Evet pompa üzerinde 3 resimde sarı kapağın yanında görünen üzeri kırmızı gibi olan soket o
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Evet pompa üzerinde 3 resimde sarı kapağın yanında görünen üzeri kırmızı gibi olan soket o
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Birde bu şase Avrupa mı
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Teşekkür ederim şase no girip parça no bakabildiğimiz bir internet sitesi var mı
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Evet var http://secure.revolutionparts.com/we...at-alfa-romeo/
Arama bölğmüne şase no girip bakabilirsin
HTC 10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çok teşekkür ederim
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
resul özuçan arkadaşımıza cevaben;motor üst kapağı üstünde bulunan eksantirik hava girişi veya filtresi diye tabir edilen (yağlı olan kısım) bölümü bilmiyor olmanız yadırganmaz.diğer bir konu direksiyon pompası ile alakalı, bir işlem neticesinde değiştirilmiş olması muhtemel.sanıyorum bazı usa versiyonlarında çıkmış hepsinde değil seninki çıkma parça olarak değişmiştir diye düşünüyorum.aslını sorarsan çok önemli bir parçada değil yağ seviyesini kontrol ediyor olsa gerek.Ancak hayretle izlediğim bir konu var ki pes dedirtti.2 adet lpg enjektörü saf dışı kalmış araç nasıl çalışıyor merak içindeyim...
Cevap için teşekkür ederim. Lpg boruları temizlik yapayım derken ben çıkardım sanırım pekte sağlam durmuyorlar zaten ve araç çalıştırılmadan fark ettim sordum ustaya söyledi ne olduğunu yerlerine taktım sıkıntı olmadı çok şükür
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İyi günler herkese . Rampa çıkarken arabadan bir koku geldi yanık kokusu gibi birşey , arabayı durdurdum , sağına soluna baktım herhangi bir yapmamağı göremedim , geri geri indim düzlükte geri vitese takıyorum hiç bir sorun yok gazladıpımda ilerliyor , d ye alıyorum ayağımı grenden çektiğimde gidiyor fakat gaza basınca 30 km den sonra hız artmıyor sanki vites boştaymış gibi , sebep ne olabilir araçla kaldım Fethiye koyun birinde yardımlarınızı bekliyorum .
1997 jeep grand cherokee 5.2
2011 Toyota Auris 1.6 Elegant
Selam geçiçi çözüm yolu : aracın önce eksi kutup başını sonra artı kutup başını sök ve sökülmüş +/ ve - kabloları 20 saniye kadar bir birine degdir sonra önce artı sonra eksi kutup olmak üzere araca tekrar irtibatla aracın yürümesi lazım lakin bu arıza araca yüklendiğin an veya bir müddet sonra tekrar verecektir.işin özünü anlatmak şimdilik uzun sürer dedişklerimi yapıp sonucu bildirirsen sana yardımcı olmaya çalışacagım.
- - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -
aracın sogumasını bekle ve araca çok yüklenme
Peki neden böyle birşey olmuş olabilir sebebi nedir ,ilk defa böyle birşey yaptı
1997 jeep grand cherokee 5.2
2011 Toyota Auris 1.6 Elegant
Sen dediklerimi yaptınmı sonuç al ve bana bildir yanlış yönlendirme yapmayayım..arıza kodu alıyormusun almayadabilirsin lakin alıyorsan söyle kod ne .
Cem akü başlarını şimdiden ayır ve kabloları birleştir aracı resetleyeceksin yani araç beyni hata algısından önceki normal duruma gelicek bu arada aracın modeli zj diye biliyorum dogrumu yok eger yanılıyorsam bu dedklerimi yapma şayert yaparsan teybin kitlenebilir
araç normal çalışacak ve eski ataklıgına tekrar kavuşacak şu ara kokuda kalmamış olması gerekli bu benim yaptırdıgım tamir degil sadece yolda kalmana engel bir aspirin tedavisi zaten aynı arızayı tekrar verecek..sen gidecegin yere ya böyle gitmek zorundasın yada başka ek işlerde yapmanda gerekecek şayet elin tornavida tutuyorsa tabiiki.
Konu y-bsungur tarafından (29.Ekim.2016 Saat 14:24 ) değiştirilmiştir.
Sonuç ne oldu Cem şu ana kadar pozitif bir sonuç alman gerekiyordu.
Yok düZelme olmadı hala aynı
1997 jeep grand cherokee 5.2
2011 Toyota Auris 1.6 Elegant
motoru resetledin ama durum degişmedi öylemi .? Aracin kaputu açiktir zaten sol taraftaki içinde sigortalar bulunan dikdörtgen kutunun kapagini aç ve sigortalari kontrol et o kutunun içinde ASD rolesi olacak o role ile horn rolesini yer degiştir ve aracin altina bir yat ve bak bakalim kopuk tel veya bir metal filan varmi..