Sayfa 41 Toplam 124 Sayfadan BirinciBirinci ... 3139404142435191 ... SonuncuSonuncu
Toplam 2468 adet sonuctan sayfa basi 801 ile 820 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZJ hakkında sormak istediklerimiz

  1. #801
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Stop stop ! hemen VIC ekranına zıplamayın !

    Arazi şanzımanı üzerindeki LOW kolunun konumunu VIC ekranına aktaran soket veya sensör arızalıdır.

    Arazi şanzımanının üzerinde iki tane soket vardır, biri hız sensörüne ( büyük olan ), diğeri Arazi şanzımanı kolu konum sensörüne ( küçük olan ) takılıdır.

    - Konum sensörü arızalı olabilir,
    - Soketi arızalıdır ( WD 40 )
    - Soket yerinden oynamıştır,
    - Soketten arazi şanzımanı konsulüne giden tesisat arızalıdır.


    Bunların hepsi de olmadı mı ? o zaman VIC ekranının arkasına giren sokette sorun vardır ( ki, çok düşük ihtimal...)







    Farklı şanzımanlara göre şeması ;




    VIC ekranının soketinde ilgili girişler ; WD 40




    ve voltaj kontrolu ;


  2. #802
    Üye ycankes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.Kasm.2014
    Nereden
    Karabük,Sivas
    Mesajlar
    285
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stop stop ! hemen VIC ekranına zıplamayın !

    Arazi şanzımanı üzerindeki LOW kolunun konumunu VIC ekranına aktaran soket veya sensör arızalıdır.

    Arazi şanzımanının üzerinde iki tane soket vardır, biri hız sensörüne ( büyük olan ), diğeri Arazi şanzımanı kolu konum sensörüne ( küçük olan ) takılıdır.

    - Konum sensörü arızalı olabilir,
    - Soketi arızalıdır ( WD 40 )
    - Soket yerinden oynamıştır,
    - Soketten arazi şanzımanı konsulüne giden tesisat arızalıdır.


    Bunların hepsi de olmadı mı ? o zaman VIC ekranının arkasına giren sokette sorun vardır ( ki, çok düşük ihtimal...)







    Farklı şanzımanlara göre şeması ;




    VIC ekranının soketinde ilgili girişler ; WD 40




    ve voltaj kontrolu ;

    Ergun abi teşekkürler bilgilendirmelerin için. "Service 4WD Switch" uyarisi var zaten VIC'de. Belkide gerçekten sensör arızası. Pas sökücü deniyim bakalım. Tabi yerini bulabilirsem

  3. #803
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.Mays.2015
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    337
    Alıntı ycankes Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ergun abi teşekkürler bilgilendirmelerin için. "Service 4WD Switch" uyarisi var zaten VIC'de. Belkide gerçekten sensör arızası. Pas sökücü deniyim bakalım. Tabi yerini bulabilirsem
    Ergun Abi teşekkürler, yeri çok kötü lifte kalkmalı sanki

    - - - Mesaj Birleştirme - - -

    Alıntı ycankes Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ergun abi teşekkürler bilgilendirmelerin için. "Service 4WD Switch" uyarisi var zaten VIC'de. Belkide gerçekten sensör arızası. Pas sökücü deniyim bakalım. Tabi yerini bulabilirsem
    Ergun Abi teşekkürler, yeri çok kötü lifte kalkmalı sanki

  4. #804
    Üye degrente - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.Mays.2015
    Nereden
    4.LEVENT/İSTANBUL
    Mesajlar
    114
    Şarj dinoması vinç kullandığımda yeterli gelmiyor akü hemen boşalıyor ne önerirsiniz ikinci aküyüde takmak istiyorum yardımlarınıza ihtiyacım var


    Cenk NALBANTOĞLU

  5. #805
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Aralk.2014
    Nereden
    BAĞCILAR İSTANBUL
    Mesajlar
    283
    Alıntı degrente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şarj dinoması vinç kullandığımda yeterli gelmiyor akü hemen boşalıyor ne önerirsiniz ikinci aküyüde takmak istiyorum yardımlarınıza ihtiyacım var


    Cenk NALBANTOĞLU
    Kaliteli bir raley koy araya, vinc yuke girdiginde arac mutlaka calisiyor pozisyonda olsun sorun ortadan kalkacaktir
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

  6. #806
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı degrente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şarj dinoması vinç kullandığımda yeterli gelmiyor akü hemen boşalıyor ne önerirsiniz ikinci aküyüde takmak istiyorum yardımlarınıza ihtiyacım var


    Cenk NALBANTOĞLU
    90'lık akü tak.

  7. #807
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.Mays.2015
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    337
    Arkadaşlar Zj için direksiyon hidroliği nereden ekleniyor ve araca en uygun sizce hangisini kullanmalıyız?

  8. #808
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Aralk.2014
    Nereden
    BAĞCILAR İSTANBUL
    Mesajlar
    283
    Alıntı K@RUB Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Zj için direksiyon hidroliği nereden ekleniyor ve araca en uygun sizce hangisini kullanmalıyız?
    Direksiyon pompasi onunde kutusu var kapagi ac verilen degerin altinda ise ekle gereginden fazla koyma deponun yerini bilmiyor iseniz hava filtresi ile motor blogu arasında kalan siyah renkli kapagi olan bir depodur
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

  9. #809
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.Mays.2015
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    337
    Direksiyon için katkı maddesinin tam özellikleri ne olmalı, birazdan kitapçığı inceleyeceğim ama sizler ne yapıyorsunuz ?

  10. #810
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.Mays.2015
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    337
    Alıntı K@RUB Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Direksiyon için katkı maddesinin tam özellikleri ne olmalı, birazdan kitapçığı inceleyeceğim ama sizler ne yapıyorsunuz ?
    Grand Cherokee 1995 araç için ingilizce kitapçığına bakamadım ama ihracat kitapçığına baktım aldığım bilgi aşağıdaki gibi akılınızda bulunsun



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #811
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    20/50 yağ tavsiye ediliyor

    aslında üzerinde durmak lazım, evet o zamanlar 10/40 yağ yoktu tamam, ama adamlarda zaten 20/50' ye göre motor yapmış

  12. #812
    Üye mjz66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    1,209
    Alıntı Beatrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20/50 yağ tavsiye ediliyor

    aslında üzerinde durmak lazım, evet o zamanlar 10/40 yağ yoktu tamam, ama adamlarda zaten 20/50' ye göre motor yapmış
    Ben hep 10/40 koyuyorum, mermiiii

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  13. #813
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.Mays.2015
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    337
    Alıntı mjz66 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben hep 10/40 koyuyorum, mermiiii

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Ben dediklerinizden birşey anlamadım abi ya benim direksiyon için hangi yap alıp eklememem gerekliii merak ediyorum ??

  14. #814
    Üye mjz66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    1,209
    Alıntı K@RUB Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben dediklerinizden birşey anlamadım abi ya benim direksiyon için hangi yap alıp eklememem gerekliii merak ediyorum ??
    Pardon Burak kac modeldi senin arac?

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  15. #815
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.Mays.2015
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    337
    Alıntı mjz66 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pardon Burak kac modeldi senin arac?

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    95 Levent abi

  16. #816
    Üye mjz66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    1,209
    Alıntı K@RUB Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    95 Levent abi
    ATF DEXRON 44 ya da MOBİL ATF 220 abicim👍

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  17. #817
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı mjz66 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ATF DEXRON 44 ya da MOBİL ATF 220 abicim

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    veya şanzımana ne koyuyorsan ondan

  18. #818
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.Mays.2015
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    337
    Teşekkürler Levent abi , Ergun abi

    Kitapçıkta herşeyi açıklıyor ve gerçekten eğlenceli okumakta, Canada broşür leri bakım kitapçıkları vs. Herşey mevcut

  19. #819
    Üye Umami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    345
    Bu 5.9'lar ben Amerika'da üniversitede okurken çıkmıştı, Motor Car Trend dergisi Last All American Muscle diye koca bir dergiyi buna ayırmıştı.İşin enterasan tarafı karşılaştırma yaptığı araçlar o zamanın Nissan 300ZX Twin Turbo, Corvette, Camarro/Trans Am, Mustang. Yol tutuş, ivmelenme konusunda bir tek 300ZX'e yenilirken diğer araçlarla başabaş (Camarro/Mustang) Corvette az farkla lider gitmişti. Derginin sonraki sayısında Stillen adındaki bir modifiye bir firması bu 5.9'ları 300ZX'lerle ve diğer populer araçlarla misal F355 kafa kafaya götürebilecek şekilde hem kozmetik hem software hem de hardware şeklinde modifiye etmeye başladı.
    Sizlerin tabir ettiği ZJ konusunda fazla bir bilgim olmamasına rağmen pazarlama dersinde Chrysler bir Case Study olarak okutulduğundan biraz daha değişik bir bilgiye sahibim.
    Bu araçlar Amerikan otomotive endüstrisinde bir çok ilke imza attılar, mesela eskiden 4x4'ler alt tabaka bir segmentken bir üst segmente taşıdılar, ve araç başına ortalama $3500 civari gibi rakam kar yazdılar, devam eden senelerde de Chrysler Mini Van olayıyla pinnacle diye tabir edilen zirveye taşındılar.
    Üretim senelerine baktığınız zaman GM/Ford hala kalite sorunlarıyla uğraşırken, Chrysler grubunun üretmiş olduğu araç Avrupa modelleriyle karşılaştırılıyordu. Misal olarak ilk lansmanı yapılan Land Rover P38 direkt ZJ ve Toyota Lexus (VX80) ile karşılaştırıldı, Mercedes'i kaale bile almadıklarını yazıyla belirttiler (70 model araçla işimiz olmaz).
    İster 4.0, 5.2, ya da 5.9 olsun araçlarınıza çok iyi bakmanızı öneririm çünki bu araçlar üretildiği senelerde en üstün mühendislik ve parça kalitesiyle üretildiler. Özellikle bu 5.9'lar, sınırlı sayıda üretildiğinden dolayı belki bundan bir 10/20 sene sonra, şu anki parayla $100,000 edebilir tabii orjinal olmak kaydıyla.
    Bozuk değilse tamir et, ihtiyacın olduğunda çalışmayabilir.
    Bir Land Rover Atasözü

  20. #820
    Moderator Han Solo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.Mart.2014
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    6,285
    Alıntı Umami Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu 5.9'lar ben Amerika'da üniversitede okurken çıkmıştı, Motor Car Trend dergisi Last All American Muscle diye koca bir dergiyi buna ayırmıştı.İşin enterasan tarafı karşılaştırma yaptığı araçlar o zamanın Nissan 300ZX Twin Turbo, Corvette, Camarro/Trans Am, Mustang. Yol tutuş, ivmelenme konusunda bir tek 300ZX'e yenilirken diğer araçlarla başabaş (Camarro/Mustang) Corvette az farkla lider gitmişti. Derginin sonraki sayısında Stillen adındaki bir modifiye bir firması bu 5.9'ları 300ZX'lerle ve diğer populer araçlarla misal F355 kafa kafaya götürebilecek şekilde hem kozmetik hem software hem de hardware şeklinde modifiye etmeye başladı.
    Sizlerin tabir ettiği ZJ konusunda fazla bir bilgim olmamasına rağmen pazarlama dersinde Chrysler bir Case Study olarak okutulduğundan biraz daha değişik bir bilgiye sahibim.
    Bu araçlar Amerikan otomotive endüstrisinde bir çok ilke imza attılar, mesela eskiden 4x4'ler alt tabaka bir segmentken bir üst segmente taşıdılar, ve araç başına ortalama $3500 civari gibi rakam kar yazdılar, devam eden senelerde de Chrysler Mini Van olayıyla pinnacle diye tabir edilen zirveye taşındılar.
    Üretim senelerine baktığınız zaman GM/Ford hala kalite sorunlarıyla uğraşırken, Chrysler grubunun üretmiş olduğu araç Avrupa modelleriyle karşılaştırılıyordu. Misal olarak ilk lansmanı yapılan Land Rover P38 direkt ZJ ve Toyota Lexus (VX80) ile karşılaştırıldı, Mercedes'i kaale bile almadıklarını yazıyla belirttiler (70 model araçla işimiz olmaz).
    İster 4.0, 5.2, ya da 5.9 olsun araçlarınıza çok iyi bakmanızı öneririm çünki bu araçlar üretildiği senelerde en üstün mühendislik ve parça kalitesiyle üretildiler. Özellikle bu 5.9'lar, sınırlı sayıda üretildiğinden dolayı belki bundan bir 10/20 sene sonra, şu anki parayla $100,000 edebilir tabii orjinal olmak kaydıyla.
    tamam tamam satmıyorum ...
    GEZE GEZE BU GEZE-GEN BİTMEZ

    tüm videoları 720p veya 1080p olarak seçerek izleyin...

Sayfa 41 Toplam 124 Sayfadan BirinciBirinci ... 3139404142435191 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •