Boş verin artık bu saatten sora Vic ekranı falan tamir etmeyi !
Zaten üç beş basit uyarıdan başka ne veriyorki ? yok sinyal açık kaldı, yok silecek suyu azaldı falan filan...
Ufkunuzu açın, hayal gücünüzü geliştirin, zj' nizi kendinize özgün yapın.
Vic ekranının yeri öylesine değerli bir alanki, yerine neler konur neler...
Sökün atın Vıc ekranını !
Bakın yerine neler koyabilirsiniz oturdum sizin için bir iki şey tasarladım...;
Mesela yerine kumanda şalterleri dizebilirsiniz, halojen şalteri, kilit şaltesi, kompresör şalteri falan filan.... ;
Veya, çeşitli göstergeler sıralarsınız, yağ ısısı, şanzıman ısısı v.s...
veya, nette bir sürü dijital eğim göstergeleri var, onlardan birini alıp monte edersiniz...;
Olmadı uygun ebatta bir CB telsizi yerleştirirsiniz....
Neler konulur neler....
Ä°yiyim iyiyim..., biÅŸeyim yok.. ;
Yag ısısı,şanzıman ısısı saatleri güzel olmuş üstelik işede yarar
Selamlar Zj 5.9 radyatörümü değiştirmek istiyorum iki şık sundular bana.1. orjinal ve 2. uzak doğu yan sanayi aralarında fiyat farkı tam yarı yarıya.Bu konuda yardımlarınıza ihtiyacım.
Nereden aldığız hakkında bilgi rica etsem çünkü bana verilen rakam tam iki katı o yüzden biraz tereddütte kaldım
Cenk NALBANTOÄžLU
Gaza gelirsem bundan getirteceÄŸim.
http://www.mishimoto.com/jeep-grand-...5-9l-1998.html
Ben 4.7 için buradan Hollanda malı almıştım, satıcının tavsiyesiyle, yaz kış 97 dereceden üstünü görmedim, klima açık kapalı farketmez
In Vino Veritas in Aqua Sanitas
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
Yanlış bilgi vermek istemem ama adı bilindik bir internet TV programında seyretmiştim onca profesyonelin katıldığı bir Offroad program çekiminde son derece donanımlı bir 5,9 un dağ başında su kaynatıp radyatörünü parçalayınca (şu anda da meşhur sitede ciddi bir rakama satılık durumda) o 5,9 un başında bahsedildiği için aklımda kalmıştı 5,9 ile 5,2 arasındaki en büyük farklardan birisinin 5,2 nin radyatörünün 5,9 dan daha büyük ve haliyle daha iyi olduğu ve 5,2 radyatörününde 5,9 a rahatlıkla uydugu gibi bir konu konuşulmuştu ne kadarı doğru ne kadarı yanlış bilmiyorum ama bu konuyuda irdelerseniz belki 5,2 radyatörüde kullanılabilir.
5.9 ile 5.2 sogutma sistemleri bşrbirinden farklı.fan sistemleri farkllılık gösterdiği için bunun mümkün olma ihtimali yok.şöyle düşünenler olabilir "gerek duyulması halinde 5.9 a 5.2 fanı da uygulanır diye " bu nu düşünmek bile 5.9 a hakaret sayılır. 5.9 radyatörü yapısı geregi 5.2 den tamamen farklı boyutunun bir önemi yok dolayısı ile böyle bir etkisi olsa bazı 5.2 lerde yaşanan hararet problemi herhalde olmazdı.bana sorar iseniz özellikle ön panjur ve radyatör arasına küçük bir fan yerleştirilirse çok daha fazla fayda sağlar görüşünü şiddetle savunanlardanım
HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
{{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}
Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkürler. Voleo radyatörde karar kıldım cumartesine takdıracağım bakalım sonuç nasıl olacak
Cenk NALBANTOÄžLU
Konuya çok bilmişlik yaparak girmek istemedim ve konuyu işleyen bir programı işaret ederek bir yardımcı olmak istedim ama hata etmişim ben bu konuda bilgi sahibi olarak bu metni yazdım .5,9 a 5,2 nin fanının uygulanmasının 5,9 a hakaret etmekle ne alakası olabilir,üstelik bunu söyleyenler bu arabaları yemiş yutmuş her biri en az 5 tane 5,9 u hurdaya ayırmış adamlar 5,9 un en büyük sorunun hararet sorunu olduğunu sağır sultan bile biliyor,bunu söylemenin 5,9 a hakaretle ne alakası var adamlar programlarında bas bas bagıra çagıra anlatıyorlar bu hararet işi zaten 5,9 un karakteristik özelliği nasıl RR lere hantaldır iner itersin denilebiliyorsa 5,9 unda 5,2 ye göre daha fazla hararet yaptıgı ve 5,2 radyatörü ile nefes aldıgı bir gerçektir.Ben Jeep Teknik servis Ustası degilim ama bir başka teknik alanda Teknikerim takip ettiğim sayısız yerli yabancı forum var sadece Türkiyede degil yurt dışındada sayısız uygulaması olan 5,2 radyatörlü 5,9 ların varlıgını kabul etsenizde etmesenizde bu gerçektir.5.9 ile 5.2 sogutma sistemleri bşrbirinden farklı.fan sistemleri farkllılık gösterdiği için bunun mümkün olma ihtimali yok.şöyle düşünenler olabilir "gerek duyulması halinde 5.9 a 5.2 fanı da uygulanır diye " bu nu düşünmek bile 5.9 a hakaret sayılır. 5.9 radyatörü yapısı geregi 5.2 den tamamen farklı boyutunun bir önemi yok
Konu y-bsungur tarafından (17.Mayýs.2016 Saat 00:49 ) deÄŸiÅŸtirilmiÅŸtir.
Bu forumda yorumlarıyla pek çok ustaya taş çıkaracak degerli büyüklerimizin arakadaşlarımızın fikirlerine büyük saygı duyarak nacizane fikrimi beyan etmek isterim.Zaten parmakla sayılı 5.9 efsane aracların daha henüz hararet yapmışına rastlamadım duymadım.Şayet böyle bir durum hasıl olmuşsa kesinlikle plotaj hatasından ve/veya bakımsızlıktan kaynaklı olma ihtimali muhakkaktır.Kaldı ki fiyat politikasından kıyasla bu yargıya varmak pekala mümkün.Yine bazı forum sitelerinde bircogumuzun karşılaştığı ve hatta uygulamak için fırsat kolladığı çift devre elektirikli fan bu işin başka boyutu olsa gerek.Üstüne basarak yinelemek istiyorum her zaman orjinal kalmak uzun vadede saglıklıdır.yine edindiğim tecrübelerden biri motorun ideal çalışma sıcaklığı ( hararet referansı) 80-90 derece bu seviyeye nekadar erken ulaşır ise o kadar motor için iyidir.Takdir edersiniz fazla hacme sahip su geç ısınır-sogur bu tercih edilebilecek bir durum olmasa gerek.bu konıuda Ergun abi de fikir teatisinde bulunursa daha öğretici olur kanaatini taşımaktayım.saygılar
HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
{{{{JEEP GC 5.9 V8 daha ne olsun}}}}
Fikir vermesi acısından yazmak istedim. 5.9 aracımla arkasında 2 ton tekne baglı vaziyette fethiyeden istanbula hiç sorunsuz yolculuk yaptım. Sakar gecidini marmaris tarafına giden arkadaşlar bilir. O rampayı hiç gaz kesmeden çıktım, hararet yükselmeye başladıgında ikinci kademe devreye girdi ve sıcaklıgı sabit tutmayı başardı. Bu aracın bakımlı olmasıylada orantılı diye düşünüyorum. Ayrıca aracım standart degildir. Bunun yanında aynı rampayı rubiconla (sadece 4 kişiyle) durarak cıkmak zorunda kaldıgım çok olmuştur.
Ayrıca aracımda ilave şanzıman sogutucu bulunmaktadır.
- - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -
Rubiconla bu tekneyi hiçbir zaman cekemedigimide bilgi amaclı belirtmek isterim.