Soru...yakin kmlerde temiz bir 5.9 mu..200.000 km civari yoksa yine cok temiz 2000 model bir 4.7 mi... her ikiside tuplu..bakimli vs
Soru...yakin kmlerde temiz bir 5.9 mu..200.000 km civari yoksa yine cok temiz 2000 model bir 4.7 mi... her ikiside tuplu..bakimli vs
Sevgili Emir sorun su ki; hala iddaa ediyorum temiz satilik 5.9 yok bu ulkede, hala sakliyor sahipleri, satmazlar oyle bir efsaneyi! Keske olsa da alsan bulup...WJ siradan bir arac efsane olamaz, klasik olamaz... cok yakisikli sadece Allah var, dizayni cok modern ve guncel hala...ama o kadar yani bence
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bu soruya cevap vermek hem kolay hem zor.
Bilinenlere dayanırsak 4,5" ten sonrası yükseltmelerde longarm kullanılmalı.
4,5" kolları 7" yaylarla kullanmaya kalkışıldığında kollar yeterli uzunluğa ulaştırılabilinecek mi ? bunun cevabını verebilmek için iki kolları yan yana koyup bakmak lazım
Bu konuda masaya yatırılması gereken çoook etkenler var,
Bu link'te güzel açıklanmış ve karşılaştırılmış;
http://www.4wd.com/jeep-lift-kits/lo...short-arm.aspx
Merhaba Zj lerde ust kapak catlamasi kronik midir?ayni sorun 4.7 lerde de bu sıklikta goruluyormu? Ayrica kapagin catlak olup olmadigini en kolay nasil anlariz
Kadir abi gördün mü bak Ergün abi de kararsız kalmış
Mevzu şu ki, 4.5 inç te orijinal kolların kullanıldığı kit ler de var. Tabi 4.5 inç yay standart kollarla birlikte takılınca dingil mesafesi kısalacak, kol uzunluğu bu yüzden kite göre olmalı, amaç orijinal dingil aralığını korumak.
Gelelim ayarlı kola, bu kolların esas amacı hassas ayar içindir. Ama dediğin gibi farklı yüksekliklere göre de ayarlanabilir ama belirli töleransları var. Bunları tartışabiliriz.
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''
Bildigim kadariyla long arm olarak siparis verirken seceneklerde ayarli kollar ayni olarak veriliyor zaten kesinlikle 7" dusunmuyorum.
Kapali garaja girebilmek icin
5,5 belki kurtarir ? siparis aninda ayarli verip vermemek arasinda kalmis durumdayim ?
Oldu ya 5.5 kurtarmadi ayarli avantajini kullanip 4.5 yapma imkani veya tam tersini yapabilmek ayri bir avantaj
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bence sana RC 4-4.5 inç long arm alalım
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''
Vallahi Bravo ! bu güne kadar yükseltme sonrası sapıtan araçların durumlarını iyileştirilmeye çalışmak için neler yapıldı neler. Yok direksiyon kollarının açısı, yok daha uzun pitman kolu, yok şanzıman traversti düşürme, yok trakbar braketleri, ayarlı trakbarlar, yok uzun link çubukları, liste aracı normal fabrika verilerine yaklaştırabilmek için uzar da uzar... ama kimse bu güne kadar aracın orjinal dingil aralığını düşünmedi. Oysa standart bir aracın dingil aralığı yükseltilmiş araçlarla eşitlense kimbilir ne sorunlara deva olabilir, mesela gezinme gibi....
Genelde yapılan ne ? ; kit ve lastik takılır, sürten yerler tıraşlanır, kimse orjinal dingil aralığına bakmaz....
Abi yazım hatası olmuş, okuyan yanlış anlar.
Yükseltilmiş aracın dingil aralığı standart araca göre eşitlense.
Sanıyorum üretilen ayarsız kollar bu düşünülerek uzatılmıştır. Ama görüyorum ki, mesela benim kit, 3.5'' premiumda da 4.5'' premiumda da aynı kollar çıkıyor. 7'' ve 5.5'' inç de de aynı durum söz konusu.
Aynı kolların kullanıldığı kitlerde ayarlı kol olması şart benim düşündüğüm gibi ise.
Haricinde şasesi işlem görmüş araçlarda da ayarlı kol kullanmak şart. Şase ne kadar düzeltilirse düzeltilsin, özellikle ağır hasar almış ise araç düzgün olmuyor. Binek otomobillerde bile titreme gezme sorununun önüne geçilemiyor. Çünkü tüm kol bağlantıları şase üzerinde.
Aslında kafa karıştıracak zor bir yanı yok, çok basit işler. Kendim yapabilsem sıfır sıkıntı ile kit bile yaparım
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''
ZJ'nin aks aralığı 269cm'miş. Çok merak ediyorum, jant merkezinden ölçsenize ne çıkacak?
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''
Kataloğunda öyle yazıyo abi. Genişlik ayrı yazıyo
Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''