgisayarının kalibrasyonunu ölçmek için yaptım.

  5. #305
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Kimseye bu uygulamayı doğru olarak gösterip tavsiye etmemekle beraber kendi görüşümü de paylaşmak istiyorum . Bence bir uygulamanın doğruluğunun ve kullanılabilirliğinin resmi olarak onaylanmamış olması o uygulamanın tamamen yanlış olduğunu göstermez.
    Hemen alınma.... öncelikle seni düşündüğümüz için sakıncalı bir uygulama diyorum....

    Press ile düzeltilen rot kolunun kısa sürede yamulduğunu geçmişte örneklerini gördük ve bilinen o durki artık bu işlemden vazgeçildi. Track bar konusunda bir örnek duymadım ama malzeme olarak pek farklı olmadığı için bir yerde yaşanmış olduğunu sanıyorum...

  6. #306
    Üye onurmackan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    01.Aðustos.2014
    Mesajlar
    69
    Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20150928_120039.jpg

    Merhaba,
    Aracımın deposunu doldurdum. Mevcutta çeyrek çizgi kadar benzin var gösteriyordu. Üzerine 75 lt kadar benzin aldı.
    Normalde deponun 87 olduğunu biliyorum. 7 lt si emniyet payı kalsa 20-40-60-80 (4 çeyrek olarak) gösterge kalibrasyonu olur sanıyorum.
    Zaten araçta en son ibre düşükken 50 lt benzin koyulmuştu depo son çeyrek çizginin ortasındaydı. Üzerine 20 km yapıp benzin doldurdum.
    Bana 75 lt alması çok fazla geldi.

    Depo şamandıranın ayarıyla ilgili bir sıkıntım olabilir mi? Yoksa normal mi?
    Yakıt göstergelsi LOW lambası varmı bu araçlarda ne zaman yanıyor?

    Depoyu gerçek yakıt tüketimini görmek ve yol bilgisayarının kalibrasyonunu ölçmek için yaptım.
    Merhaba,

    Daha önce göstergenin sapıtmasıyla ilgili yaşadığım bir tecrubeyi paylaşayım sizinle. Yakıt Göstergeme inanmadığım için serviste şamandrayı kontrol ettirmek için depo korumasını söktürdüğümde, deponun alttan darbe yemişcesine büzüştüğünü gördüm. Akıl sır ermedi koruma sağlamken deponun o durumda olması. Başka bir depo taktık 2 hafta sonra aynı sorun oldu depoyu tekrar söktüğümüzde yine alttan bastığını gördük. Deponun hava tahliyesini sağlayan bir hortum var. Bende o hortum tıkanmış. Hava sirkülasyonu olmadığı için benzin pompası benzin bastıkça depoyu o hale getirmiş. Deponun durumundan mütevellit şamandıra da nasibini almış tabi. Bunun kontrolu için direk depoyu sökmenize gerek yok. Bir süre kullandıktan sonra benzin kapagnı açtıgınızda kapağı çevirirken bariz bir tıslama sesi geliyorsa baktırın derim.

  7. #307
    Moderator Han Solo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Mart.2014
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    6,285
    Alıntı onurmackan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Daha önce göstergenin sapıtmasıyla ilgili yaşadığım bir tecrubeyi paylaşayım sizinle. Yakıt Göstergeme inanmadığım için serviste şamandrayı kontrol ettirmek için depo korumasını söktürdüğümde, deponun alttan darbe yemişcesine büzüştüğünü gördüm. Akıl sır ermedi koruma sağlamken deponun o durumda olması. Başka bir depo taktık 2 hafta sonra aynı sorun oldu depoyu tekrar söktüğümüzde yine alttan bastığını gördük. Deponun hava tahliyesini sağlayan bir hortum var. Bende o hortum tıkanmış. Hava sirkülasyonu olmadığı için benzin pompası benzin bastıkça depoyu o hale getirmiş. Deponun durumundan mütevellit şamandıra da nasibini almış tabi. Bunun kontrolu için direk depoyu sökmenize gerek yok. Bir süre kullandıktan sonra benzin kapagnı açtıgınızda kapağı çevirirken bariz bir tıslama sesi geliyorsa baktırın derim.
    Ilginc ilk defa.duydum

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    GEZE GEZE BU GEZE-GEN BÄ°TMEZ

    tüm videoları 720p veya 1080p olarak seçerek izleyin...

  8. #308
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    EskiÅŸehir
    Mesajlar
    923
    [QUOTE=Beatrix;22252]Hemen alınma.... öncelikle seni düşündüğümüz için sakıncalı bir uygulama diyorum....

    [QUOTE=Beatrix;22252]Hemen alınma.... öncelikle seni düşündüğümüz için sakıncalı bir uygulama diyorum...

    Abi estagfurullah alınmak ne kelime.
    Ben sizinle yüz yüze tanışmadım sizi forumdaki yazılarınız haricinde tanımıyorum ama 4 yıldır özellikle sizin yazdıklarınızı,sosyal faaliyetlerinizi ve tavsiyelerinizi büyük bir hayranlık ve merakla takip ederek kendi arabamla sizden edindiğim bu çok kıymetli eşsiz bilgiler ve T.O lardan elde ettiğim bilgiler ışığında ilgileniyorum dolayısıyla zj ler hakkındaki teknik donanımınıza,bilgi paylaşımıza ve tecrübelerinize,forumda paylaştığınız ve desteklediğiniz sosyal faaliyetlerinize büyük saygım var bu sebebledirki yaşınızın da benden büyük olduğunu düşündüğüm üzere içimden geldiği gibi sadece sevdiğim ve saydığım yaşı benden büyüklerime hitap ettiğim gibi Abi diye hitap etmeyi tercih ettiğim ve bir gün fırsat olursa mutlaka tanışmak ve dostluk kurmak istediğim sevgi ve sayğı duyduğum bir kimsesiniz.

    Bundan dolayı tavsiye ve önerileriniz,eleştirileriniz beni asla alınğanlığa itmez.

    Selam ve Saygılarımla.
    Konu y-bsungur tarafından (29.Eylül.2015 Saat 02:32 ) deÄŸiÅŸtirilmiÅŸtir.

  9. #309
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı onurmackan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Daha önce göstergenin sapıtmasıyla ilgili yaşadığım bir tecrubeyi paylaşayım sizinle. Yakıt Göstergeme inanmadığım için serviste şamandrayı kontrol ettirmek için depo korumasını söktürdüğümde, deponun alttan darbe yemişcesine büzüştüğünü gördüm. Akıl sır ermedi koruma sağlamken deponun o durumda olması. Başka bir depo taktık 2 hafta sonra aynı sorun oldu depoyu tekrar söktüğümüzde yine alttan bastığını gördük. Deponun hava tahliyesini sağlayan bir hortum var. Bende o hortum tıkanmış. Hava sirkülasyonu olmadığı için benzin pompası benzin bastıkça depoyu o hale getirmiş. Deponun durumundan mütevellit şamandıra da nasibini almış tabi. Bunun kontrolu için direk depoyu sökmenize gerek yok. Bir süre kullandıktan sonra benzin kapagnı açtıgınızda kapağı çevirirken bariz bir tıslama sesi geliyorsa baktırın derim.
    DoÄŸrudur !

    Havalandırma borusu tıkalıysa depo aynen bu görünümü alır, depoyu tutan kuşaklar havada kalır, hani pet su şişesinden su içerken eğer bir yandan ağzınızın kenarından hava aldırmazsanız pet şişesi ezilmeye başlar ya aynı öyle



    Depodan çıkan havalandırma borusu doldurma kapağının alt braketindeki boruya bağlanır.




  10. #310
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20150928_120039.jpg

    Merhaba,
    Aracımın deposunu doldurdum. Mevcutta çeyrek çizgi kadar benzin var gösteriyordu. Üzerine 75 lt kadar benzin aldı.
    Normalde deponun 87 olduğunu biliyorum. 7 lt si emniyet payı kalsa 20-40-60-80 (4 çeyrek olarak) gösterge kalibrasyonu olur sanıyorum.
    Zaten araçta en son ibre düşükken 50 lt benzin koyulmuştu depo son çeyrek çizginin ortasındaydı. Üzerine 20 km yapıp benzin doldurdum.
    Bana 75 lt alması çok fazla geldi.

    Depo şamandıranın ayarıyla ilgili bir sıkıntım olabilir mi? Yoksa normal mi?
    Yakıt göstergelsi LOW lambası varmı bu araçlarda ne zaman yanıyor?

    Depoyu gerçek yakıt tüketimini görmek ve yol bilgisayarının kalibrasyonunu ölçmek için yaptım.
    Onur'un dediği gibi yakıt tankını bir kontrol et derim.

    Yakıt seviye ikaz ışığı depodaki yakıt %15' in altına düştüğü zaman (%13 )yanar. Yani 87 litre alan depoda senin dediğin gibi emniyet payı 7 litre değil 13 litredir.

    Yakıt deposu üzerine bağlanan 3 kablonun ikisi yakıt deposundaki seviye bilgilerini iletir.

    Kablonun bir tanesi ;
    Şamandıraya bağlı direnci ölçer ve yukarıya gösterge tablosuna gönderir.

    Kablonun diÄŸeri ;
    Başka bir dirençten aldığı voltaj bilgilerini motor beynine (PCM) göndererek motorun çalışmasında herhangi bir teklemeye dayalı arızaya karşılık gelen hata kodlarını belirler ayrıca yakıt seviyesi %13-%15 ' e düştüğünde motor beyni gösterge tablosundaki yakıt seviye uyarı ışığını yakar.

    ZJ' lerde tipiktir... deponuzda bakarsının çeyrek deponun biraz altında yakıtınız var, sağlam bir depar atıp gaza yüklendiğinizde bir anda yakıt düşer ve benzin uyarı ışığı yanar, yani bir anlamda motor beyni ; " sen bu kafayla basmaya devam edersen ahan da böyle benzin çeşme gibi akar ! " der
    bir müddet sonra sakin kullanmaya başlayınca ışık söner yakıt seviyesi de normal yerini gösterir.

  11. #311
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    16.Eylül.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Ergun Bey ve Onur Bey, Değerli cevaplarınız için teşekkür ederim.

    Anlatımlarınıza göre kontrollerimi yapıp tekrar bilgilendirmemi yaparım.
    Burada şunu sormak istiyorum. Havalandırma borusu neden tıkanabilir? Eğerki benimki tıkalıysa Nasıl açarım tavsiyeniz nedir?

  12. #312
    Üye onurmackan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    01.Aðustos.2014
    Mesajlar
    69
    Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ergun Bey ve Onur Bey, Değerli cevaplarınız için teşekkür ederim.

    Anlatımlarınıza göre kontrollerimi yapıp tekrar bilgilendirmemi yaparım.
    Burada şunu sormak istiyorum. Havalandırma borusu neden tıkanabilir? Eğerki benimki tıkalıysa Nasıl açarım tavsiyeniz nedir?
    Merhabalar, rica ederim umarım sorununuz basit birseydir ve kisa zamanda cozulur. Sanirim zaman icerisinde kurum birikmesinden dolayi tikaniyor bu hortum. Kesin dogrulugunu bilmemekle beraber aracin on tarafina kadar uzaniyor bu hortum ve ek yerleri var. Benimkini ek yerinden sanki cruise control ile ilgili baglantilarin oldugu yerden cikartmisti usta. O gun bugundur oyle kullaniyorum bir sorun yasamadim. Hortumun yeri ile ilgili en dogru bilgiyi Ergun abi verecektir.

  13. #313
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ergun Bey ve Onur Bey, Değerli cevaplarınız için teşekkür ederim.

    Anlatımlarınıza göre kontrollerimi yapıp tekrar bilgilendirmemi yaparım.
    Burada şunu sormak istiyorum. Havalandırma borusu neden tıkanabilir? Eğerki benimki tıkalıysa Nasıl açarım tavsiyeniz nedir?
    Açması kolayda neden tıkanır bir bilsem...

  14. #314
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı onurmackan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, rica ederim umarım sorununuz basit birseydir ve kisa zamanda cozulur. Sanirim zaman icerisinde kurum birikmesinden dolayi tikaniyor bu hortum. Kesin dogrulugunu bilmemekle beraber aracin on tarafina kadar uzaniyor bu hortum ve ek yerleri var. Benimkini ek yerinden sanki cruise control ile ilgili baglantilarin oldugu yerden cikartmisti usta. O gun bugundur oyle kullaniyorum bir sorun yasamadim. Hortumun yeri ile ilgili en dogru bilgiyi Ergun abi verecektir.
    Onur, depodan aracın ön tarafına kadar giden hortum emisyon borusudur, depodan canister'e gider.

    http://www.geze-gen.com/showthread.p...+borular%C4%B1


    Havalandırma borusu direkt depodan benzin doldurma yerine bağlanır.

  15. #315
    Üye onurmackan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    01.Aðustos.2014
    Mesajlar
    69
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onur, depodan aracın ön tarafına kadar giden hortum emisyon borusudur, depodan canister'e gider.

    http://www.geze-gen.com/showthread.p...+borular%C4%B1


    Havalandırma borusu direkt depodan benzin doldurma yerine bağlanır.
    Teşekkürler abi.

  16. #316
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    16.Eylül.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Teşekkürler
    Aracım 2 gündür yerinde duruyor hareket ettirmedim.
    Dolaysıyla depo havalandırması testi için uygundu. depo kapağını açarken onur beyin dediği gibi fıstlamasesi duymadım.
    Depo korumasıda çıkaramadığım için depoyu inceleme fırsatım olamadı.
    hafta sonu bakarız artık.

    Aracımdaki diğer konudan da bahsetmek istiyorum.
    Geçen gün kontak aç kapa test yaptım. 12-37-55 kodları çıktı.
    Araç 2 hafta önce bursa birlik otodan bakımdan çıktı. o zaman bu kod arızası vs yoktu.
    Şanzuman selenoidi vs yazıyor ama anlamadım bilemiyorum.
    Aracın sürüşü, viteslerin geçişi vs herşey normal. Daha önce yaşanmış bir durum mudur?

  17. #317
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler
    Aracım 2 gündür yerinde duruyor hareket ettirmedim.
    Dolaysıyla depo havalandırması testi için uygundu. depo kapağını açarken onur beyin dediği gibi fıstlamasesi duymadım.
    Depo korumasıda çıkaramadığım için depoyu inceleme fırsatım olamadı.
    hafta sonu bakarız artık.

    Aracımdaki diğer konudan da bahsetmek istiyorum.
    Geçen gün kontak aç kapa test yaptım. 12-37-55 kodları çıktı.
    Araç 2 hafta önce bursa birlik otodan bakımdan çıktı. o zaman bu kod arızası vs yoktu.
    Şanzuman selenoidi vs yazıyor ama anlamadım bilemiyorum.
    Aracın sürüşü, viteslerin geçişi vs herşey normal. Daha önce yaşanmış bir durum mudur?
    Merhaba, aracınız sanırım 98 model olarak hatırlıyorum, ben bir türlü kontak aç kapadan hata kodu almayı başaramadım nasıl yaptınız ?? Aracınız Avrupa üretim mi yoksa amerika mı ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  18. #318
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    16.Eylül.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Evet aracım 98 model.
    bende becerememiştim arkadaşım yaptı.
    araca binin kapıları kapatın. motoru çalıştırmadan kontak anahtarını bütün lambalar yanana kadar çevirin (on) sonra tamamen geri çevirin (OFF)
    BU şekilde peşpeşe 4-5 kez çevrimi yaptıktan sonra kontağı en son On konumunda bırakarak bekleyin. Kadrandaki digital ekranda perş peşe numaralar çıkacaktır. Çıkmazsa bilemiyorum.

  19. #319
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet aracım 98 model.
    bende becerememiştim arkadaşım yaptı.
    araca binin kapıları kapatın. motoru çalıştırmadan kontak anahtarını bütün lambalar yanana kadar çevirin (on) sonra tamamen geri çevirin (OFF)
    BU şekilde peşpeşe 4-5 kez çevrimi yaptıktan sonra kontağı en son On konumunda bırakarak bekleyin. Kadrandaki digital ekranda perş peşe numaralar çıkacaktır. Çıkmazsa bilemiyorum.
    Teşekkürler Tekrar deneyeceğim defalarca denememe rağmen beceremedim şu işi 😂


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  20. #320
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    16.Eylül.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Aracım avrupa versiyon bu arada

Sayfa 16 Toplam 124 Sayfadan BirinciBirinci ... 614151617182666116 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı DeÄŸiÅŸtirme Yetkiniz Yok
  •