https://youtu.be/0PmxnShlfZI
Bu video konuya aciklik getirecektir
https://youtu.be/0PmxnShlfZI
Bu video konuya aciklik getirecektir
{{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}
Cd changer ve anfinin bulunduğu yer su almış. Sadece orasi yani koltuğun altı. Sebebi sunroof giderinden başka olabilirmi ?
Geçen sene aynı sorun bende yasadım, kuru bır yerde suroofu acıp her bir köşesinden ılık su dokerek deneyin tıkalı ise gitmiyecektir.
bende de dördü tıkalıydı. Aynj işlemi yapıp, ince kılavuz telle acınca sorun çözüldü.
Bunun dışında yine halıyı kaldırıl gözden geçirin, herhangi bir montaj deliği acık kalmış olabilir. Eger öyleyse, sunfix le kapatabilirsiniz
denizci & mimar -
Deniz Ticaret Gazetesi / broker/ yelken eÄŸitim/renovasyon.
Geçen sene sunroof hakkında büyük sorunlar bizde yaşamıştık.Yaptırdık sıkıntı olmadı uzun zamandır ,bu sefer pislik doldu büyük ihtimal.Arabanın pozisyonunu değiştirdim öylelikle aktı.CD değiştireceğim tuttu iyiki zamanında gördüm.Fikir verdiğiniz için teşekkürler yarın gündüz gözüne halledicem.
Kadir haklısın ilk paylaştığım linkte hangi şanzımanın hangi modellerde kullanıldığı yazıyor. Bizim ZJ lerde Quadra Trac var. Aşağıdaki videodan anladığım sürekli 4 çeker olduğu ama belli bir hızdan sonra 2 çekere düştüğü hakkında bir bilgiye ulaşamadım. Mantıken de amerikalı vitesin üzerine 4 ALL TIME yazdıysa ALL TIME 4 çekmesi lazım
http://youtu.be/5MtzGzHSE98
Aynen katiliyorum gelecekte biraz daha genis zamanda arazi sanzimanini 2 4 secenekli yapmayi dusunuyorum. Tabi bu aralar kafami kurclayan Jeep KJ ye gonlum kaymazsa
Sent from my iPhone using Tapatalk
12375541_10207440576324189_713833319_o.jpg
12369640_10207440575964180_431613580_o.jpg
Fotoğraftaki soketin nereye ait olduğu hattında bir cevabı olan var mı ?
Arkadaşlar az yada çok lastik çap değişiminde aracın bilgisayarına, şanzumanın beynine vs lastik çapı ile ilgili bir değişiklik girişi oluyor mu? Lastik çapı değişince bir müdahale gerekiyor mu(sürtme&yükseltmeyi kastetmiyorum)
Şöyleki megane 3 aracımda 225/40/18 lastik kullanıyordum. Aracın beynine lastik tercihini değiştirip giriliyor böylece araç kendini kalibre ediyor.
ZJ de de şanzumanın değişim aralığı motor devri hız göstergesi gibi bir müdahalesi varmı? Okumadım görmedim ama belki ben denk gelmedim...
Bununla ilgili direk olarak beyne degilde superchip tarzi ek uygulamalar ile yapiliyor superchip menude lastik capi sanziman secimi (normal/economy/sport) gibi ozellikler var ancak ne kadar ise yarar zj lerde bilemiyorum
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ergin bey abi, 5,2 lere Termik disinda, extra iceriden kumandali, elektrikli fan takma durumu soz konusu mu.?
Hararet takintisi oldu bende... Duz yolda devamli sabit 98,5° Ama uzun rsmpa çıkislarinda ve yazin klima calistiginda hararet ortayi gecip ilk ince cizgiye ulasiyor 112,5 civari oluyor.
Yurtdisi sitelerinde de durum boyle oldugunu paylasan kullanicilar var. Makina buyuk, termik yetmiyor mu? veya baska sorun mu aramali?
Sert arazide tecrube etmedim....Sizin süruslerde merak ediyorum kac derecelere cikar
denizci & mimar -
Deniz Ticaret Gazetesi / broker/ yelken eÄŸitim/renovasyon.
Araçlarımız yorgun, motor suyu soğutma sistemleri tam performanslarında çalışamıyorlar, hararetin yükselmesinde basit bir kaç etken var ; Radyatörün peteklerinin kireçlenip , paslanıp tıkanmaya başlaması ve sağlıklı çalışmayan termik başı çekiyor. Orjinal yeni radyatör ve termik takıldığında sistem tam sağlıklı çalıştığından bilindiğinin aksine harareti yükseltebilmek bile zor. Benim ZJ' de ne yaptım ne ettiysem harareti orta çizgiye getiremedim, çünkü ben almadan önceki sahibi sistemi komple orjinali ile yenilemiş.
sağlıklı bir sisteme sahip ZJ' ler de yazın çok sıcak havalarda dur kalk sıkışık trafikte, uzun mesafeli kum sürüşlerinde veya güneydeki Gökova rampaları gibi tırmanışlarda klima açık halde hararetin orta çizgiden bir sonraki çizgiye kadar gelmesi tamamen normal, hatta kullanım kitabında hararet göstergesinin kırmızı çizgi içerisine girmediği sürece sorun olmadığı açıkça belirtiliyor. Zaten kırmızı çizgi içersine girmeye başlamışsa sistem harareti kontrol altına alamıyor demektir. Bu gibi acil durumlarda klimayı kapatıp, tüm camları indirip, kaloriferi açmakla sisteme destek olunabilir.
Eğer araç zorlu ısı şartlarında sıkıştırılıyorsa radyatöre bitişik içerden kumandalı eksta bir fan uygulaması risklere karşı iyi bir önlem tabiki.
En ideali ; Ford 8C607 fanları ; 90 - 95 Ford Taurus' larda ve 3.8 litrelik Lincoln Mark VIII ' lerde kullanılıyor.
Ebay' dan bulabilmen mümkün. İnternette bir çok yabancı forumlarda bağlantı şekilleri ile ilgili yol gösterici paylaşımlar bulabilirsin.
Aslında bununla ilgili detaylı bir konu açmıştım sitede ama gelgelelim sitenin başlangıçta çökmesi ile birlikte uçtu gitti... belki Mert bir yerlerden bulabilir..
Mesela bu linkler sana bir fikir verebilir ;
http://www.jeephorizons.com/tech/fan/
http://www.jeepforum.com/forum/f13/f...l-pics-233676/