2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÃŽ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLÄ°+Milano Lpg
Lsd kilit pullari. Ama Mert Baskan'in dedigi gibi onde var mi bilmiyorum.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Arkadaslar, sabah nobetten ciktim karargahin onunde park ettim nobeti teslim ettim. Geldim arac calismiyor. Check Gages isigi yaniyor. Baktim, yag gostergesi 0'dan biraz yuksek gosteriyor. Kontagi acinca hafif yukseliyor ve kaliyor. Ä°nternetten baktim kadari ile yag basinc sensorunde sorun olabilirmis. Ama oyle olsa hic hareket etmez ibre herhalde. Akude sorun yok eminim. Arac cok kotu yerde kaldi. Fikri olan var mi?
Sent from my iPhone using Tapatalk
gecmiş olsun burak, nedir ki acaba bu marş basıyormu peki yoksa tık mı yok?
viteslerle bi oynasan durduÄŸu yerde
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.
hocam akü de sorun olmadığından emin olamazsın. ölçüm yapman lazım.
marş basmıyormu hiç?
alternatör sesi duyuyormusun??
Bi eriğinen bi büyük rakı devirir ama kendi devrilmez.
hocam akü de sorun olmadığından emin olamazsın. ölçüm yapman lazım.
marş basmıyormu hiç?
alternatör sesi duyuyormusun??
Bi eriğinen bi büyük rakı devirir ama kendi devrilmez.
Şöyle anlatayım.
İki gün önce benzinlikte durdum. Benzin aldım. Araba çalışmadı. Bi daha denedim çalışmadı. 3. de çalıştı. Takmadım.
Ondan sonra 2 gündür kullanıyorum tabi. Sabah araç soğukken çalıştırdım. Nöbeti devrettim. 5 dakika kapalı kaldı. Ve artk hiç çalışmıyor. Akü olsa bu tarz sorun olmaz. Akü göstergesi 9'un üzerinde.
Yağ göstergesi milim oynuyor. Yağ yok diye gösteriyor. Kontağı açınca yağ göstergesinin de benzin, akü, radyator ısısı gibi artması gerekmez mi?
Bu arada çalışmıyor derken hiçbir şey hareket etmiyor. Motor dönmüyor. Elektriksel bir tık sesi yapıyor o kadar.
Burak Marş dinamosundan olabilir, Dinamonun Kablolaları kontrol et oksit vs. yoksa, kömürler bitmiştir.
Abi,akunun uzerinde sarj edin uyarisi var. Yesil yanmiyor.
Benim aku 80A, Desoto pikaptan 105A'lik aku bagladik benim akuye takviye, calismadi. Kutup baslarini soktuk benim kutup baslarina takviye kablosu ile desoto'yu bagladik yine calismadi. Kablo yuksek kapasite ama Acaba diyorum kablo mesafesi etken mi? Direk yeni akuyu benim araca baglasak farkeder mi? 3 gundur araba kislada yatiyor. Komutan disari cikip usta getirmeme de izin vermiyor isler yogun diye.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sen senin aküyü bide desotoya tak bakalım onu çalıştıracak mı ?
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.
Sifir 105A aku taktik direk calismadi. Aku sorunu degil, bu net. Elektrikci cagirabilsem olacak da, cagiramiyorum.
Kontagi cevirince kaputtaki sigorta kutusundan çıt diye ses geliyor o kadar.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Konu Maverick tarafından (15.Ocak.2015 Saat 17:20 ) değiştirilmiştir.
Anlamadım Diyorumki senin kendi akünü desotoya tak kendi akünü kontrol et
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.
Bu da olabilirmis. Anahtarin girdigi yuvada kirik.
Sent from my iPhone using Tapatalk
burak abicim kontağı cevirdiğinde marş sesi geliyormu?
sıfır akü taktın ve çalışmadımı araç?
eğer böyleyse akün den kaynaklı bir sorun yok demektir. fakat akü 9 un üzerinde demişsin. akü 9 voltta marş basmaz.
12 voltta iken marşa bastığın anda çok yüklü bir akım çekerek akü bir anda 8.2 volta düşer. sonradan alternatör aküyü beslemeye başlar.
eğer marş basmıyorsa immobilizer sorunu olabilir. bazı mersedeslerde bu sorun oluyor.
Bi eriğinen bi büyük rakı devirir ama kendi devrilmez.
Cozduk sorunu. Bi bascavus sagolsun, mars motoruna cekicle vurdu alttan aninda calisti. Yarin sanayiye gidip motora baktiricam. 4 gun bosuna yatirmisim arabayi.
Mossin, Aku 14'e yakin. Ben yanlis hatirlamisim yazarken Sagolasin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
burak ,geçmiş olsun ,hemen marşı söktürüp bakımını yaptır.
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÃŽ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLÄ°+Milano Lpg
LSD kilit pulları ile ilgili Ergun abinin (Beatrix) güzelce temizleyin yerine takın diye bir önerisi vardı Zj için. wj icinde aynı durummu geçerli yada Sizinkiler bu şekilde kurtarırmı bilemedim
Doğru işlemeyen akıl keskinmiş neye yarar, saatin iyiliği koşmasında değil doğru gidişindedir.