Toplamda bir insan agırlıgı arabaya eklenmiş durumda fakat sorun degil,arabayı nerede bırakıyorsunda böyle üzerine kireçli su dökülmüş gibi bir durum oluşuyor boyaya zarar vermeyesin
Toplamda bir insan agırlıgı arabaya eklenmiş durumda fakat sorun degil,arabayı nerede bırakıyorsunda böyle üzerine kireçli su dökülmüş gibi bir durum oluşuyor boyaya zarar vermeyesin
Boyadaydık yine
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''
Güzel olmuş, olmasına da..., araca takmadan önce niye boyamadınız ?
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''
ZJ için aldığım, alacağım ve yaptıracağım şase ve diferansiyel güçlendirmeleri. Ve hala yaptırmadığım direksiyon kutusu destek demiri.
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''
Ön dana 30 ve arka dana 35 için , iç dış truss kit, hd akslar, hd ayna mahruti, hd bağlantı braketleri ve yay tablası, hd diferansiyel kapağı, hd rotiller ve ön arka kilit maliyeti 20.000TL. Eşşeğe altın semer vursan eşşek aynı eşşek, dana 30-35. Unimog 404 aksı ağır hizmet tipidir, portallıdır. 7.56 ayna mahruti oranına sahiptir, diferansiyel kilitleri halatlıdır ve kolay kolay bozulmaz. Mog difi eğilmez bükülmez. Üzerine uygun hd bağlantı ayakları ve hd yay tablaları yapılır, sadece pitmana girecek olan üst rot hd olarak yaptırılır. Ön arka kampana olduğu için fren merkezi değiştirilir, diske de çevrilebilir fakat çok maliyetli olur. Ve son olarak çift mafsallı hd şaft yaptırılır. Kısalan şaft mesafesi ile ekstra şaft dayanıklılığı elde edilir. Son olarak geniş beadlock jant yaptırılır. 405/70 r20 lastiğe takılır.
Yapacağım projeyi alıntı yaparak buraya kopyaladım.
Ne dersiniz?
Öncelikle şase tamamen güçlendirilecek, zj nin zayıf bağlantı braketleri yerini orijinaline göre 6-7 kat daha sağlam HD braketlere bırakacak.
Aynı şekilde unimog diferansiyelleri de modifiye edilecek. 20 inç jantların offset ve -ET değeri arttırılıp beadlocka çevirilecek.
Jantlar dahil kaynak demir işleri 4000TL. Lastikler 305/70r20 olursa 3000TL, 405/70r20 olursa 4600TL tutuyor. Mog diffi ise 5500TL. Diff bakımı da yapılacak ama ne çıkar bilemiyorum.
Şaftları giriş ve çıkış olarak çift mafsala çeviricem, bunun maliyetini de bilmiyorum.
Gerisi basit iÅŸ zaten.
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''
Mirkan abi şu direksiyon destek demirinden banada ayarlasak ? Yakın oturuyoruz zaten bir çayını içmeye gelirim
Kiti mi de teslim aldım. Bazı kollar ve ön arka track bar ayarlı çıktı
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''
Kismetlisin gule gule kullan
Sent from my iPhone using Tapatalk
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''
Portali sonra yaparsin acele etme bende bu aralar kj serisine kaymak uZereyim arazi sanziman ve motor rubi ile ayni sanziman orani 4/1
Sent from my iPhone using Tapatalk
Zj gucunu degilde zevkini terk edemiyorum
Sent from my iPhone using Tapatalk
Önlerin altları hariç diğerlerini ayarlı göndermişlerdir. Bazen stoklarında kitin olması gereken muhtevyiatı yoksa böyle kıyak yapmak zorunda kalıyorlar...
ama sipariş yazılırken standart liste tercihe göre değiştirlebiliniyorda, ben tüm kolları ayarlı sipariş vermiştim...bu ileride çok işime yarayabilir ; aracı 7 inç ve 35' lerden >>>> 5,5 inç' e 33' lere indirip ( sadece yayları keserek) standart ayna mahrutilere dönebilirim....
Abi çok güzel sarmışlar açmaya kıyamadım Ondan öte üşendim, tek tek aç, sonra geri sar
Kiti takayım mı? uzun bir süre yatırıp portallı mog aksına mı geçeyim buna karar veremiyorum.
Kendime de söz verdim ''bu arabaya 405/70/r20 lastik takıcam'' diye.
İnşallah hepsi ayarlı çıkar. bakmıcam süpriz olsun
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''