aynen mert kardeşim...dışı plastik sıyırmış ben arasına vida sürdüm montajı yaptım dipççikk gibi oldu
http://www.bogazicipazarlama.com/yap...070-50-ml.html
bu marka ucuz ve kaliteli.....
koltukların yırtık kısmı hariç aşınmalardan dolayı oluşan kozmetik kusur için ben internetden KOMİK FİYATA
http://www.ayakkabimalzemesi.com/uru...l-su-bazli/839
ürünü kullandım aracımın içi füme gri olduğundan siyah ve gri 2 ürün aldım siyahı direksiyonda gri içine siyah karıştırıp döşeme rengini oluşturdum. kulak çubuğu ile sürdüm 2 gün ara ile 2 kat işlem tamamlandı su bazlı olduğundan çıkmıyor korkmayın hattaderi mont kaban ceketlerde kullandım süperrrr...
koltukları krem sarı olanlar için bu firmada bir sürü renk var karıştırıp renk elde edebilirler....SONRA TÜM KOLTUKLARIMI
http://www.happy.com.tr/Arko_Krem_20cc_Tup_Yagli_
ile bakımını yaptım marketlerde 1,50 tl ELİNİZE YÜZÜNÜZE SÜRDÜĞÜNÜZ KREMİ ÇEKİNMEDEN KULLANIN PAMUK GİBİ YUMUŞACIK OLUYOR.......
ünlü pahalı deri bakım ürünleri fasa fiso bunların yanında hem ucuz hemde işimiz görülüyor
- - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -
koltukların yırtık kısmı hariç aşınmalardan dolayı oluşan kozmetik kusur için ben internetden KOMİK FİYATA http://www.ayakkabimalzemesi.com/uru...l-su-bazli/839
ürünü kullandım aracımın içi füme gri olduğundan siyah ve gri 2 ürün aldım siyahı direksiyonda gri içine siyah karıştırıp döşeme rengini oluşturdum. kulak çubuğu ile sürdüm 2 gün ara ile 2 kat işlem tamamlandı su bazlı olduğundan çıkmıyor korkmayın hattaderi mont kaban ceketlerde kullandım süperrrr...
koltukları krem sarı olanlar için bu firmada bir sürü renk var karıştırıp renk elde edebilirler....SONRA TÜM KOLTUKLARIMI http://www.happy.com.tr/Arko_Krem_20cc_Tup_Yagli_ ile bakımını yaptım marketlerde 1,50 tl ELİNİZE YÜZÜNÜZE SÜRDÜĞÜNÜZ KREMİ ÇEKİNMEDEN KULLANIN PAMUK GİBİ YUMUŞACIK OLUYOR.......
ünlü pahalı deri bakım ürünleri fasa fiso bunların yanında hem ucuz hemde işimiz görülüyor
Konu toporomboz tarafından (06.Mayýs.2015 Saat 20:58 ) deÄŸiÅŸtirilmiÅŸtir.
1) Bizim ZJnin direksiyon simidi hiç kaplanmamış orjinal duruyor,kaplatmaya kalksak Karabük-Ankara git kaplat geri gel çıkma temiz direksiyon simidi parasına denk gelecek zaten.Bizde bu sebeple uygun bir vakit temiz çıkma bir simit bulursak alıp değiştirmek istiyoruz.Avrupa versiyona amerikan versiyon direksiyonu taksak direksiyondaki teyp kumanda tuşları avrupa versiyon teyp ile herhangi bir işlem yapmadan aktif hale gelir mi ?
2)Gene bazen görüyorum göstergesi değişmiş olan.Amerikan versiyon bir ZJ'den mil gösterge sökülüp yerine kmh yani avrupa versiyon ZJ'nin göstergesi takılırsa bunu kendi kendine mil-km çeviri yaparmı ?
3)ZJ'nizin yan aynaları kapanıyormu ? Otomatik yok tamam manuelde kapanmıyor bizimki
4) Pandizot sökmeden hoparlörler sökülebiliyormu yoksa pandizotu sökmek gerekiyormu ?
1) Avrupa versiyon aracin teybinin radyosu cift haneli radyolari caliyor mu? Ona gore cevabin devami
2) yapamaz, o takometre digerine uymaz zaten buyuk ihtimalle, beyin uzerinden hesaplaniyor o iÅŸ
3) ZJ'nin yan aynalari kapanmaz, canini sikan birine takarsin sinirlenip benim gibi, kapanir geri acilir, yaylanir. Diger aynalar hasat olur senin aynan kirilmaz kolay kolay
4) pandizot sokulmek zorunda
Sent from my iPhone using Tapatalk
rollcage001.jpg
0900a1c9e78eec3e9dc9ed9be9f158ae.jpg
bu tarz roll cage dusunuyorum civatali maliyeti ne kadar olur bilen varmi yarisa giren abilerim arkadaslarim
ön lastiklerin arkasından tahminen akislerden, düz giderken pek ses yapmamasına rağmen dönüşlerde yükselen kuş cıvıltısı sesleri hakkında yardımcı olabilecek varmı ?
Kuş sesleri genelde kayıştan gelir kayıştaki bu sesde eger kayış yeniyse ya direksiyon pompası bilyasındandır ve artık bilya su koyvermek üzeredir yada pompayı motor bloguna monte eden braketin bacakları çatlamıştır ve braket iki somun yada tek somunla tutunuyordur bu durumda pompa yüke bindikçe kayış pompayı çeker pompada braketi çeker ve esneyen pompa kayışı gevşetir bu durumda kayış yeni dahi olsa ötmesine neden olur. tecrübeyle sabit bir arızadır braket bacaklarını kontrol edin derim.
DÜZELTME YAPALIM Kuş sesleri genelde kayıştan gelir kayıştaki bu ses de eger kayış yeniyse KAYIŞLA ALAKASI YOKTUR KAYIŞ ESKİYSE VEYA DİŞ EZİLMESİ YAPTIYSA SES YAPAR ÖTME YAPARKEN KAYIŞA SU DAMLAT EGER SES KESİLİRSE PROBLEM KAYIŞTANDIR ya da direksiyon pompası bilyasındandır ve artık bilya su koyvermek üzeredir FAKAT PEK KOLAY FARKEDİLMEYEN BİR BAŞKA SIKINTI VARDIRKİ DİKKATLİCE İNCELEMEN GEREKİR pompayı motor bloguna monte eden braketin ÜÇ SOMUNLA TUTAN bacakları çatlamıştır ve braket iki somun yada tek somunla tutunuyordur bu durumda pompa yüke bindikçe kayış pompayı çeker pompada braketi çeker ve ESNEYEN BRAKET POMPAYI ESNETİR esneyen pompa kayışı gevşetir bu durumda kayış yeni dahi olsa ötmesine neden olur.ve sonuç şayet farketmezsen SENİ BİR DAG BAŞINDA MUTLAKA BIRAKIR VE TELAFFİSİ MÜMKÜN OLMAYAN ARIZA AÇAR MOTOR ÖNÜNDE NE VAR NE YOKSA PARÇALAR DÜŞÜNSENE 70/80/90 LA GİDERKEN KOPAN BİR POMPA ÖN PANELDE NELER YAPMAZ işin bu kısmı hariç kırılan braket bacagı tecrübeyle sabit bir arızadır braket bacaklarını kontrol edin derim.
Konu y-bsungur tarafından (04.Temmuz.2015 Saat 10:49 ) değiştirilmiştir.
bilgilendirme için teşekkürler.Dediklerini aklımın bi köşesine yazdım ama pek büyük bir şey olduğunu sanmıyorum direksiyon sisteminin yağlanması ile ilgili birşeydir diye ümit ediyorum.kitapçıkta her 10bin bakımında bir yapılması gerekenlerde dikkatimi çekti.
bilgilendirme için teşekkürler.Dediklerini aklımın bi köşesine yazdım ama pek büyük bir şey olduğunu sanmıyorum direksiyon sisteminin yağlanması ile ilgili birşeydir diye ümit ediyorum.kitapçıkta her 10bin bakımında bir yapılması gerekenlerde dikkatimi çekti.