Sayfa 24 Toplam 88 Sayfadan BirinciBirinci ... 1422232425263474 ... SonuncuSonuncu
Toplam 1758 adet sonuctan sayfa basi 461 ile 480 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Jeep Grand Cherokee WJ Kullanıcıları Buraya

  1. #461
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Gece arabayı bu şekilde bırakamayacağım için görev bitince sanayii'ye gittim Levent Abi.

    Durmuş ustam senin dediğin gibi halat çok kötü bir hal almış, çünkü bir plastik parça kırılmış. Ona plastik kaynak yapılıp, yeni tel halat ve makara yapılacak. 120 TL dedi. Dedim ne yaptın. Kriko 30 dolar. Yurtdışından getirteyim onu tak dedim. O zaman 100 TL'ye yapayım uğraşma dedi. İyi dedim ben de. Döşemeyi ben sökmüştüm zaten.

    Bu arada yeni bir şey daha oldu, sunroof'un plastik çıtasını tutan bi kanca var sağda solda, o kırılmış. Sol taraf çıta kalkık duruyor, elle bastırmadan sunroof kapanmıyor. Yarın sökebilirse onu da söküp kaynak yapacak. Döküm malzeme bi parça.

    Ya İzmir'e bi geldik, arabanın başına gelmeyen kalmadı. Levent Abi biliyor, arka bagajı da ağaca vurmuştum çok fena. Yetkili servis 2.000 TL masraf çıkardı yaptırmadım. Onla ilgili resimleri de paylaşıcam fikirlerinizi almak için.

    Askeri birlik içinde adım çıkmış Jipli asteğmen diye. Albay bile ilk nöbetimde "Jipli meşhur asteğmen sen misin?" dedi.

    Bu durumdan inanılmaz rahatsız oluyorum, asker grubu geçiyor, 100 kişi kafayı çevirip bana bakıyor. Artık servisle gidip geleceğim.

    Anlayacağınız canım araba yönünden sıkkın.

  2. #462
    Yeni Üye 27istanbul27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    05.Mart.2014
    Mesajlar
    17
    burak ,sanrof un aynı parçası benimkide kırılmıştı,yaklaşık 7 cm uzuluğunda ve serçe parmağı gibi,hem de sağ ve sol yanda, zamak bir parça ,ben o parçayı kaynak yaptırdım daha takarken elimde kaldı,hurdacılar tek satmıyor,silme lamayı işleyerek tıpatıp aynısını yapıp taktım ,2 yıldan beri kullanmaktayım ,2 adet küçük saç vidası tutuyo sök demirciye yaptır ve unut.

  3. #463
    Üye mjz66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    1,209
    Burak; bunu kayidaginda okudum su an millete koptuk binme fazla dikkat cekme


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #464
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Arkadaslar, an itibari ile arb wj 2" kit yukseltme aldim. Helezon ve amirtisor.

    Ä°zmir'de taktiracak bir yer bulursam yaptiracagim. Yukselme konusunda hic bilgim yok. Onereceginiz, suna dikkat et diyeceginiz bir husus var mi?

  5. #465
    Moderator Han Solo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Mart.2014
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    6,285
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar, an itibari ile arb wj 2" kit yukseltme aldim. Helezon ve amirtisor.

    Ä°zmir'de taktiracak bir yer bulursam yaptiracagim. Yukselme konusunda hic bilgim yok. Onereceginiz, suna dikkat et diyeceginiz bir husus var mi?
    yay ve amortisör takacak kasap bile takar onu usta aramana gerek yok hepi topu 10 tane civata
    GEZE GEZE BU GEZE-GEN BÄ°TMEZ

    tüm videoları 720p veya 1080p olarak seçerek izleyin...

  6. #466
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882

    Jeep Grand Cherokee WJ Kullanıcıları Buraya

    Sagolasin baskanim. İlla Jeep'ci olmasina gerek yo herhalde? Takilinca ayar, 4 taraftan eş yukseklik kontrolu, rot ayari falan gerekir mi? Bir de tahmini ne isterler? Ütülmeyelim.

  7. #467
    Moderator Han Solo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Mart.2014
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    6,285
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sagolasin baskanim. İlla Jeep'ci olmasina gerek yo herhalde? Takilinca ayar, 4 taraftan eş yukseklik kontrolu, rot ayari falan gerekir mi? Bir de tahmini ne isterler? Ütülmeyelim.
    300 tl den fazla verilmez..fazla bile olabilir bu rakam.
    GEZE GEZE BU GEZE-GEN BÄ°TMEZ

    tüm videoları 720p veya 1080p olarak seçerek izleyin...

  8. #468

  9. #469
    Üye GCG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    05.Mart.2014
    Nereden
    Istanbul
    Mesajlar
    53
    Her yıl kış aylarına yaklaşırken ve kış aylarında yaşadığım bir sorunu paylaşmak isterim. Araç dizel wj 130 bin km de. İlk çalıştırmada P konumundan R veya D konumlarına geçerken çok sarsıntılı - sesli geçiyor ve vites 1. viteste takılı kalıyor, 2. vitese geçmiyor. Kontak kapatıp yine çalıştırdığımda bazen sorun çözülüyor, bazen sorun devam ediyor. Daha önceki yıllarda bu sorunu daha soğuk zamanlarda yaşıyordum ama bu sene erken başladı. Sizce havanın soğukluğu ile bir bağlantısı var mıdır yoksa mekanik ya da elektronik bir problem midir?
    2004 WJ 2.7

  10. #470
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Alıntı GCG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her yıl kış aylarına yaklaşırken ve kış aylarında yaşadığım bir sorunu paylaşmak isterim. Araç dizel wj 130 bin km de. İlk çalıştırmada P konumundan R veya D konumlarına geçerken çok sarsıntılı - sesli geçiyor ve vites 1. viteste takılı kalıyor, 2. vitese geçmiyor. Kontak kapatıp yine çalıştırdığımda bazen sorun çözülüyor, bazen sorun devam ediyor. Daha önceki yıllarda bu sorunu daha soğuk zamanlarda yaşıyordum ama bu sene erken başladı. Sizce havanın soğukluğu ile bir bağlantısı var mıdır yoksa mekanik ya da elektronik bir problem midir?
    Güneş, yabancı kaynaklara baktın mı hiç? jeepforum.com'da muhtemelen vardır bu konu ile ilgili bir başlık.

  11. #471
    Üye emreturkeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    25.Kasým.2014
    Nereden
    Istanbul - Kozyatagi
    Mesajlar
    70
    Başlık yeni dikkatimi çekti ve sabahtan beri onu okuyorum...
    Bence bu başlığın adını Burak ve Yakıt Krizi diye değiştirmek lazım...

    Şaka bir yana bende şu anda yeni almış olduğu XJ'nin LPG tüketimini anlamaya ve doğruluğunu görmeye çalışıyorum ancak senin durumun baya ileri safhalarda zira bence kendine zarar veriyorsun gibi geldi. Kaldı ki bu kadar buna takarak araçdan keyif alıyor olma şansın hiç yok (zaten yakıt derdine sürekli dede modunda sürüyor olman da bunun kanıtı.. Kim Flowmaster'lı V8'i bu şekilde sürmek ister ki?? )

    Benim diğer aracım 2006 Subaru Forester 2.0 X, araca Prins Kit taktırdım (Khein enjektörlü serisi) ve geçen sene Bulgaristan Kayak seyahatimizde 4 kişi, full yüklü, ve tepede kayak taşıyıcı ile sadece 2 kişi ve araç dışı kayak taşyıcısı olmayan 2014 Model KIA CEED 1,6 dizel araçtan daha az yaktım toplam 1400 km'lik seyahat süresince

    Şimdiki XJ üzerinde ALDESA diye bir sistem ile geldi, genel kanı pek başarılı sistem olmadığı yönünde, ama yine de herkes de değiştirmeye değmeyeceğini söylüyor...

    - ilk denemelerde (LPG AYGAZ litre fiyatı 2.09 TL) 130 km'de bitirdim full depoyu (40 litre civarı) (sürüşüm hep cadde trafiği yada offroad)
    - Bence bu da kabul edilemez bir değer, ancak sonra yeni yeni şeyler öğrendim, LPG ayarlarında sorun olduğunu, ve filtrenin kötü durumda olduğunu öğrendim, fan ayarlarımı sürekli Ayak ve Cam modunda kullanıyordum, bu aracın cam modu seçilen her konumda klima açtığını öğrendim (meğer hep klima açık gidiyormuşum)

    - Sonuç olarak dün filtre değişti, gaz ayarları yapıldı, artık klima açılmayacak fan ayarlarında kullanıyorum aracı... bakalım sonuçlar nasıl olacak? Yine bildiririm...

    ama yine de tüm bu durumlara rağmen senin kadar dert etmiyorum bunu kendime, biraz gevşe ve tadını çıkarmaya bak aracın Misal eğer ben de bu girişimlerden sonra hala mantıklı bi rakama yaklaştıramıyorsam yakıtımı, öncelik listemi değiştirerek komple sistemi söküp adam gibi bi markaya geçeceğim... (bence prins bu işin kralı, ama offroad piyasasında çok kişi Tartarini bu işin lideri diyor, bakalım artık kısmet...)

    PS: Egsozu taktırırken katalitiği sökünce Flowmaster'ı katalitiğin yerine taktıracağını söylemiştin, bunun özel bir sebebi var mı? Benim aracımda da FlowMaster Super 44 var, ve katalitik konvertör yerinde düz boru var sadece, yani FlowMaster'dan başka hiçbir susturucu yok.. Ancak 1200-1500 devir aralığında araç içinde rahatsız edici bir uğuldama var (ve bu devir aralığı ne yazık ki tüm şehir içi sürüşünü oluşturuyor) eğer bu flowmaster'ı katalitik yerine almanın özel bir nedeni varsa, bende deneyeyim..?
    Konu emreturkeli tarafından (28.Kasým.2014 Saat 14:01 ) deÄŸiÅŸtirilmiÅŸtir.

  12. #472
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Emre hocam, öyle birşey dediğimi hatırlamıyorum ama dediysem de yanlış söylemişim. Kat iptal olan yerde bende de boru var. Flowmaster ise susturucu olan yerde takılıydı.

    Bu arada yakıt olayını çoktan geçtim, bu yazılar hep geçmişte kaldı

  13. #473
    Üye Alfonse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    16.Nisan.2014
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    167
    Alıntı Maverick Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dünkü buluşmada Dinçer Abi'nin WJ'sinin rolantide sesini duyunca karar verdim. Bugün katalizoru iptal edip, arkadaki flowmaster'i katalizorun yerine takacağım.

    Muayane dışında katalizorun iptal edilmesinin eksilerini söyleyebilir misiniz?

    Biraz araştırdım, arıza ışığı, sensor falan diyorlar ama çok anlayamadım.
    Ayıpsınız <br />
    <br />
    Ara sokaklardan geçerken artık daha fazla arabanın alarmı ötüyor <br />
    <br />
    youtube_share video<br/>

    Maverick,
    Ben öyle demedim diyorsun ama; temmuz ayında #436 mentionunda söyelmişsin cat yerine flowmasterı takıcam diye...
    Hatta sonrada videosunu eklemiÅŸsin...
    daha çok arabanın alarmı ötüyor diye yszmışsın...
    Şimdi cık diyorsun...
    Sonuçta video flowmaster nereye akuple edildiğinde çekilmiştir?... netleşirmisin...
    **2.25 yerine 2.5 lik flowmaster 44 dahamı iyi sence??
    Konu Alfonse tarafından (30.Kasým.2014 Saat 19:22 ) deÄŸiÅŸtirilmiÅŸtir.
    ...Ne yerdeyim Ne Gökte...

  14. #474
    Üye Mirkan Şenol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    19.Kasým.2014
    Nereden
    İstanbul Alibeyköy
    Mesajlar
    616
    Alıntı Alfonse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayıpsınız <br />
    <br />
    Ara sokaklardan geçerken artık daha fazla arabanın alarmı ötüyor <br />
    <br />
    youtube_share video<br/>

    Maverick,
    Ben öyle demedim diyorsun ama; temmuz ayında #436 mentionunda söyelmişsin cat yerine flowmasterı takıcam diye...
    Hatta sonrada videosunu eklemiÅŸsin...
    daha çok arabanın alarmı ötüyor diye yszmışsın...
    Şimdi cık diyorsun...
    Sonuçta video flowmaster nereye akuple edildiğinde çekilmiştir?... netleşirmisin...
    **2.25 yerine 2.5 lik flowmaster 44 dahamı iyi sence??
    2.50'lik flowmaster daha iyi değil, çünkü araçların standart boğaz ölçüsü 56mm, ince çıkış kalın bir egsoza giriyor ve tekrar inceliyor. Egsoz basıncı değişmeyecektir. Ana boğazdan daha ince susturucu ağzı ve boru olmasın yeter.
    Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''

  15. #475
    Moderator Maverick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    06.Mart.2014
    Mesajlar
    1,882
    Hocam evet demisim Ama oyle yapmadim. Yanlis yazmisim.

    Ben takilirken aracin altindaydim. Kat yerine boyu koyduk. Susturucu yerine de flow.

    2.25 ve 2.5 arasinda sorun olacagini zannetmiyorum. 0.25 inc 2.5/4= 0.6 cm gibi cok kucuk bi fark.

    Zaten TR'ye gelen hepsi 2.25 diye biliyorum.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  16. #476
    Üye Mirkan Şenol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    19.Kasým.2014
    Nereden
    İstanbul Alibeyköy
    Mesajlar
    616
    Hayır, ben 2.50inç ağızlı modelini aldım.
    Kat. yerine boru, susturucu yerine 44 takıldı.
    Zaten kat. yokmuş yerinde küçük bir susturucu vardı.
    Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''

  17. #477
    Üye emreturkeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    25.Kasým.2014
    Nereden
    Istanbul - Kozyatagi
    Mesajlar
    70
    Bizim kat lar orjinal 2.50 giris 2.25 cikis...

  18. #478
    Üye erolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    29.Kasým.2014
    Nereden
    Fethiye
    Mesajlar
    1,217
    Arakadaşlar direksiyonun arkasından ses açma kapama düğmesinden açma düğmesi takılı kalıyor ve teybin sesi devamlı sona doğru açılıyor.Bu direksiyon arkasından kumanda etmeyi nasıl iptal edebılırım?
    direksiyon2_zps2bc158e1.jpg
    2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
    2016 Mondial RXÃŽ EVO 250 cc
    2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
    2007 Subaru Forester 2.0 ov
    2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
    2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
    2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
    2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
    1997 Toyota Carina GLÄ°+Milano Lpg

  19. #479
    Üye erolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    29.Kasým.2014
    Nereden
    Fethiye
    Mesajlar
    1,217
    Diğer bi sıkıntımda cruıse kontrol düğmesine basınca ekranda gözüküyor ama set e basınca hız sabıtleme hızı sabitlemıyor acaba neden?
    2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
    2016 Mondial RXÃŽ EVO 250 cc
    2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
    2007 Subaru Forester 2.0 ov
    2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
    2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
    2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
    2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
    1997 Toyota Carina GLÄ°+Milano Lpg

  20. #480

Sayfa 24 Toplam 88 Sayfadan BirinciBirinci ... 1422232425263474 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı DeÄŸiÅŸtirme Yetkiniz Yok
  •