Öncelikle, ZJ' leri sadece acil durumda ( mesela yoldan çıkmış veya saplanmış) kısa mesafe için çekmeliyiz.
Devamlı 4x4 olan şanzımanlarda aracın çekilmesinin şanzımana zarar vereceğinden öne çekme kancası konulmamıştır.
İllaki çekilmesi gerekiyorsa ön taraf kaldırılıp arazi şanzımanı N konumunda olmalıdır.
Yok olmadı Türk işi olsun derseniz >>> Ön difransiyele bağlarsınız.
Burada difransiyelin karpuzuna yakın değil aks ların dış sonlarına bağlanmalı, Çünkü aks sonları kollarla şaseden destek alır.Eğer merkeze bağlarsanız kovanı eğersiniz.
Bir tahta düşünün, iki tarafından yere destekli, tahtanın ortadan üzerine basarsanız eğrilir nihayetinde kırılabilir ama dış sonlardan basarsanız destekli olduğundan mukavemeti fazla olur.
Ama sert bir vurdurmada diff araca " kalk gidelim ! ", öbürü de "mok yeme otur !" derse diff araçla yollarını ayırabilir.
Biz çekerken şöyle yaptık.
Buzdan dolayı çıkamayan araç için çekilmesi gereken mesafe max 10 mt kadardı. Vİnçli araç üst tarafa geçti.
sonra zj nin difransiyeline bağlantı yaptık. Ergün abnin dediği gibi.
Sonra vinç hafiften asılmaya başladı. ZJ de hafiften haz vermeye başladı. paşa paşa çıkardık.
Ama en basit doğa gesizinde dahi araç ummadık noktada saplanabilir. Önden de çeki noktası şart.
Uzun mesafe çekmek konusunda Ergun abiyhe tavsiye için teşekkürler
Hafta sonu Şile Esenceliye kampa gittik, arazi berbat durumdaydı...tam etabın sonuna geldim, kurtulmama 2 metre kala arazi sanzımanının pimi kırıldı ve kol çıktı yerinden low'da giderken. Kafa gömüldü tabi oturdu kaldı
Sol aksın dış sonuna bağlayıp vincledik 1-2 metre kurtardık yok yani önde cekecek bi bok sizin anlayacagınız
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çeki demiri yapmak çok zor değil, zj ler için orijinal braketi ile birlikte satılıyor kancası da. Bir parça demir ile mapa yeri de yapılabilir.
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''
detaylı iç temizlik yapıldı bugün tamponların ızgaranın boyassı bitti yarın pasta cila olur sanırım... tamponlar takılır. yalnız hala şu t3 ampullerden bulamadım uyanların wattı küçük geldi wattı uyanları kafası büyük geldi of bee...aliexpressten beklemek de istemiyorum bakcaz bi çaresine yarın
sana link vermiştim bakmadınmı....
http://www.hirdavatcesitleri.com/Oto...#labels=2165-2 burda hepsi var...ben gösterge için hepsini burdan almıştım trifa marka alman
Ampul krizini kes
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ancak fırsat oldu, tavsiye üzerine iyi bir elektronikçiye gittim ve benim sona dayalı yağ basınç göstergesine baktık daha doğrusu sökmeye gerek kalmadı çünkü göstergede arıza olmadığını söyledi.
Bu durumda nereye bakmam lazım? Gerçek basınç değerini göstermediğini düşünüyorum çünkü öyle olsa mutlaka bir problem çıkarırdı şimdiye kadar.
Müşürü mü değiştirerek başlayayım başka bakmam gereken bir yer var mı sizce?
mert le telefonda konuştum kıl bacak denilen ampuldenmiş ebat tam olmasada iş görüyor yeşil şapka kısa kalıyormuş kalan kısmınıda yeşil cam boyası ile boyandımı işlem tamam klima kontrol panelindeki ampulmüş bende aynısını yapmıştım......kıl bacak teyp tamircilerindede var......