Güle güle kullan Ergun abi
Abi maaşallah çok güzel bir araç kazasız belasız kullan güle güle kirlen.......
AKLIMDA KALACAÄžINA MÄ°DEMDE KALSIN
hayırlı olsunnnnn
zj candir,gerisi
çok yakışıklı ergun abi...güzel günlerde sağlıkla kullan
Renktir, siyah temizken daha "ince" gösterebilir...
Güle güle kullan Ergun Abi,
Harika parlıyor ve sanki fabrika çıkışı bu halde gibi.
MaÅŸallah...
Ne AÄžA ol,
Ne PAÅžA,
Grand Vitaracı ol,
Hayatını YAŞA
* Kit üstü get yokkk !
* Tavan sepeti yokkk !
* Dodik takmak yokkk !
* Åžnorkel takmak yokkk !
* Kapu üstü rüzgarlığa bile yer yokkk !
* Stickerlar yokkk ! (sadece kertenkele)
* CB Telsiz yokkk !
* LPG yokkk !
* Aracın iç orjinalliğine dokunmak yokkk !!!
* Arka demir tampon asla !
Kısaca; sadelik IN, uydurma gereksiz işler OUT
Tabiki hayır, sadece kendi kullanım amacına dayalı konuşuyorum...
Şnorkel; Bu araçla hard offroad yapmayacağıma göre, hava aldığı yer olan tampon üstü 7 inch yüksekliğinde bir ZJ ' de belimin üstünde bir seviye ile aynı, ne işim olur 1 metre suyun içinde ?!?! Kaldı ki aracın motorunda fabrika çıkış şartlarını bozmak istemiyorum, Motorun hava aldığı mesafeyi uzatıp, hava geçişine birkaç köşe daha eklemekle pereformansın değişmediğini iddia etmek anlamsız... İhtiyaç duymayacağım donanımlar uğruna aracı kesip biçmek istemiyorum.
Dodikler ? 35 lastiğin şu anda hiçbir yere sürtmediği ( bunda 12,5 lastiğe 8 inch jant kullanmamın sebebi ön planda...) halde sadece daha şık dursun diye, montaj için çamurluklarını kesip her tarafını delmek niye ? Tamamen hasarsız orjinal Bushwacker oldukları halde takmayacağım..., lastikler çamur atarmış, atsın ne olur ki ?
Tavan sepeti; ZJ' lere ilk tavan sepetini memlekette takanlardan biriyim..., EKV' den çıkarttıktan sonra sepet ve üzerindeki her şeyi tek tek tarttım; Hi-jack, balta, yangın söndürücüsü, hallojenler v.s.... : Toplamda 138 kg tuttu ! hele hele bir zamanlar stepneyi de tavanda taşıyordum; olur sana en az 160 kg. Tam bir felaket...! Tepemde 160 kg sallana sallana ile dolaşıp duruyormuşum...! Devrilme tehlikesi bir yana, aerodynamic yapının bozulması, yakıt artışı da cabası..! en az 5 senedir taşıdığım hi-jack'i ve baltayı bir defa bile kullanmadım. Hiç lastiğim patlamadı, hallojenlerin elektirik bağlantıları bile yoktu....
Senede en fazla yapabileceğim 10.000 km için LPG' ye de gerek yok, kaldıki bu zamana kadar LPG ile tanışmamış bir motora bu saatten sonra bunu yapmak yazık....
Arkada demir tampon ? ne için ? 7" yüksekliğinde bir ZJ nin arka yaklaşma açısı mükemmeldir, kolay kolay bir yere değemez...
Her şey bir yana; 3 kg ağırlığında bir tamponu çıkartıp yerine en az 30 kg' lık bir yükü yüklemek niye ?
Artık yeni sayfa açıldı....
Tüm denemeler yapıldı, yaşandı, geçti...
Ergun abi..kendini gelistiriyor...
Çok güzel araç Allah kaza bela vermesin. Çamurla buluşturdunuz mu?
Abi çok güzel açıklamalar eyvallah.
İşte benim get yapma isteğim de buydu aslında. Hard off-road değil, sizinle soft dediğiniz doga gezilerine daha rahat bir şekilde katılabilmek.
Hem aracımı yıpratmayacak, hem de donanımı uygun fiyat çerçevesinde yapabileceğim bir off-road ve araç kombinasyonu.
Bunun için de, şu anki aracıma yapılacak 2 inch yükseltme, ve yükseltmeye uygun ebatta A/T lastik konularıyla yeterli olabilir diye düşünüyorum.
Başta aklımda hiç off-road yoktu. Çünkü off-road gerçekten büyük bütçe gerektiren bir olay. İkinci aracın olmalı bir kere. Ama sizin gittiğiniz gezileri gördükçe kafama girmeye başladı. Ben bu arabayı iş görüşmeleri için kullanıyorum, şantiyeye gidiyorum. Tam bir off-road aracı ile bu konuları gerçekleştiremem. Ama bahsettiğim soft bir off-road hem sizle olmamı sağlar, hem iş amacımı iptal etmez.
Ha ileride işlerim yoluna girer, düşündüğüm hedefe ulaşırım, o zaman gerçekten sağlam bir off-road aracı yapmak isterim.
Konu Maverick tarafından (02.Mayýs.2014 Saat 22:24 ) deÄŸiÅŸtirilmiÅŸtir.
Ergun abi tavan sislerini tak bari ...
2011 Nissan X Trail
yok be abi tavanda daha yakışıklı duruyor
2011 Nissan X Trail