Sayfa 49 Toplam 124 Sayfadan BirinciBirinci ... 3947484950515999 ... SonuncuSonuncu
Toplam 2468 adet sonuctan sayfa basi 961 ile 980 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZJ hakkında sormak istediklerimiz

  1. #961
    Üye 06kd941 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    29.Aðustos.2015
    Mesajlar
    121
    Bende bir donem hic odememistim bir ara af cikti faizleri sildiler bide taksit yaptilar ole odemistim. Arada af cikiyor bence onu takip et cunku faiz cok yuksek. Birde her yil belirli donemde sigortacindan kasko ile ilgili yazi alip vergi dairesine verdigin zaman indirim yapiliyor onuda ihmal etme

  2. #962
    Üye Mirkan Şenol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    19.Kasým.2014
    Nereden
    İstanbul Alibeyköy
    Mesajlar
    616
    Alıntı 06kd941 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende bir donem hic odememistim bir ara af cikti faizleri sildiler bide taksit yaptilar ole odemistim. Arada af cikiyor bence onu takip et cunku faiz cok yuksek. Birde her yil belirli donemde sigortacindan kasko ile ilgili yazi alip vergi dairesine verdigin zaman indirim yapiliyor onuda ihmal etme
    Faizi çok yüksek değil ödenir. Benim için önemli olan geçmiş döneme ait MTV'lerin düşümü olacakmı?
    Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''

  3. #963
    Üye 06kd941 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    29.Aðustos.2015
    Mesajlar
    121
    Onun sadece faizini dusup takside boluyorlar yoksa odememe gibi bi durum soz konusu deil

  4. #964
    Üye FuatD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    28.Þubat.2015
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    856
    Alıntı Mirkan Şenol Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ergün abi zj bakımı ile ilgili bir resim paylaşmıştı, arazi şanzımanı için dextron, ana şanzıman için atf yazıyor. Eeee tüm atf yağların üstünde dextron yazıyor zaten. Bu ikisi farklı şeyler mi?
    ZJ'nin ana şanzımanı kaç litre yağ alıyor? Arazi şanzımanı kaç litre alıyor?
    Servise gittiğimde kaç litre alayım?
    Şanzıman 10.1 lt
    Arazi şanzımanı 1.1 lt

  5. #965
    Moderator Han Solo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Mart.2014
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    6,285
    Alıntı Mirkan Şenol Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Faizi çok yüksek değil ödenir. Benim için önemli olan geçmiş döneme ait MTV'lerin düşümü olacakmı?
    geçmiş dönem düşümü oluyor mirkan evrak verince..
    GEZE GEZE BU GEZE-GEN BÄ°TMEZ

    tüm videoları 720p veya 1080p olarak seçerek izleyin...

  6. #966
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    20.Mayýs.2015
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    337
    Araçta su fokurdama sesi geliyor nedir bu su sisteminde hava mı var ? Su - antifriz oranı nasıl kontrol edebilirim, yaz geliyor kontrolü elden bırakmayalım biliyosunuz araçların motoru büyük rolantide ısınıyor

  7. #967
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    EskiÅŸehir
    Mesajlar
    923
    Burak zj rolantide filan öyle yüksek ısı denecek miktarda ısınmaz,tam tersi motor büyük ama sogutucu sıvı miktarıda büyük ve deneyimlerime dayanarak söylüyorum büyük motor küçük motora oranla aynı zaman süresi içerisinde daha az ve daha geç ısınır.Su fokurdusu oldugunda radyatör kapagını sakın direkt açma.

  8. #968
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    20.Mayýs.2015
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    337
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burak zj rolantide filan öyle yüksek ısı denecek miktarda ısınmaz,tam tersi motor büyük ama sogutucu sıvı miktarıda büyük ve deneyimlerime dayanarak söylüyorum büyük motor küçük motora oranla aynı zaman süresi içerisinde daha az ve daha geç ısınır.Su fokurdusu oldugunda radyatör kapagını sakın direkt açma.
    Yok Yıldırım abi açmıyorum sistemi fakat fokurdama geliyor gaza bastığımda da, içeride hava mı var acaba ?

  9. #969
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı Alfonse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam abicim, bend oyle hatirliyorum... O yuzden takildim zaten...

    Hani senin actigin konu var ya ( http://www.geze-gen.com/showthread.php?t=425) saft acisi hakkinda..

    Arka saft boyle olmali dimi?
    Burada anlatılmak istenen ; iki tarafı tek mafsallı şaftlarda bir tarafın açısı ne kadrsa diğer tarafın açısı da onun tersi yönünde aynı açıda olmalıdır. Yani aracı ne kadar yükseltirsen şanzıman tarafındaki hangi açıyı alırsa dif tarafındaki ters yönde aynı açıyı almalı.
    Aracın standart çıkışı da bu şekildedir. Standart bir ZJ' nin arka difransiyeline baktığında şaft girişinde açı vardır. şanzıman 3 cm' e kadar indirdiğinde 2. resim gibi olur. fazlasında senin dediğin şekle döner o zaman da difransiyel tarafını tam dik hale getirirsin.

  10. #970
    Üye ahimrek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    30.Mayýs.2015
    Nereden
    Denizli
    Mesajlar
    227
    Geçtiğimiz hafta sonu kısa bir arazi turu yaptım. Dağa tırmandık inişte araziyi 4L konumuna aldım yer yer 1 ve 2. vitesle iniş yaptım. Bir iki yerde vites boşa çıktı. Yani arazi 4L den N ye geçti kendiliğinden. Denemek için elimle hafif destek olarak devam ettim hiç atmadı. Kolun konumuyla alakalı olabileceğini düşünüyorum. Tecrübesi olanlardan fikir almak isterim....
    2016 Model Dacia Duster 4x4
    1997 Model Grand Cherokee 5.2 V8
    1994 Model Grand Cherokee 5.2 V8

  11. #971
    Üye 06kd941 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    29.Aðustos.2015
    Mesajlar
    121
    Kolun acisini alttan ayarliyorlardi ama biz yapabilirmiyiz bilmiyorum

  12. #972
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı ahimrek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçtiğimiz hafta sonu kısa bir arazi turu yaptım. Dağa tırmandık inişte araziyi 4L konumuna aldım yer yer 1 ve 2. vitesle iniş yaptım. Bir iki yerde vites boşa çıktı. Yani arazi 4L den N ye geçti kendiliğinden. Denemek için elimle hafif destek olarak devam ettim hiç atmadı. Kolun konumuyla alakalı olabileceğini düşünüyorum. Tecrübesi olanlardan fikir almak isterim....
    Ä°ÅŸte tam olarak sorun burda ;


  13. #973
    Üye ahimrek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    30.Mayýs.2015
    Nereden
    Denizli
    Mesajlar
    227
    Ergün abi çok hızlısın. Ben bulup resmi ekleyip soruncaya kadar sen eklemişsin bile resmi.... Buradaki parça değişecekmi, ayarlanacakmı.

    Adsız.jpg
    2016 Model Dacia Duster 4x4
    1997 Model Grand Cherokee 5.2 V8
    1994 Model Grand Cherokee 5.2 V8

  14. #974
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı ahimrek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ergün abi çok hızlısın. Ben bulup resmi ekleyip soruncaya kadar sen eklemişsin bile resmi.... Buradaki parça değişecekmi, ayarlanacakmı.

    Adsız.jpg
    Aracın yüksek olsa yat altına diyeceğim...

    Aracı lifte kaldırmalı veya altına yatabileceğin bir yerde durmalı ( kanal v.s.), biri yukardan kolu ileri geri oynatırken sen alttan mekanizmaya bak, aksaklığın nerden olduğunu hemen görürsün.

  15. #975
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı ahimrek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ergün abi çok hızlısın. Ben bulup resmi ekleyip soruncaya kadar sen eklemişsin bile resmi.... Buradaki parça değişecekmi, ayarlanacakmı.

    Adsız.jpg
    Muhtemelen kırmızı okla gösterdiğim cıvata gevşemiştir, kırmızı ile işaretli çubuk aparat içinde kayıyor.


  16. #976
    Üye ahimrek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    30.Mayýs.2015
    Nereden
    Denizli
    Mesajlar
    227
    İlk fırsatta lifte kaldırıyorum. Çözüyorum işi. Teşekkürler....
    2016 Model Dacia Duster 4x4
    1997 Model Grand Cherokee 5.2 V8
    1994 Model Grand Cherokee 5.2 V8

  17. #977
    Üye ukymk55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    16.Eylül.2015
    Nereden
    Bursa
    Mesajlar
    287
    Alıntı ukymk55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün uludağa doğru gezi yaptık,
    Biraz çamurlu yollardan geçtik ama anormal hiçbirşey yok arabanın altı biraz çamur oldu haliye

    akşam eve dönerken(tabi her yer çamur) anlı tüketim değeri olması gerekenden yüksek göründü gözüme.)
    Normalde At kalın diş arazi lastikleriyle 12-13 arası gezinirken 17-19 gibi oldu hep.
    Akşam arabayı bir güzel yıkadım altını üstünü, Çamur kurumadan.
    Sabahta dikkat ettim tüketime yine yüksek gibi geldi.
    "[/B]
    Geçen gün bu yazıyı yazmıştım anlık tüketim ortalama tüketim yükseldi birden bire diye.
    Birkaçgündür takip ediyorum.
    anlık tüketime bakıyorum.
    şöyle örnekleyeyim.

    düz yolda sabit hız ve sabit gazda giderken anlık tüketim LPG de şu an 17-18-19 civarlarında (normal değil)
    devam ederken lpg düğmesinden benzine alıyorum arabayı 11-12 ye düşüyor.
    böyle seyrediyorum. sonra yine aynı hız ve sabit gazda tekrar lpg ye geçince ortalama tekrar 18-19-20 lere tırmanıyor.
    LPG ile alakalı bir sıkıntı olduğu kanaatindeyim.
    Olayı yaşadığım ilk gün gittim LPG ciye olur öyle dedi Ama olur gibi değil tabi.
    kalibrasyonmu kaçtı noldu bi sensör mü gitti anlamadım.
    benzinde normal.

  18. #978
    Üye K@RUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    20.Mayýs.2015
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    337
    Bizim araçların subabları magnezyum karışımı mı yoksa direk çelik midir ? Bilgisi olan varmı ?

  19. #979
    Moderator Beatrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Nereden
    Ä°stanbul
    Mesajlar
    2,427
    Alıntı K@RUB Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizim araçların subabları magnezyum karışımı mı yoksa direk çelik midir ? Bilgisi olan varmı ?




    anlatayım...;

    Bizim subablar % 4.313 magnezyum, %0.751 Çinko, % 0.253 mangan, ayrıca bir miktar Zirkonyum, Kadmiyum
    Berilyum ve Toryum' dan ( yok o AVM' idi, çıkar onu ! ) alaşımlarından imal edilmiştir.
    Bir dönem Kalay karışımını da eklemişerdi ama sonra vazgeçip Çinko ile değiştirip korozyona daha dayanıklı hale getirdiler. Ayrıca içersine ısıyı çelikten daha fazla ileterek subapların ömrünü arttırdığı için 95º de sıvı hale getirilmiş kristalize sodyum da katmışlardı diye biliyorum..., yoksa o deniz tuzumuydu ? Chrysler mühendisleri özellikle magnezyumu Avrupa'da bulunan ve Eski Zechstein Denizyatağından tercih ediyorlar. Elektirik sistemini gevşetici , yağ basıncını, yakıttaki kan şekeri oranını, tork güçsüzlüğü dengeliyici özelliğinden dolayıdır falan herhalde....












    ne diyordum.... ?

    ben iyisimi yerime yatıyım......

  20. #980
    Üye KARADAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    23.Aralýk.2014
    Nereden
    BAÄžCILAR Ä°STANBUL
    Mesajlar
    283
    Arkadaşlar bizim kayincoya 5.2 bakıyoruz. Öncelikle guruptaki arkadaşlara sormak isterim satmayı düşünen var mi? diye.yapılı değil stock olacak.bütçesi kısıtlı zamanla zevk alarak kendim yapacagim diyor.malum sitede bir araç vardır görsel olarak fena değil tanıyan gören bilen arkadaşlarımız var midir.ilan numarasi 282314543

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    {{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}

Sayfa 49 Toplam 124 Sayfadan BirinciBirinci ... 3947484950515999 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı DeÄŸiÅŸtirme Yetkiniz Yok
  •