Sayfa 20 Toplam 124 Sayfadan BirinciBirinci ... 1018192021223070120 ... SonuncuSonuncu
Toplam 2468 adet sonuctan sayfa basi 381 ile 400 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZJ hakkında sormak istediklerimiz

  1. #381
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Benim WJ'de aşağıdaki Xenon sistemi var. Sadece kısa farlarda. Uzunlar ve sis eski tip.

    Bu xenon sistemim de öyle bir aydınlatıyor ki, karşıdan gelenler ciddi anlamda rahatsız oluyor. O yüzden far ayarını en aşağıya bakan 3 numaralı seviyede tutuyorum.

    Ayrıca arıza ışığı yakmadı.

    Özetle aydınlatma yüksek seviyede. Dediğim gibi tek sıkıntısı mercek olmadığı için karşıyı rahatsız edebiliyor.

    Sisleri de xenon yapmak istiyorum ama ne tür birşey almam lazım araştırmadım.

    IMG_5432.jpg

  2. #382
    Üye Excalibur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    06.Þubat.2015
    Nereden
    Istanbul - Izmir
    Mesajlar
    276
    Arkadaşlar Merhaba 96 Amerikan ZJ versiyon, neredeyse bir yıl olmasına karşın Zj, halan tanıma sürecindeyim. Yorumlarınızı almak isterim

    1-) Hararetim devamlı 100 derecenin biraz altında, lakin yüklüyken rampalarda küçük devirlerde biraz 100derecede oluyor. Fakat Klimayı açınca düz yolda ((içinde gaz çökmüş soğutma yetrli değil)) hararet yükselmeye başlıyor 105 - 110 derece oluyor daha fazla hararet cıkmadan kapatıyorum. ( Motor Radyatörüm de yeni değişti) bu durum nerden kaynaklanıyor= veya sorun ne olabilir.?

    2-) Motor sağ köşesinde şöför tarafı önünde dipte 2ad. gördüğüm pul, pul kabarmış delindi, delinecek gibi duran ortaları ince, baş veya her ıkı tarafı plastik ortası ince metal paslı borular... etraflarında her iki uclarında lastik var. Bu parçalar nedir? ne işe yarar? veya nasıl yenilenir?




    3-) Motor sol önü sigorta kutusu içindeki sıgortalar habgi bölümlere ait sanki birkaç sigorta yerinde yok. Doğrusu nedir?


    4-) Sürücü koltuğu yanı sağ ayak sag kutusunda sigortalar hangi bölümlere ait?
    denizci & mimar -
    Deniz Ticaret Gazetesi / broker/ yelken eÄŸitim/renovasyon.

  3. #383
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Excalibur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1-) Hararetim devamlı 100 derecenin biraz altında, lakin yüklüyken rampalarda küçük devirlerde biraz 100derecede oluyor. Fakat Klimayı açınca düz yolda ((içinde gaz çökmüş soğutma yetrli değil)) hararet yükselmeye başlıyor 105 - 110 derece oluyor daha fazla hararet cıkmadan kapatıyorum. ( Motor Radyatörüm de yeni değişti) bu durum nerden kaynaklanıyor= veya sorun ne olabilir.?
    Yazdığın değerler normal. Klima açıldığında yükselmesi de normal. 110' a kadar da gelebilir , daha sonrasında termiğin açması gerekir. Motoru kapatma çalışmaya devam etsin bak bakalım termik pervaneyi devreye sokuyormu, devreye girdiğinde yüksek bir rüzgar sesi ve homurtu duyarsın zaten.

  4. #384
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Excalibur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2-) Motor sağ köşesinde şöför tarafı önünde dipte 2ad. gördüğüm pul, pul kabarmış delindi, delinecek gibi duran ortaları ince, baş veya her ıkı tarafı plastik ortası ince metal paslı borular... etraflarında her iki uclarında lastik var. Bu parçalar nedir? ne işe yarar? veya nasıl yenilenir?
    Bunlar kalorifer boruları, resimden ne dereceye kadar paslanmış olduklarını göremeyiz tabi, yakından incelemek lazım, eğer delindi delinecek gibiyse yönlendirebileceğim bir usta boruyu revize edebilir.

  5. #385
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Excalibur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    3-) Motor sol önü sigorta kutusu içindeki sıgortalar habgi bölümlere ait sanki birkaç sigorta yerinde yok. Doğrusu nedir?
    Eksik olanlar bunlar ;

    Senin ABS çalışıyor mu ?
    Soğutma fanı sende yok ( termik var )


  6. #386
    Üye Excalibur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    06.Þubat.2015
    Nereden
    Istanbul - Izmir
    Mesajlar
    276
    Ergun bey abi, Klimayi kapatmayip dedigiz uzere deniyecegim vaziyeti bildirecegim

    Kadikoy Pendik taraflarindayim, siz ozelden kalorifer icin paylasin adres, isim , telfon. Borulari gostersem iyi olacak

    Fan sadece 98 var, digerleri termikli bildigim. Termik devamli motorla donup belli sucakliga gelince mi tam guc donmeye basliyir?

    Abs isigi bazen yolda giderken yaniyor. Bazen yanmiyor. Bazen yolda bi muddet sonra yanip sonuyor. Fakat bazende hic yanmadigida oluyor...
    ABS icin freni hic denemedim dorusu. Zj yi 2014 Eylul alip once elden gecirip sonra offroad gerekli donanimlari ekledik ve Izmirde 2015 ocak isleri buraya burakmadan getirdik. Tek arac olarak uzmeden alali 4,000km yaptik. Bu yuzden tanima sureci devam ediyor
    denizci & mimar -
    Deniz Ticaret Gazetesi / broker/ yelken eÄŸitim/renovasyon.

  7. #387
    Üye Excalibur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    06.Þubat.2015
    Nereden
    Istanbul - Izmir
    Mesajlar
    276
    Ilaveten code gozukmuyor. Kontak ac kapat, zamb zmn denememe ragmen. Hic bir code yazi bilgisi yok . Anliyamadim dorusu
    denizci & mimar -
    Deniz Ticaret Gazetesi / broker/ yelken eÄŸitim/renovasyon.

  8. #388
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Excalibur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    4-) Sürücü koltuğu yanı sağ ayak sag kutusunda sigortalar hangi bölümlere ait?



  9. #389
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    20.Mayýs.2015
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    337
    Alıntı eay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rica ederim .yeni lastik almissiniz o kadar umarim bu basit sebeplerdendir ve cozulur ,de keyifle kullanirsiniz
    Sorunu çözük arkadaşlar, balans için taktığı kurşunlardan biri tam oturmamış oynadığı için ses geliyormuş oradan söktürdüm onu şuan ses kalmadı, ucuz atlattım

  10. #390
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı K@RUB Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sorunu çözük arkadaşlar, balans için taktığı kurşunlardan biri tam oturmamış oynadığı için ses geliyormuş oradan söktürdüm onu şuan ses kalmadı, ucuz atlattım
    Geçmiş olsun...

    Bu arada ;

  11. #391
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    20.Mayýs.2015
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    337
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun...

    Bu arada ;
    Tamamdır uyarın için teşekkürler abi pc ye geçince hallediyorum



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #392
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    16.Eylül.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Dün Başıma gelen bir durumdan bahsetmek istiyorum.
    eşim oğlum kardeşim le beraber dik syılabilecek bir güzergahtan bursa gürsu yamaç paraşütü pistine doğru tırmanıyorduk Oradan Erice gölüne geçecektik.. Vites 1-2 sürekli. ARAÇ lpg DE.
    artık zirveye yakşaltığım sıralarda aracın hararetinin yükseldiğini farkettim. tam orta 100 derece. bunun 1 çizgi üzerine çıktı biraz daha gittim 1 mm daha çıkınca durdum hemen . Motoru stop ettim. kaputu açtım. motor suyu fıkırdıyor içeride. genleşme kabının alt bağlantısından hava geliyor fokurdama var. haliyle aracın altında su damlıyordu Radyatör kapağı düdüklü tencere gibi fıssss. bekledim o şekilde. sonrasında radiator kapağını hafif gevşettim basınç iyice çıksın diye. neticede basınç bitti. kapağı açtım. motoru çalıştırarak radyatöre su doldurdum. (öncesinde antifriz yoktu zaten) yanımda 3-4 lt su vardı. araç rolantideyken yavaş yavaş doldurdum harerette artık düşmüştü 100 derecenin altına. sonra biraz ilerledim benzine alarak. çeşme felan bulayım diye. çeşme bulduk ama hararet yine 100 derecenin üzerine bir miktar çıktı ama önceki kadar değil. çeşmeyi bulduk. önceki gibi radiator kapağından basıncı yine atmasını bekledik. kapağı dikkatlice açtım yine 4 tane katman bez kullanarak. radyatörü tekrar yavaş yavaş araç rolantide iken su ile doldurdum. + 5 lt daha aldı. toplam 8-9 lt doldu diyebilirim. motor emdikçe biraz daha koydum. devamında napsak yolsa devam etsek mi etmesek mi derken devam edelim dedik. gittik pikniğe arazi harikaydı amatörcede olsa biraz oynaştık falan filan geri döndük akşam eve. sonrasında dediğim gibi hararet 100 ün üzerine hiç çıkmadı. hatta 100 e bile tam gelmedi bir tık altındaydı. altta su akıtma felan hiç bir şey yok.
    Neticede radyatörde su kalmamış. harareti iyi farkettım. Gözüm hep ibrelerde zaten aldığım güncen beri.
    İlginç olan ise genleşme kabıundaki su hala en üstte duruyor.
    normalde oradan ilave olması gerekmiyormu sisteme. Eksildikçe ordan doldururduk diye biliyorum.
    Sorunum sıkıntım nedir acaba?
    yada normal mi?
    Motor çalışınca fanda çalışıyor ama motor durunca fan çalışmıyordu hararet yüksekken. Binek araçlarda motor durduktan sonar fan devam ederdi? ??

    Telefonla desteğinden dolayı Mirkan Kardeşime çok teşekkür ederim.
    Konu ukymk55 tarafından (11.Ekim.2015 Saat 12:48 ) değiştirilmiştir.

  13. #393
    Üye Mirkan Şenol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    19.Kasým.2014
    Nereden
    İstanbul Alibeyköy
    Mesajlar
    616
    Abi tekrardan geçmiş olsun. Bana Bursa Gürsu deme citroen c4 ve seat ibiza ile çıktık yola İstanbul'a dönüyoruz. Navigasyon bizi nereye soktu ise bir arabamız uçuruma kaydı diğeri 4 lastik havada kayaların üstünde kaldı. 6 saat sonra jandarma ve köylüler kurtardı bizi.
    O en büyük dağların tepelerinde mahsur kaldık. Sabah 5 de çıkabildik anayola.
    Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''

  14. #394
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    16.Eylül.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Alıntı Mirkan Şenol Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi tekrardan geçmiş olsun. Bana Bursa Gürsu deme citroen c4 ve seat ibiza ile çıktık yola İstanbul'a dönüyoruz. Navigasyon bizi nereye soktu ise bir arabamız uçuruma kaydı diğeri 4 lastik havada kayaların üstünde kaldı. 6 saat sonra jandarma ve köylüler kurtardı bizi.
    O en büyük dağların tepelerinde mahsur kaldık. Sabah 5 de çıkabildik anayola.
    O navigasyon dan kurtulun bir an once

  15. #395
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077

    ZJ hakkında sormak istediklerimiz

    Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün Başıma gelen bir durumdan bahsetmek istiyorum.
    eşim oğlum kardeşim le beraber dik syılabilecek bir güzergahtan bursa gürsu yamaç paraşütü pistine doğru tırmanıyorduk Oradan Erice gölüne geçecektik.. Vites 1-2 sürekli. ARAÇ lpg DE.
    artık zirveye yakşaltığım sıralarda aracın hararetinin yükseldiğini farkettim. tam orta 100 derece. bunun 1 çizgi üzerine çıktı biraz daha gittim 1 mm daha çıkınca durdum hemen . Motoru stop ettim. kaputu açtım. motor suyu fıkırdıyor içeride. genleşme kabının alt bağlantısından hava geliyor fokurdama var. haliyle aracın altında su damlıyordu Radyatör kapağı düdüklü tencere gibi fıssss. bekledim o şekilde. sonrasında radiator kapağını hafif gevşettim basınç iyice çıksın diye. neticede basınç bitti. kapağı açtım. motoru çalıştırarak radyatöre su doldurdum. (öncesinde antifriz yoktu zaten) yanımda 3-4 lt su vardı. araç rolantideyken yavaş yavaş doldurdum harerette artık düşmüştü 100 derecenin altına. sonra biraz ilerledim benzine alarak. çeşme felan bulayım diye. çeşme bulduk ama hararet yine 100 derecenin üzerine bir miktar çıktı ama önceki kadar değil. çeşmeyi bulduk. önceki gibi radiator kapağından basıncı yine atmasını bekledik. kapağı dikkatlice açtım yine 4 tane katman bez kullanarak. radyatörü tekrar yavaş yavaş araç rolantide iken su ile doldurdum. + 5 lt daha aldı. toplam 8-9 lt doldu diyebilirim. motor emdikçe biraz daha koydum. devamında napsak yolsa devam etsek mi etmesek mi derken devam edelim dedik. gittik pikniğe arazi harikaydı amatörcede olsa biraz oynaştık falan filan geri döndük akşam eve. sonrasında dediğim gibi hararet 100 ün üzerine hiç çıkmadı. hatta 100 e bile tam gelmedi bir tık altındaydı. altta su akıtma felan hiç bir şey yok.
    Neticede radyatörde su kalmamış. harareti iyi farkettım. Gözüm hep ibrelerde zaten aldığım güncen beri.
    İlginç olan ise genleşme kabıundaki su hala en üstte duruyor.
    normalde oradan ilave olması gerekmiyormu sisteme. Eksildikçe ordan doldururduk diye biliyorum.
    Sorunum sıkıntım nedir acaba?
    yada normal mi?
    Motor çalışınca fanda çalışıyor ama motor durunca fan çalışmıyordu hararet yüksekken. Binek araçlarda motor durduktan sonar fan devam ederdi? ??

    Telefonla desteğinden dolayı Mirkan Kardeşime çok teşekkür ederim.
    Öncelikle geçmiş olsun, bunun aynısı bodrum dönüşü başımıza geldi sonrasında fark ettim ki radyatörde hava varmış rolantide havasını aldım yaklaşık 8 litre su aldı sonrasında 650 km hiç max. 95 derece üstüne çıkmadı.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Konu Kadir tarafından (11.Ekim.2015 Saat 19:47 ) değiştirilmiştir.

  16. #396
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün Başıma gelen bir durumdan bahsetmek istiyorum.
    eşim oğlum kardeşim le beraber dik syılabilecek bir güzergahtan bursa gürsu yamaç paraşütü pistine doğru tırmanıyorduk Oradan Erice gölüne geçecektik.. Vites 1-2 sürekli. ARAÇ lpg DE.
    artık zirveye yakşaltığım sıralarda aracın hararetinin yükseldiğini farkettim. tam orta 100 derece. bunun 1 çizgi üzerine çıktı biraz daha gittim 1 mm daha çıkınca durdum hemen . Motoru stop ettim. kaputu açtım. motor suyu fıkırdıyor içeride. genleşme kabının alt bağlantısından hava geliyor fokurdama var. haliyle aracın altında su damlıyordu Radyatör kapağı düdüklü tencere gibi fıssss. bekledim o şekilde. sonrasında radiator kapağını hafif gevşettim basınç iyice çıksın diye. neticede basınç bitti. kapağı açtım. motoru çalıştırarak radyatöre su doldurdum. (öncesinde antifriz yoktu zaten) yanımda 3-4 lt su vardı. araç rolantideyken yavaş yavaş doldurdum harerette artık düşmüştü 100 derecenin altına. sonra biraz ilerledim benzine alarak. çeşme felan bulayım diye. çeşme bulduk ama hararet yine 100 derecenin üzerine bir miktar çıktı ama önceki kadar değil. çeşmeyi bulduk. önceki gibi radiator kapağından basıncı yine atmasını bekledik. kapağı dikkatlice açtım yine 4 tane katman bez kullanarak. radyatörü tekrar yavaş yavaş araç rolantide iken su ile doldurdum. + 5 lt daha aldı. toplam 8-9 lt doldu diyebilirim. motor emdikçe biraz daha koydum. devamında napsak yolsa devam etsek mi etmesek mi derken devam edelim dedik. gittik pikniğe arazi harikaydı amatörcede olsa biraz oynaştık falan filan geri döndük akşam eve. sonrasında dediğim gibi hararet 100 ün üzerine hiç çıkmadı. hatta 100 e bile tam gelmedi bir tık altındaydı. altta su akıtma felan hiç bir şey yok.
    Neticede radyatörde su kalmamış. harareti iyi farkettım. Gözüm hep ibrelerde zaten aldığım güncen beri.
    İlginç olan ise genleşme kabıundaki su hala en üstte duruyor.
    normalde oradan ilave olması gerekmiyormu sisteme. Eksildikçe ordan doldururduk diye biliyorum.
    Sorunum sıkıntım nedir acaba?
    yada normal mi?
    Motor çalışınca fanda çalışıyor ama motor durunca fan çalışmıyordu hararet yüksekken. Binek araçlarda motor durduktan sonar fan devam ederdi? ??

    Telefonla desteğinden dolayı Mirkan Kardeşime çok teşekkür ederim.
    UÄŸur merhaba,

    98 ZJ sahibi olduğunu daha önce yazmıştım..., fan derken..., 5.9'larda elektrikli fan var, yoksa pervane devreye girmiyor mu demek istedin ? Yani termik devreye girmiyor gibi...
    in
    ZJ' ler artık yorgun..., bir çok organları yaşam limitlerini çoktan aştı..., bunun gibi radyatörleri de artık ömürlerini yitirmeye başladı. ZJ' lerin hararet yapmalarınıbn sebebleri öncelikle radyatör yetersizliği ve termik sıkıntıları. Radyatör şişletme hikayesi boş işler,radyatör yetersiz ise değişmeli, ve orjinali ile değişmeli !!!!! Termik yükselen hararette devreye giriyor mu test edilmeli. "Motor çalışınca fanda çalışıyor ama motor durunca fan çalışmıyordu hararet yüksekken. Binek araçlarda motor durduktan sonar fan devam ederdi?" diyorsun ama bu araçlarda elektirikli fan yok. Hararet yükselince cıva ile devreye giren bir termik sistemi var.

    Şimdi, önce termik tam olarak çalışıyor mu onu test et. Eğer termik devreye girip pervaneyi kitliyorsa radyatöre bir çözüm bulman lazım.

  17. #397
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    16.Eylül.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    UÄŸur merhaba,

    98 ZJ sahibi olduğunu daha önce yazmıştım..., fan derken..., 5.9'larda elektrikli fan var, yoksa pervane devreye girmiyor mu demek istedin ? Yani termik devreye girmiyor gibi...
    in
    ZJ' ler artık yorgun..., bir çok organları yaşam limitlerini çoktan aştı..., bunun gibi radyatörleri de artık ömürlerini yitirmeye başladı. ZJ' lerin hararet yapmalarınıbn sebebleri öncelikle radyatör yetersizliği ve termik sıkıntıları. Radyatör şişletme hikayesi boş işler,radyatör yetersiz ise değişmeli, ve orjinali ile değişmeli !!!!! Termik yükselen hararette devreye giriyor mu test edilmeli. "Motor çalışınca fanda çalışıyor ama motor durunca fan çalışmıyordu hararet yüksekken. Binek araçlarda motor durduktan sonar fan devam ederdi?" diyorsun ama bu araçlarda elektirikli fan yok. Hararet yükselince cıva ile devreye giren bir termik sistemi var.

    Şimdi, önce termik tam olarak çalışıyor mu onu test et. Eğer termik devreye girip pervaneyi kitliyorsa radyatöre bir çözüm bulman lazım.
    Ergun Abi merhaba,
    Evet dediğiniz gibi ZJ ler yorgun ve en iyi bakımları hakediyor bende bunu peşinde olacağım gücüm el verdiği sürece.

    Fan ve pervane terimleri karıştı sanırım. OK! Bizde fan yok. Dolaysıyla motor durduktan sonra çalışmaya devam etmesi söz konusu değil.

    Dediğin gibi kontrolümü yapıcam.
    Çalışma sistemi şu şekilde mi?
    Civa sıcaklığının artmasıyla devreye giren termik sistemi. Motor normalde soğukken pervaneyi çalışıtırmıyor. Ama civa sıcaklığı yükselince pervane çalışmaya başlıyor. Motor soğuyunca tekrar duruyor.

  18. #398
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    16.Eylül.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Aracı kullandıkça tanıyorum. Tanıdıkça daha rahat kullanıyorum

    Tabiki kullandıkça aracın eksikleri vs tecrube ederek değerli önerilerinizle çözüm bulmaya çalışıyorum. Sağolun.

    Bir diğer konu Sabah veya günün herhangi bir saatinde aracın 3-4 saat veya daha fazla çalışıtırılmaması sonucunda ilk marş sırasında marş süresi bizra uzun sürüyor 3-4 sn kadar. Ama kısa süreli kontak kapat tekrar marş bas durumlarında hemen marş alıyor araba.
    İlk Marş Benzinde oluyor araç sonra lpg ye geçiyor.
    Benzin besleme sisteminde problem olabilir mi. Bir yerde benzin borusu checkvalfinde problem olmuş olabilir tarzında bir yazı vardı. Acaba sorun bu mu? yoksa başka birşey varmı.
    Nasıl çözüm bulabilirim.?

  19. #399
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracı kullandıkça tanıyorum. Tanıdıkça daha rahat kullanıyorum

    Tabiki kullandıkça aracın eksikleri vs tecrube ederek değerli önerilerinizle çözüm bulmaya çalışıyorum. Sağolun.

    Bir diğer konu Sabah veya günün herhangi bir saatinde aracın 3-4 saat veya daha fazla çalışıtırılmaması sonucunda ilk marş sırasında marş süresi bizra uzun sürüyor 3-4 sn kadar. Ama kısa süreli kontak kapat tekrar marş bas durumlarında hemen marş alıyor araba.
    İlk Marş Benzinde oluyor araç sonra lpg ye geçiyor.
    Benzin besleme sisteminde problem olabilir mi. Bir yerde benzin borusu checkvalfinde problem olmuş olabilir tarzında bir yazı vardı. Acaba sorun bu mu? yoksa başka birşey varmı.
    Nasıl çözüm bulabilirim.?
    Pompadan olabilir, benzin filtresinden olabilir, ateşleme zayıf olabilir ( komple ateşleme sistemi check edilmeli... ), en fenasını sona sakladım ; beyin

  20. #400
    Üye Mirkan Şenol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    19.Kasým.2014
    Nereden
    İstanbul Alibeyköy
    Mesajlar
    616
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pompadan olabilir, benzin filtresinden olabilir, ateşleme zayıf olabilir ( komple ateşleme sistemi check edilmeli... ), en fenasını sona sakladım ; beyin
    Aman abi intihara sürüklersin adamı 1 ay beyin aradı, varı yoku gitti adamın.
    3. beyini kaldıramaz.
    Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''

Sayfa 20 Toplam 124 Sayfadan BirinciBirinci ... 1018192021223070120 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı DeÄŸiÅŸtirme Yetkiniz Yok
  •