Ya aslinda dogru olan bu evet ama fiyatlara baktim, 500tl civarinda geziyor
Su an lastiklerim 2010 cikisli, dis derinligi vs kismini gectim yaşı düşündürüyor
LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
{{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}
abi sıfır zaten 4 tane 1700 e geliyor sök tak balans ücretsiz senin rakam çok yüksek değil mi ... lastiklerin üretim yılı nedir
http://www.lastikcim.com.tr/BFGoodri...S,PR-1146.html
lastik muhabbeti açılmışken
benimde aldığım ciple verilen linkdeki http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...4796315/detay/ jant lastik takımını ihtiyacı olan arkadaşlar değerlendirebilir.....kozmetik olarak 0 kusur....... jantlar 10 numara lastiklerin sıfırı http://www.lastikcim.com.tr/Michelin...,PR-15298.html bu firmada var.....ilgilenenlere ihtiyacı olanların dikkatine....ŞİMDİ MÜSLÜMAN MAHALLESİNDE SALYANGOZ SATMAYA BENZEYECEK BU MESAJ offroad camiasına yaz lastiği KÜKRETTİN RUHSAT gümbürdettin noter 010.jpg
Herkese huzurlu bayramlar...
Uzun zamandır aklıma takılan sorum Zj standart hali ile 4inch kit ile yükseltilmiş hali elbetteki ağırlık merkezleri farklı lakin iniş, çıkış ve yan eğimler tecrübeli kullanıcılar daha iyi idrak ediyorlardır. Fakat yinede eğim ölçere bakarak son kritik dereceler nedir, veya mak kaç dereceleri geçmemeliki Allah korusun devrilme yaşanmasın
denizci & mimar -
Deniz Ticaret Gazetesi / broker/ yelken eÄŸitim/renovasyon.
[QUOTE=Han Solo;22053]derece ile cevaplama çok zor eğim içinde olabilecek 20 cm lik çukur bile etkili olur geometriye oturtmaya çalışma bence limiti görmek için de zorlama . açı hesabı verilse ble o andaki açıyı nasıl net olarak ölçeceksin ki.[/QUOT
Senin dedigini anladim,Galiba yanlis sordum , lakin arac icinde konsoldaki sabit Klinometre veya egim olcer o anda aracin durumunu derece olarak veriyor, gerci gostergede maksimum 45 derece vermis fakat ciddi bir olcu tabii. diyelim dik inis, dik cikis, yan olarak cukurlu olmayan bir zemin olsa yani zemin duz oldugunu dusunsek bir bayir olabilir inis cikis veya bir tepelik olabilir
Arkadaslar GC zj aracıma yükseltme kiti alacağım. Offroad yapacağımdan degil sadece görsellik kazandırmak adına aracımın süspansiyonu pek etkilenmemesi adına 3"mi yoksa 4" mi tercih etmeliyim.
Valla ben WJ'ye 1.5 inch kit taktım helezon ve amortisor olmak üzere, şaftım da ötüyor, dead woobble da yaşıyorum. Hatta geçen dead wooble yüzünden ciddi bir kaza atlattım. Ki track bar burçlarını 4-5 ay önce yenilemiştim dolgu malzemesi ile.
Bilginize.