Hatırladığım kadarıyla, yurtdışındaki diğer kullanıcılar, çok sıcakta bile hararetin 100 dereceyi geçmediğinden bahsedip, bu durumla karşılaşan diğer kullanıcıların araçlarını düzeltmeye çalışıyorlardı, bilginize.
In Vino Veritas in Aqua Sanitas
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
ZJ min radyatör kapağını değiştirmem gerekiyor sanırım.
Arabayı her stop edişimin ardından motor ön kısımdan fısssssss diye ses geliyor kaputu açınca kapağa yaklaşıyorum. evet ses kapaktan geliyor.
Bu fısslama normal değil sanırım. değiştirmem gerekecek.
Bu fıslama bende de oluyor radyatör icindeki basinc yükseldiğinde sanırım 16psi dı dogal olarak icerideki basinci duZenliyor. Yani gayet normal bi durum.
Radyatör kapaginin calisip calismadigini yani (16psi) de valf i acip acmadigini anlamak icin radyator ust hortumunu inceleyin eger hortumun bogazi sıkılmıs gibi gorurseniz rad. Kapagini degistirin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesekkurler uyarinizi dikkate alip bende dis kaynakli sitelere soyle bir goz attim, hakkiniz var.
Onlarda da durum neredeyse ayni. Duz yolda normal calisma sicakligi 210Fah./98.88° Klima acikken ve 70-75mil hizda 235Fah./112.77° lakin kendi iclerinde ikaz eden bir kac kullanici vardi yuksek oldugunu soyleyen.
Icerden kumandali fan takabilme imkani var mi ZJ 5,2 de. Ne kadar yarari olur? Agir arazide durum nasil kac derceleri goruyor arazide kullanan arkadaslar.
denizci & mimar -
Deniz Ticaret Gazetesi / broker/ yelken eÄŸitim/renovasyon.
Bence hala normal kapak gorevini yapmamis olsa hortumda belirgin olarak gorunur kapaktaki valfin gorevi olasi ani derece yukselmesinde kazan icindeki basinci kontrol etmektir hortumu elle sıktiginizda hortum eski formuna gelmiyor ise valf hava almiyordur yok eger hortum sisiyor ise kapak valfi calismiyordur ve zaten hortum patlar !
Ornek benim tatile giderken basima gelen;
Ben 16psi hatirliyordum duzektme icin tesekkurler levent
Sent from my iPhone using Tapatalk
Konu Kadir tarafından (10.Aralýk.2015 Saat 14:10 ) deÄŸiÅŸtirilmiÅŸtir.
Bununla birlikte su tasirma kabinda ki su durumu nedir ?
Su seviyesinde degisme var mi ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir siteden alinti ;
Radyatör kapağı motordaki diğer kapaklardan farklıdır. Bu kapak, motordaki soğutucu sıcaklıklarının yükselmesini sağlarken basıncı düzenleyerek motor soğutma sisteminin basınç seviyesini kontrol eder. Radyatör kapağı ayrıca sıcaklık çok yüksek olduğunda soğutucuların gereksiz kaynamasını engeller ve kapasitelerini dengeler. Radyatör kapağının bir diğer görevi soğutucu sıcaklığının sistemin eksi basınçlara ulaşması ile ani düşmesi sonucu oluşabilecek motor bozulumunu engellemektir. Negatif basıncı engellemek için radyatör kapağı atmosferik basıncın motora girmesini sağlar. Hasarlı bir radyatör kapağı motorun aşırı ısınmasına sebep olur.
Sent from my iPhone using Tapatalk
5.9 veya 5 .2 ler surekli mi dortceker yoksa belirli bir suratten sonra (81 kmh )
2 cekere dusuyormu
Zj 93-98 ve wj (99-2005 yili arasi uretim ) kasalarin sanzimanlari quadro select track yapisal olarak garklilik gosterse de mantik olarak ayni isi yapiyor.yani 80 km nin uzerine çıkıldığında 2 cekere dusuyor ihtiyac duymasi halinde 4 ceker durumuna otomatik geciyor.sozkonusu süratin altinda ise surekli 4 ceker pozisyonunda kaliyor.emin olmamakla birlikte zj kasalarin hangi yillari arasinda bu sistemi kullaniyor oldugunu bilemiyorum belki 96 sonrasi gecmis olabilir
{{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}
Bazi modellerde 2 4 secenekleri var bazilari surekli 4 diye biliyorum ama belli km ustune cikinca 2 ye dusuyorsa onu bende hic duymadim
Sent from my iPhone using Tapatalk
Aşağıdaki linkte tüm tiplerin hangi araçlarda olduğu ve bir çok özelliği yazıyor ama quadra trac için 80 km den sonra 2 çekere düşer diye bir şey göremedim.
http://wikicars.org/en/Jeep_four_whe...ms#Quadra-Trac
Ersin bey net aciklamis aslinda ama yinede bir belirsizlik var..bilir kisi yorumlari bekleniyor..