JEEP tüketim raporu'nun en doğru cevabı budur.........
o kadar hesap kitap yapmak insanın jeep ten aldığı keyfi kaçırır yahu....sadece yakıt değilki sorunları 15-20 senelik makinalar bunlara el bebek gül bebek bakmalı eşşek muamelesi yapmamalı bakın elin bulgaristanlı sürücüsü hem karda çamurda dağ bayırda kullanmış hala araba çiçek gibi ......bırakın yakıtını 5 kuruş 10 kuruş hesabı 5000+ cc motorun tadını çıkaramayacaksan niye aldın o zaman bu makineyi diye sorarlar ......
1300 cc daihatsu al suzuki al onlar cip ...bunlar JEEP aslan besleyen tekerlemesini yapmıycam hoş karşılanmıyor AMAAA HER ŞEYİN BİR BEDELİ VAR.....İLLAKİ BU BEDEL ÖDENECEK BUDA FAZLA SARFETTİĞİMİZ YAKITIN FARKI
keyfimiz daim olsun..............
30liralık gaz ile 40 km yani 75 kuruş/km yarı yarıya devirli,sakin kullanım. Egzoz insanı aşırı zevke getiriyor yüklendikce yüklenesim geliyor gaza
https://www.youtube.com/watch?v=oeT-UAi7iMY
En son testim : 60 tl benzin + 110 tl gaz = 190 km. Ciddi fazla yakıyorum. Umarım sebebi arızalı termik veya termostattır. Araba ısınınca bile 70 derecenin üzerine çıkmıyor ve hep soğuk çalışıyor. Bu da yakıt sarfiyatının artmasına sebep olur ama çok büyük değişiklik olur mu bilemiyorum. Önümüzdeki hafta belli olacak.
Termiğin arızalı olup olmadığı bariz belli olur, devreye girdiği zaman, yani pervaneyi devreye soktuğu zaman kuvvetli fan sesini hemen fark edersin. Bence önce termostatı bir kontrol ettir. Olmadı değiştir > para değil.
Bu arada çok sağlıklı soğutma sistemine sahip bir araçta hararet illaki 90' ları bulmak zorunda değil. Bende de 70' i geçmiyor, termik sağlıklı termostat da sağlam ama radyatör 1 sene önce orjinali ile değişti
şöyle ki, araca bakan 2 kişiden biri termik, diğeri termostat dedi ne yazık ki ben daha farkı anlayacak derecede bilgi sahibi değilim. Uzun yol yaptığınızda da mı veya performanslı kullanımda da mı 70 i geçmiyor? Teknik olarak 70 dereceyi geçmemesi benzini yakmadan atması veya lpg mevcut ise yeteri kadar yakmayıp atması anlamına gelir ki bu da yüksek yakıt sarfiyatı olarak geri dönüyor. Yaz aylarında biraz da performanslı kullanımda veya dur kalk trafikte sıcaklığı 100 lere yaklaşması gerekiyor diye düşünüyorum
Abi hatam olduğunu sanmıyorum. Lpg yi 5-6 defa doldurdum sonra 50 tl lik falan alımlar yaptım tekrar doldurdum vs. hep aynı sonuç çıkıyor. Araç şuan 28-30 lt/100 km gösteriyor. Yaptığım hesap bilgisayarla karşılaştırınca da tutuyor
Bugün depoyu fulledim. 112,86TL depom doldu 253,2 km şehiriçi,lpg litresi 2,38 Opet euroaygaz...
Aracım 239000 km de 4,7..Orjinal ekipmanlar üzerinde..
Xperia Z
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÃŽ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLÄ°+Milano Lpg
88,00 tl 210 km şehir içi kullanım bu arada ankarada lpg 1.95 lt o ne öyle 2.38 felan
SEVDAMIZDA KÜME DÜŞMEDİYA ANKARAGÜCÜM.....
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÃŽ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLÄ°+Milano Lpg
Bizde de ısınmama sorunu var, güneşin altında günün en sıcak saatinde bile 80-90 kilometre yol yaptıkdan sonra bile ısınmıyor. Bu kilometrenin sonunda rampaya vurursak hararet ortanın bir çizgi aşşağısında kalıyor. Ve araç asla fan açmıyor, o fan sesini henüz duyamadım.
4.0 varken ilk kilometrelerde motor ısısı 90 derecelere sabitleniyordu. O gazlıydı ondan mı acaba?
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''
Lpg aracın daha çabuk ısınmasına sebep oluyor gibi. Benim bu aralar ibre 96 derecelerde duruyor. Normalde 100 derece duruyordu. Ama yokuşlarda dipgaz yapmamla beraber 125 derece cıvarlarına kadar yükselıyor. Sıkıştırmayı bırakınca eski yerine geliyor. Çıktıgım yerler soğuk olsa bile aracı sıkıştırdıgımda 100 derecenin üzerine çıkabiliyor.
Acaba Subarulardaki gibi kaputa scoop açsak soğutmaya yardımcı olurmu?
Yurtdışı forumun birinde vatandaş wj nın radyatörün dış kısmına extra fan yaptırmış içeriden düğmeli. Gerçi ne kadar faydası olur bilemiyorum ama soğutma için neler yapabiliriz?
Öncelikle antifiriz hangisi olmalı ve kaç lt su ile karıştırılmalı wj de?
Xperia Z
Konu erolkan tarafından (04.Haziran.2015 Saat 11:56 ) değiştirilmiştir.
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÃŽ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLÄ°+Milano Lpg
lpg nin litre fiyatı önemli değil yaktığınız litreye bakın bence!!!!
88/1,95=45,13 lt tüketmişiniz 45,13/210=21,5 litre 100 kmde! ! ! ! ! 7
en iyi hesap 100 km de ki yakılan litre hesabıdır..... ben şehir dışı 15-15,5 lt tüketiyorum
lpg yi ucuz alırsınız içine deodorant üretiminde kullanılan itici gazdan koyuyorlar tüketim artar aynı hesaba gelir.ucuzdur vardır illeti pahalıdır vardır hikmeti demiş atalarımız..
KÄ°MSE NORMAL MALI BÄ°R ANTÄ°N KUNTÄ°NÄ° YOKSA UCUZA VER MEZ....
petrol ofisi pogaz onlarda hile yapıyosa dahada bişey demem valla. bide eksozu yeni açtırdım sesi duymak için basıyorum valla özellikle kalkışta çok zevkli oluyo ))))
SEVDAMIZDA KÜME DÜŞMEDİYA ANKARAGÜCÜM.....
İst dan Bodrum toplamda 660 km yolda 320 ₺ lik lpg tükettim
Sent from my iPhone using Tapatalk
31 lastikli 5.2 gazlı zj ile İstanbul içi (trafiğin yoğun olduğu saatler) 30TL'ye 71km yol yaptı.
Ben de gaz taktıracağım.
Tartarini 3800TL
Lovato 2800TL
Atiker gold ise 1800TL fiyat verdi.
Atiker gold takılı bir zj ye bindim, orijinal ebat lastikliydi, benim arabamı zorlanmadan geçer. Çekişi muhteşemdi.
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''