evet common rail dizel motordur, ayrıca 3.1 alma, alttaki linke bakabilirsin
http://www.ultimatespecs.com/car-spe...29-27-CRD.html
evet common rail dizel motordur, ayrıca 3.1 alma, alttaki linke bakabilirsin
http://www.ultimatespecs.com/car-spe...29-27-CRD.html
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.
SaÄŸ sinyal lambasi yanik kaldi, acep nedendir??
Edit: flasor acik unutulursa)) test edildi onaylandi
Konu GC2013 tarafından (17.Mayýs.2014 Saat 17:32 ) deÄŸiÅŸtirilmiÅŸtir.
WJ klimalarının kronik bir sorunu var mı?
Malum yaz geldi, Kars'a yola çıkacam ve soğuk üflemiyor. Klima gazı 2013 Kasım ayında motor yapılırken eklenmiş. Muhtemelen o sırada borularına bakmışlardır. Çatlak patlak yoktur diye düşünüyorum.
Kompresor ve müşir diyorlar genelde.
Konu Maverick tarafından (19.Mayýs.2014 Saat 22:56 ) deÄŸiÅŸtirilmiÅŸtir.
Eminim motor yapıldıktan sonra ,klima gazı basmamışlardır.
Durmuş Abim, aşağıdaki listede klima gazı yazıyor ama yarın arayıp yine de bir soracağım.
001.jpg
Bu arada klima halloldu. Durmuş Abi'nin dediği gibi klima gazı hiç yoktu. Akünün yanında bir tane uzun, bir de tüpten sonra bir tane kısa siyah kalın boru var. Uzun olan kaçırıyormuş. O değişince arkadaki kısa da değişmeliymiş. İkisi değişti. Bir de renkli klima gazı eklendi. Biraz tuzlu oldu ama klima güzel soğutuyor artık.
Hadi masallah
tapatalk kullanılarak üfürüldü
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.
Aracın eski sahibinin yaptırdıkları sanırım
tapatalk kullanılarak üfürüldü
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.
Emirhan Abi, ben araci almadan once eski sahibinin yaptirdiklari.
Klima nasıl şimdi güzel soğutuyo mu ?
Sogutuyor masallah Ha ben klimadan nefret ederim ama bazen lazim oluyor.
Arkadaşlar, Emirhan Abi'nin WJ'sine yeni LPG taktırdığı Atiker bayiisine gittim. Oradaki arkadaş oldukça usta ve bilgiliydi. Sağolsun 1 saate yakın sohbet ettik.
Kaputu açar açmaz LPG sistemimin regülatörünün tek çıkışlı olduğunu gördü ve "V8 araçlar için bu regülator yanlış, çift çıkışlı olmalı." dedi ve bana çift çıkışlı regülatoru gösterdi. Ama yakıtı etkileyip etkilemeyeceği konusunda bir yorum yapamadı.
Benim aklıma şu geliyor, bendeki regülator tek çıkışlı olduğu için arabayı dururken kaldırmak için performanslı kaldırmak amacıyla çok daha fazla LPG yaktırıyor. Şehiriçinde de sürekli dur kalk olduğu için yakıt artıyor bu sebeple ama uzun yolda böyle bir durum olmadığı için yakıt sorunu olmuyor.
Öneri olarak "Sadece regülatorunu değişelim, komple LPG'ni değişmeyelim, bir deneyelim." dedi.
Varsa görüşleriniz alırım.
Not: Bu yakıt konusu ile forumu çok işgal ediyorum, hakkınızı helal edin
Ben kullandım senin arabayı biliyosun yorumlarımı...parmak ucunla da dokunsan gaza mermi gibi kalkıp gidiyor maşallah, yürümesi de çok sağlıklı gazda, bence başka bir hikaye var.
Abi işte o şekilde arabayı kaldırabilmesi için tek çıkışlı olduğundan fazla yakıt gönderiyor olabilir. İnternetten yorum okuyorum, regülatorun yani beyinin aracın gücüne uygun olması çok önemliymiş. KW'den bahsediyorlar. Beygir gücüne uyumlu. 235bg/1.36=170 KW'lik bir beyin olması gerekliymiş.
O zaman o regülatör işini düzelteceksin önce hacı, al onu en azından doğru sistemi yapmış olursun bi defa, yakıtı düzeltir düzeltmez o ayrı. Yine düzelmiyorsa onu da elemiş oluruz, demek ki sebep hala başka deriz!
yaaaaaaaaakııııınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
zj candir,gerisi
yiterrrrr ya yiter. tez hukmu verile.mokoko pardon yakıla)))
zj candir,gerisi