hayir arka tarafta hic bir sey olamasin. bend oyle sesde guzel
zj candir,gerisi
Piril piril cicek gibi olmus masallah👍
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hani takan
Takamıyordun olmuş işteşahane
far motorlarını hallettin mi bari ?
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.
Tamam halletmişin onuda gördüm
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.
Abiler çok moralim bozuldu.
Farları Kayışdağı'nda Yedpa Özel Oto Cüneyt Bey'den aldım.
Bir far mopar, bir far yan sanayii. İkisinden de birer tane olduğu için mecbur bu şekilde oldu. Ama ikisi de aynı.
Fakat farları taktıktan sonra ve yan sanayi olanın jelatinini çıkardıktan sonra farkettim ki Mopar olanın (jelatin yoktu) camı matlaşmış, resimden de farkedeceksiniz ki yanında baksanız daha çok fark ediliyor. Üstünde ufak tefek çizikler vardı ama çok önemsemedim. Matlığı da şöyle anlayamadım, diğerinde jelatin olduğu için o da öyle gözüküyordu.
Yarın Cüneyt Bey'i arayıp iade için talepte bulunacağım. Umarım sorun çıkmaz.
İade ettiğim tarafı da Ataşehir'de bir yerden biraz daha farklı fiyatla alacağım mecburen.
Açıkcası o şekilde içime sinmedi. Olmuşken tam olsun. Biri mat biri parlak çok kötü duruyor.
Siz resimden hangisi mat fark edebiliyor musunuz?
Aynen abi. Gercekte daha kotu. İade hakkim olur mu ne dersin?
Bence önce arabanla birlikte Maslak Mopar'a git, orada rica et kapı önünde onların orjinal farı ile karşılaştır, daha da emin olmak ve sağlama yapmak için Master Servis'e de uğra, Servis müdürü Uğur bey' e selamımı söyle, iyice emin olmak için Maslak Çiftkurtlar servis müdürü Murat Senar'a git, beni Ergun gönderdi de, çok eski yakın arkadaşım olur, hemen ilgilenecektir. İkisi de yetkili servis olduğuna göre kendi parça stoklarındaki orjinal farlar ile karşılaşırırlar...
Bilgi ;
WJ' lerin modellerine göre üç farklı orjinal far standartları var;
1.. Laredo (1999-2002) Koyu renkli lensler, net iç reflektörler, Amber (kehribar taşı ) renginde alt ve yan sinyaller.
2. Laredo (2002-2004) Renkli lensler, siyah içleri berrak alt lens, alt sinyaller berrak renksiz cam, yan sinyaller Amber (kehribar taşı ) renginde.
3. Limited / Overland (1999-2004) Şeffaf ön lensler, net iç reflektörler, alt sinyaller berrak renksiz cam, yan sinyaller Amber (kehribar taşı ) renginde.
evet sol taraf (söför tarafı) mat ama benim kafa karıştı orjinal mopar mı mat yoksa yan sanayi mi?
orjinal mopar matsa belki kullanılmıştır. istersen ikisinide sök götür göster adam o zaman heralde mat olanı iade alır.
Ergun abi cok tesekkurler bilgilenirme icin.
Ben simdi aldigim yere yakin bir yerdeyim Kayisdagi tarafinda. Once aldigim yer ile gorusup tek tarafin iadesini isteyecegim.
Olmaz ise dedigin sekilde gidip karsilastirma yapacam.
Arkadaslar, fari degistirdik. Yine Mopar takildi. Depodaki temiz bir fari sectik. Cuneyt Abi de gorunce farketti. Sagolsun hemen degisti. Orada mat olani cikartip yenisini taktim.
Fotograf paylasirim.
Ama cidden farlarin ici siyah olunca arabanin havasi cok degisti.
Simdi arka farlara film deneyecegim. Jantlari da hallettim mi ( siyah hant veya plasti-dip siyah boyama) tamamdir.
İyi sevindim sorunun çözüldüğüne. Ama hani bir tane vardı adamda orjinal far?
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.
Dun arabayi hatuna verdim. Bizimki 4.7 motorun heyecanina kapilip baya bi gazladi ve o hizla son anda farkettigi kasisten uctuk. Frene basti 50'ye falan dustuk ama Kafalari tavana carptik o derece
Simdi motor ariza isiginin yandigini farkettim. Ama bugun yandi. Acaba ucma ile mi alakali birsey.
Bir de cok ozellikle dikkat ettim, her yagmur yagdiginda Abs isigim yaniyor. Yagmurda abs devre disi kalacaksa ne anladim ben bu abs'denbir sure sonra da bu ariza isigi sonuyor.
Motor arıza ışığı iki gün önce, abs ve park fren P ! ışığı da dün söndü. Yağmurlu hava geçince
Ya arkadaşlar, benim 255 lastik, davlumbazı içeri aldığım halde sonuna kadar direksiyonu çevirince sürtüyor ve ses çıkarıyor.
Bu araba yükseltme maliyetli birşey mi? Biraz araba yükselsin havalı görünsün, biraz da şu sürtme işi düzelsin diye 4-5 cm yükseltsek çok mu tutar?
Bunun ne olduğu konusunda fikri olan var mı? http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...59191523/detay
Bir bakalım abi. Helezon ne anlamadım onu da yarın ararım seni konuşuruz.
Aynen sönüyor zaten. Yağmurlu havada yanıyor, Cruise sapıtıyor. Ama hava düzelince geçiyor. Fakat yağmurlu havada ben ABS kullanamayacaksam ne anlamı kaldı ki? Şu an yanmıyor ve ABS çalışıyor. Sorun ne anlamadım.
Lastik 255/65/16. Aynen hocam orjinal değil bu zaten. Orjinali 235/65/17 sanırım. Ama alan kişi niye 16 takmış anlamadım. Kimisi de diyor jantın orjinal.
Onu biliyorum başkanım. Sonuna kadar çevrili uzun süre tutmam ama parktan çıkarken mecbur kalıyorum.