O zaman kullanılır sanırım.
O zaman kullanılır sanırım.
Jeep Grand Cherokee ZJ 1996
yaklasik 1 haftadir on taraftan gaza bastikca ve donuslerde gelen bir cik cik sesi var hatta durmaya yakinda yapiyor rolantide yok elle gaz telinden gaz verince de yok sadece hareket halinde gaza basinca geliyor ses usta kayis diyor pudra falan doktuk bakalim kesecekmi diye ama kesmedi sizce ne olabilir arkadaslar 97. gc 5.2
Herkese selam uzun süredir giremedim siteye çünkü VIC ekranının derdiyle uğraşıyorum birazda çözülemeyen bu sebepten ötürü soğudum arabadan 2 hafta önce vic ekranı birden kapandı neyse söktük baktık yanmış tamir olmadı yada yapamadılar artık bilmiyorum, çıkma bi ekran aldık taktık 1 hafta filan çalıştı sonra arada sırada açılıp kapandı bütün uyarıları yakıp söndürüp filan düzeldi derken geçen hafta oda yandı şuan soketi söktük o şekilde duruyor soketi takılı olunca klimayla radyoyu kitliyor çünkü, bu vic ekranını neden yakar bu araba bi tane daha vic alıp taksak onuda mı yakacak acaba sorun nerden kaynaklanır arabanın beyninde mi bi sıkıntı var elektrik tesisatında mı beni bi aydınlatırsanız sevinirim
Bunların tarihi mi var ne Benim de 2 hafta evvel bir anda ViC söndü. Söktüm patlak vs göremedim. Elektrik gelen bacakları tekrar lehimledim ama yine de çalışmadı... Kara kara düşünüyorum
aynen abi yanınca teyple klimayı da kitliyor çalıştıramıyoruz, şuan soketi sökük duruyor vic klimayla teyp çalışsın diye, valla müsait bi zamanımda maslak tarafına bi bakıcam bakalım bostancı sanayide bizim arabaların elektriğinden anlayan pek yok malesef, olmadı bi vic daha denerim onuda yakarsa komple elektrik tesisatını mı değiştiririz başka bi beyin mi bakarız bilmiyorum artık
Oncelikle her iki bölümdeki tüm ama tüm sigortaları kontrol edin. İkincisi aracta ECU nun kontrol etmediği hemen hemen herseyi BCM (body control module) kontrol eder. ODB cihazıyla hata kodu alınır mı bilmiyorum ama BCM in kendisine ve bağlantılarına da bakın.
Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
Merhaba üstadlar uzun süredir çözemediğim bir sorunum var,
arabam belli sürelerde kafasına göre ilk önce gaz yada benzin o an araç ne ile çalışıyorsa içeri koku verip check engine yakıyor sonrasında ise devir düşüp stop ediyor bu sorunu bir türlü çözemedim son olarak bostancıda j.g ustaya goturdum map sensor degıstı motor ıcı elektrık duzenı toparlandı benzın pompası degıstı sorun duzeldı 2 3 hafta sonra tekrar aynı sorunu yaptı tek farkı bu sefer stop etmıyor ama devır baya dusuyor, verdıgı arıza kodları 14-31-32 usta son kez daha bırak bakalım cozemezsek komple elektrık tesısatı degısecek dedı tesısat baya sorunlu ek kesık kablolar dolu, açıkcası bu sorun yuzunden arabadan sogudum map sensor sacmalayınca butun yakıt sıstemı bozuluyor sonuc olarak yakıtta artıyor ne yapacagımı sasırdım.
31 için
Purge selenoid in giriş çıkış hortumlarını çatlak var mı diye, elektrik bağlantılarını kopukluk veya kırık var mı diye, sokup içinde tıkanıklık olup olmadığını kontrol edin. Hiçbiri yoksa komple selenoid değişimi gerekir, pahalı birşey değildi sanırım.
32 için benim tahminim CPS Crankshaft position sensor olurdu
Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
14 yani map sensorune gelirsek, oncelikle takılan sensor orjinal mi, jeep markası mopar harici sensorleri kabul etmez, eğer sensor doğruysa, map a gelen vakum hortumunu kontrol edin veya yenileyin, yine çatlak vaya tıkanıklık olabilir.
Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
selam aleyküm herkese daha önce yağ değişimi ve hangi yağ kaç lirte gibi konularda bilgi paylaşımı olmuştu ve ben şimdi bulamıyorum. bakım zamanı geldi sizce hangi yağı almalıyım yardımcı olabilir misiniz.
as
motor için: mobil super 2000 x1 10-40 + katkı: liqui moly cera tec
şanzıman için: mopar atf+4 + katkı: liqui moly atf katkısı
motor 4.7 litre, şanzıman 7-8 litre civarı alıyor.
- - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -
as
motor için: mobil super 2000 x1 10-40 + katkı: liqui moly cera tec
şanzıman için: mopar atf+4 + katkı: liqui moly atf katkısı
motor 4.7 litre, şanzıman 7-8 litre civarı alıyor.
bizim araçların 4x2 sine ilk kez rastladım sahibinden'de gezinirken gördüm 553415681.
arazi vites kolunun olduğu yer boş .ilginç 553415681
gidemediÄŸin yer senin deÄŸildir
üstad hepsini kontrol ettim orunu cozemedık usta komple elektrık tesısatı değişecek 1000tl çıkma tesisat 1000 tl işcilik tutar dedi ve artık checkengine sürekli yanmaya başladı araç çalışıyor kullanıyorum ama bazen devir düşüp stop edior ve çok ilginç marş basınca arka silecek bir kez çalışıyor yolcu tarafı cam swici işlev yapmıyor ama şoför tarafından camı ındırırken yolcu kısımdakı swice mudehala edersem camı durduruyor yanı swıch camı ındırıp kaldırmıyor ama calısan swıcle camı ındırırken basarsam camı durduruyor arabada cıddı elektrık sorunları var ve anlayan usta bulamadım ıstanbulda.
herkese merhaba yoğunluktan uzun süredir giriş yapamıyordum. bizim koca oğlanla ilgili bir iki problemim var.
sağ ön cam durduk yere çalışmamaya başladı. sigortasını vs kontrol ettim bir problem görünmüyor başka neresine bakmam lazım? elektrikçiye kurcalattırmak istemiyorum çok fazla. kendim söküp takabilirim döşeme vs.
bir de bazı zj lerde görüyorum çok hoşuma gidiyor. moonvisor değil ama tavana tek tek takılan (?) lambalar var. bunların adı nedir ve nereden temin edilebilir acaba? veya elinde çıkması olan var mıdır?
ayrıca sağ arka stop ve sağ sinyal, park lambası aramaktayım uygun fiyatlı ve temiz.
95 Grand Cherokee 5.2 Orvis Edition
56 Porsche 356 widebody
74 1303 Kafer