-
- Çetin
Üye
Eğer lastik imalatçısı sizin araç için bir yönlendirme yapamıyorsa tecrübeli bir rot-balans ustası ön düzen ayarlarının doğru olduğundan emin olduktan sonra lastiğin yere basışı ve kendi bilgisine göre size tavsiyede bulunabilir...
Yapılan kilometreye paralel şöyle bir yöntem de mevcut; lastiğin taban ortası, taban kenarlarına göre daha fazla aşınmaya başlarsa hava basıncı fazla; taban kenarları daha çok aşınıyorsa hava basıncı düşük demektir... Zor değil, püf noktasını kaparsınız hemen.. Sürerken fazla basınç arabayı çok zıplatır, tutunmakta güçlük çekebilir; düşük basınç biraz gezme ve frenajda kötü tepki yaratır, yakıt sarfiyatına etki eder vs... ( Tanıdığım bazı yabancılar yakıt sarfiyatı düşsün diye hava basıncını 1-2 psi arttırıp gezdiklerini söylüyorlar.. )
Tabii bu yazdıklarımın hepsi asfaltta geçerli, siz nasılsa yakında off-road yapacaksınız
Yetkileriniz
- Konu Acma Yetkiniz Yok
- Cevap Yazma Yetkiniz Yok
- Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
- Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
-
Forum Kuralları