Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 23 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 1998 zj 5.2 ilk çaliştirmada çalişip aninda stop ediyor?

  1. #1
    Üye toporomboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    27.Nisan.2014
    Nereden
    DATÇA-MUĞLA
    Mesajlar
    493

    Question 1998 zj 5.2 ilk çaliştirmada çalişip aninda stop ediyor?

    merhaba;
    geçen hafta başıma geldi aracımı çalıştırdım tuhaf çalıştı tekler gibi yola çıktım D de giderken 300 metre sonra motor stop etti araç yürüyordu viteste.durdum biraz bekleyip çalıştırdım çalışıp anında duruyordu;izmir' den forumdan tanıştığım faruk arkadaşımı aradım deneyimliydi 3 defa aç kapa kontağı öyle çalıştır dedi yaptım yine olmadı defalarca denedim araç çalışıyor ayak gazda olunca ...ama bir garip çalışma tekler gibi, araç ısındı derece yükseldi lpg devreye girdi yine durdu sonra lpg ile çalıtırmayı denedim çalışıp durdu lpg yi devre dışı bıraktım yine aynı netice..şimdi çok anlamsız gelecek size...VıC gösterge service km yi sıfırladım yani vic gösterge ile tarihi km si vs vs değişiklik yaptım kontağı çevirdim saat gibi çalıştı buyrun bunun izahı nedir?
    2 gün sonra sabah yine çalıştırdım aynı işi yaptı yine vic göstergede service km dil tercihi değişikliği kmyi 5000 e getirdim çalıştırdım saat gibi çalıştı bu yaptıklarım bana çok anlamsız geldi ama araba çalıştı o günden beri sorun yok!!!! birde arıza kodlarını göremiyorum kontağı 5 sefer aç-kapa yaptım ekranda bir şey çıkmadı iptalmi edilmiş acaba?aynı zamanda uzaktan kumanda çalışıyor.kilitleyince tek korna çalıyor.ekranda yanan bir uyarı lambası yok araç avrupa versiyon avusturya üretmi immo uyarı lambasıda yanmıyor bu durum hakkında deneyimi olanların bilgilerini paylaşmasını rica edeceğim teşekkürler...
    not=gerçi önümüzdeki hafta burhaniyeden datça ya giderken izmire uğrayıp faruk kardeşimle aracı servise göstereceğim.ama en azından böyle sorun yaşamış olan arkadaş varsa deneyimini çözüm şeklini paylaşırsa memnun olurum

  2. #2
    Moderator Han Solo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Mart.2014
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    6,285
    bilimin bile açıklayamadığı şeyler olabilir bu araçta kabul etmek lazım abi. en azından kaynağını bulmuşsun takma kafaya boşver.
    GEZE GEZE BU GEZE-GEN BÄ°TMEZ

    tüm videoları 720p veya 1080p olarak seçerek izleyin...

  3. #3
    Üye mjz66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    1,209
    Alıntı toporomboz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba;
    geçen hafta başıma geldi aracımı çalıştırdım tuhaf çalıştı tekler gibi yola çıktım D de giderken 300 metre sonra motor stop etti araç yürüyordu viteste.durdum biraz bekleyip çalıştırdım çalışıp anında duruyordu;izmir' den forumdan tanıştığım faruk arkadaşımı aradım deneyimliydi 3 defa aç kapa kontağı öyle çalıştır dedi yaptım yine olmadı defalarca denedim araç çalışıyor ayak gazda olunca ...ama bir garip çalışma tekler gibi, araç ısındı derece yükseldi lpg devreye girdi yine durdu sonra lpg ile çalıtırmayı denedim çalışıp durdu lpg yi devre dışı bıraktım yine aynı netice..şimdi çok anlamsız gelecek size...VıC gösterge service km yi sıfırladım yani vic gösterge ile tarihi km si vs vs değişiklik yaptım kontağı çevirdim saat gibi çalıştı buyrun bunun izahı nedir?
    2 gün sonra sabah yine çalıştırdım aynı işi yaptı yine vic göstergede service km dil tercihi değişikliği kmyi 5000 e getirdim çalıştırdım saat gibi çalıştı bu yaptıklarım bana çok anlamsız geldi ama araba çalıştı o günden beri sorun yok!!!! birde arıza kodlarını göremiyorum kontağı 5 sefer aç-kapa yaptım ekranda bir şey çıkmadı iptalmi edilmiş acaba?aynı zamanda uzaktan kumanda çalışıyor.kilitleyince tek korna çalıyor.ekranda yanan bir uyarı lambası yok araç avrupa versiyon avusturya üretmi immo uyarı lambasıda yanmıyor bu durum hakkında deneyimi olanların bilgilerini paylaşmasını rica edeceğim teşekkürler...
    not=gerçi önümüzdeki hafta burhaniyeden datça ya giderken izmire uğrayıp faruk kardeşimle aracı servise göstereceğim.ama en azından böyle sorun yaşamış olan arkadaş varsa deneyimini çözüm şeklini paylaşırsa memnun olurum
    Ä°lhan Abi, ufak bisey de olabilir, beyin arizasi da! Hemen detayli bir baktirmak da fayda var


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #4
    Üye jan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    26.Nisan.2014
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    193
    Sabahlari veya ilk calisdigi zamanlarda beimkide stop ediyo veya tekleme yapiyo sanki gaz yemiyo gibi onun nedeni oksijen sensorun bozuk olmasi bence bi onlara baktirin isterseniz ben degistircem eskisine doner

  5. #5
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    EskiÅŸehir
    Mesajlar
    923
    Soguk havalarda araç ilk çalıştırıldıgında manifolttan egzoza dolan su buharıda aynı teklemeyi yaptırır,bu durumda gaza hafif sert dokundugunuzda egzozdaki buharı daha erken şekilde dışarı atarsınız ve araç normale döner ,,bu da olabilir Check engine de yanmadıgına göre..

  6. #6
    Üye toporomboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    27.Nisan.2014
    Nereden
    DATÇA-MUĞLA
    Mesajlar
    493
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Soguk havalarda araç ilk çalıştırıldıgında manifolttan egzoza dolan su buharıda aynı teklemeyi yaptırır,bu durumda gaza hafif sert dokundugunuzda egzozdaki buharı daha erken şekilde dışarı atarsınız ve araç normale döner ,,bu da olabilir Check engine de yanmadıgına göre..
    izmirde sağolsun faruk kardeşim ilgilendi burdanda teşekkür ediyorum ben b,geç gittim burhaniyeden izmire onunda vakti kısıtlı idi yetkili servise giremedim.ama deneyimli jeep sürücüsü olarak faruk kardeşim test etti yapılacak işler var sadece lpg de gazlayınca kasıyor devir yükselmiyordu atiker e gittik tavsiye ile ordaki usta enjektörler ölmüş dedi yeni enjektör ve 2 filitre değişti 330 tl bayıldık araba iyi oldu orda tekleme kesildi ben yola çıktım izmir marmaris resmen öldürdü beni en ufak yokuş gazlamada benzine atmaya başladı kikdown yapınca eskiden kasıyordu şimdi direk benzine atıyor kopuyor gi,diyor en az 50-60 sefer izmir datça arası eğilip benzin lpg geçiş tuşuna bastım illet bir olay AMA eskiden uzun yolda 100 kmde 19 lt lpg yakıyordu izmir marmaris arasında izmir fulledim marmaris fulledim 258,1 km 41.2 litre yakıt aldı litre petrol ofisinde 2,40 tl .....faruk kardeşimin yorumu usta lpg ayarını kıstı ondan en ufak gazda benzine atlıyor diyor mantık olarak doğru bir ara muğla atikere gitmek gerekecek ama kardeşim git gel 250 km irde ekzosun içi benim beyaz olurdu izmirden geldim non stop sabah baktım siyah kurumlu? BU NEDİR?........

  7. #7
    Üye toporomboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    27.Nisan.2014
    Nereden
    DATÇA-MUĞLA
    Mesajlar
    493
    BU İŞİ 2 GÜN YAPTI ama soğukla ilgisi yok bence ısındı lpg ye geçti yine çalıştırdım çalışıp durdu...başka bişi var arıza kodu göremiyorum 5 aç kapa kontak yaptık görüntü yok? alakasız birşey vic göstergeyi servis km değişkliği tarih vs oynadım çalıştırdım tık dedi çalıştı bunun hiç izahı yok bence

  8. #8
    Üye toporomboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    27.Nisan.2014
    Nereden
    DATÇA-MUĞLA
    Mesajlar
    493
    artık baharda istanbul yolu gözüktü izmirde uzun kalma durumu yok sağlam bir bakım gerekiyor geçmişini bilmiyorum faruk kardeşim yapılacak olanları söyledi gördüğü kadarı ile bir fiyat alıp makul bir rakam olursa yaptıracağım yoksa yeni bir ilk sahibinden 5,9 arayacağım ellenmemiş hatasız kurcalanmamış yedek anahtarlı orijinal bir makina......w124 200 mercedesten sonra Zj yi sevdim ilk defa rahat ve severek kullandığım bir araç ....inşallah benim şu anki aracımda makul bir rakama mekanik sorunları çözülürde yeni bir araba arama durumunda kalmam çünkü kasa 10 numara içi tabandan tavana 10 numara diri ARAÇ ama bu 16 senenin verdiği zamanında yapılmamış bakımlardan dolayı bakalım ne masraf çıkacakA-dan Z ye derler ya mekanik olarak bir bakmak gerekiyor arabaya ki yolda bırakmasın iyi hoş makina ama ist-ankara dışında isen servis bakım işi sakat usta bulmak zor onun için tam teşekküllü bakımı yapıp en azından 1-15 000 km rahat binmek isterim ........bahara kadar datçada düz yol sıkıntısız kullanırım......
    Alıntı mjz66 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ä°lhan Abi, ufak bisey de olabilir, beyin arizasi da! Hemen detayli bir baktirmak da fayda var


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #9
    Üye mjz66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    1,209
    Alıntı toporomboz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    artık baharda istanbul yolu gözüktü izmirde uzun kalma durumu yok sağlam bir bakım gerekiyor geçmişini bilmiyorum faruk kardeşim yapılacak olanları söyledi gördüğü kadarı ile bir fiyat alıp makul bir rakam olursa yaptıracağım yoksa yeni bir ilk sahibinden 5,9 arayacağım ellenmemiş hatasız kurcalanmamış yedek anahtarlı orijinal bir makina......w124 200 mercedesten sonra Zj yi sevdim ilk defa rahat ve severek kullandığım bir araç ....inşallah benim şu anki aracımda makul bir rakama mekanik sorunları çözülürde yeni bir araba arama durumunda kalmam çünkü kasa 10 numara içi tabandan tavana 10 numara diri ARAÇ ama bu 16 senenin verdiği zamanında yapılmamış bakımlardan dolayı bakalım ne masraf çıkacakA-dan Z ye derler ya mekanik olarak bir bakmak gerekiyor arabaya ki yolda bırakmasın iyi hoş makina ama ist-ankara dışında isen servis bakım işi sakat usta bulmak zor onun için tam teşekküllü bakımı yapıp en azından 1-15 000 km rahat binmek isterim ........bahara kadar datçada düz yol sıkıntısız kullanırım......
    Abi gel baharda, zamaninda yapilmamis herseyini bi kalemde yaptiralim, her ne varsa ama en ince detayina kadar! En iyi ustalarimiz,dostlarimiz burada merak etme yardimci oluruz bizde... Ondan sonra yillarca tik demeden bin


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #10
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    EskiÅŸehir
    Mesajlar
    923
    araç soğukken elektrik kesiyor olmasın,distribütöre elektrik dağıtan ana bobini filan bir kontrol ediniz gevşek ya da korozyonlanmış bir iki adet buji kablosuda bu işi yaptırır.yada aracın beyin kapağının üzerinde konnektörlerin hemen altında iki adet küçük yıldız vida var bu vidalar içerideki soketin yerine basmasını sağlıyor şayet bu vidalar gevşekse araç ummadıgın zamanda ve yerde stop eder,özellikle sogukken zamanla soguk sıcak farketmez. bir de araç sadece rolantideyken stop ediyorsa"araçta arıza kodu alabilseniz sorun lokalleşecek" ilk çalışmada özellikle 1 nci oksijen sensoru araç rolantideyken devreye girer ve rolanti motoruna ne kadar çalışacagının bilgisini verir egerki o arızalıysa o da bu sıkıntıyı yaptırır ve bazen tam elden çıkmamış haldeyse check engine de yakmadan bu arızayı yaptırabilir.

  11. #11
    Üye toporomboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    27.Nisan.2014
    Nereden
    DATÇA-MUĞLA
    Mesajlar
    493
    Alıntı mjz66 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi gel baharda, zamaninda yapilmamis herseyini bi kalemde yaptiralim, her ne varsa ama en ince detayina kadar! En iyi ustalarimiz,dostlarimiz burada merak etme yardimci oluruz bizde... Ondan sonra yillarca tik demeden bin


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    çok teşekkür ediyorum değerlendireceğim siZinle daha öncede burdan yazışmıştık yazın gelecektim fırsat olmadı inşallah baharda bu işlemi yaptırmak istiyorum ÇÜNKÜ KÜKRETTİNİ(JEEP'İMİ)Mİ ÇOK SEVİYORUM........

  12. #12
    Üye toporomboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    27.Nisan.2014
    Nereden
    DATÇA-MUĞLA
    Mesajlar
    493
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç soğukken elektrik kesiyor olmasın,distribütöre elektrik dağıtan ana bobini filan bir kontrol ediniz gevşek ya da korozyonlanmış bir iki adet buji kablosuda bu işi yaptırır.yada aracın beyin kapağının üzerinde konnektörlerin hemen altında iki adet küçük yıldız vida var bu vidalar içerideki soketin yerine basmasını sağlıyor şayet bu vidalar gevşekse araç ummadıgın zamanda ve yerde stop eder,özellikle sogukken zamanla soguk sıcak farketmez. bir de araç sadece rolantideyken stop ediyorsa"araçta arıza kodu alabilseniz sorun lokalleşecek" ilk çalışmada özellikle 1 nci oksijen sensoru araç rolantideyken devreye girer ve rolanti motoruna ne kadar çalışacagının bilgisini verir egerki o arızalıysa o da bu sıkıntıyı yaptırır ve bazen tam elden çıkmamış haldeyse check engine de yakmadan bu arızayı yaptırabilir.
    ne güzel bilgiler vermişsiniz teşekkürler ama arıza kodunu alamıyorum.bu nasıl tedavi olur ?

  13. #13
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    EskiÅŸehir
    Mesajlar
    923
    İlhan bey dediğim yerleri kontrol etmeniz yeterli,bobin kablosunu,buji kablolarını,ve beynin üzerindeki vidaları bir kontrol edin.birde kontaktan arıza kodu almayı tekrar deneyin.

  14. #14
    Üye toporomboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    27.Nisan.2014
    Nereden
    DATÇA-MUĞLA
    Mesajlar
    493
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlhan bey dediğim yerleri kontrol etmeniz yeterli,bobin kablosunu,buji kablolarını,ve beynin üzerindeki vidaları bir kontrol edin.birde kontaktan arıza kodu almayı tekrar deneyin.
    diğer yerlerde sorun yok beyin de su deposu arkasında lpg boruları vs geçiyor ulaşmak zor ötesi 5 aç kapa netice yok

  15. #15
    Üye toporomboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    27.Nisan.2014
    Nereden
    DATÇA-MUĞLA
    Mesajlar
    493
    izmirde arabayı blueside nickli faruk kardeşimle test ederken tam gazlarda lpg'nin sorununu enjeltör değişimi ile kısmen çözülmüştü herhalde tekrar bir ayar istiyor en ufak gaza dokunmada veya yokuşta benzine atıyor;
    ayrıca
    **AYRICA ZJ yi ASFALT DÜZ YOLDA ARAZİ VİTESİNE ALIP BİR İKİ SEFER TAM GAZ YAPIP LPG DE AYNI SORUNU YAPTIĞINI GÖZLEMLEDİK BU YAPILAN EYLEM DOĞRUMU DEĞİLMİ BEN FORUMLARDA OKUMUŞTUM DÜZ YOLDA ASLA ARAZİ VİTESİNE TAKMAYIN ARACINIZI DİYE BİZ TAKTIK BİRDE BİR İKİ SEFER TAM GAZ YAPIP 50-100 METRE KULLANMAYA ÇALIŞTIK BUNU blueside İLEDE PAYLAŞTIM BİRŞEY OLMAZ DEDİ GERÇEKTEN OLMAZMI ÇÜNKÜ O GÜN BUGÜN TUHAF SESLER VAR ARACIMDA !!!!!!!!***** GERÇEKTEN BU KONUDA BİLGİSİ OLAN ÜYELERİN PAYLAŞIMDA BULUNMASINI RİCA EDİYORUM.....

  16. #16
    Super Moderator mexlayn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    165
    bu hatayı LPG regülatöründen de yapabilir .İçerisindeki diyaframda sorun olduğu taktirde gazlamada lpg yi kesip benzine geçiyor.

  17. #17
    Üye toporomboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    27.Nisan.2014
    Nereden
    DATÇA-MUĞLA
    Mesajlar
    493
    enjektörler değişene kadar yoktu o kadar zorlamaya benzine atmıyordu araba titriyordu gazlama yapınca....herhalde ayr istiyor........
    **AYRICA ZJ yi ASFALT DÜZ YOLDA ARAZİ VİTESİNE ALIP BİR İKİ SEFER TAM GAZ YAPIP LPG DE AYNI SORUNU YAPTIĞINI GÖZLEMLEDİK BU YAPILAN EYLEM DOĞRUMU DEĞİLMİ BEN FORUMLARDA OKUMUŞTUM DÜZ YOLDA ASLA ARAZİ VİTESİNE TAKMAYIN ARACINIZI DİYE BİZ TAKTIK BİRDE BİR İKİ SEFER TAM GAZ YAPIP 50-100 METRE KULLANMAYA ÇALIŞTIK BUNU blueside İLEDE PAYLAŞTIM BİRŞEY OLMAZ DEDİ GERÇEKTEN OLMAZMI ÇÜNKÜ O GÜN BUGÜN TUHAF SESLER VAR ARACIMDA !!!!!!!!***** GERÇEKTEN BU KONUDA BİLGİSİ OLAN ÜYELERİN PAYLAŞIMDA BULUNMASINI RİCA EDİYORUM..... /////BU KONUDA DENEYİMİ OLUP PAYLAŞIMDA BULUNACAK ARKADAŞ YOKMU?

  18. #18
    Üye mjz66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    04.Mart.2014
    Mesajlar
    1,209
    Alıntı toporomboz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enjektörler değişene kadar yoktu o kadar zorlamaya benzine atmıyordu araba titriyordu gazlama yapınca....herhalde ayr istiyor........
    **AYRICA ZJ yi ASFALT DÜZ YOLDA ARAZİ VİTESİNE ALIP BİR İKİ SEFER TAM GAZ YAPIP LPG DE AYNI SORUNU YAPTIĞINI GÖZLEMLEDİK BU YAPILAN EYLEM DOĞRUMU DEĞİLMİ BEN FORUMLARDA OKUMUŞTUM DÜZ YOLDA ASLA ARAZİ VİTESİNE TAKMAYIN ARACINIZI DİYE BİZ TAKTIK BİRDE BİR İKİ SEFER TAM GAZ YAPIP 50-100 METRE KULLANMAYA ÇALIŞTIK BUNU blueside İLEDE PAYLAŞTIM BİRŞEY OLMAZ DEDİ GERÇEKTEN OLMAZMI ÇÜNKÜ O GÜN BUGÜN TUHAF SESLER VAR ARACIMDA !!!!!!!!***** GERÇEKTEN BU KONUDA BİLGİSİ OLAN ÜYELERİN PAYLAŞIMDA BULUNMASINI RİCA EDİYORUM..... /////BU KONUDA DENEYİMİ OLUP PAYLAŞIMDA BULUNACAK ARKADAŞ YOKMU?
    Ne gibi sesler var Ä°lhan Abi? Mekanik ses mi? 4 Low konumuna aldiktan sonra normal vites D konumunda mi yuruttunuz araci?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  19. #19
    Üye Mirkan Şenol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    19.Kasým.2014
    Nereden
    İstanbul Alibeyköy
    Mesajlar
    616
    Alıntı toporomboz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    **AYRICA ZJ yi ASFALT DÜZ YOLDA ARAZİ VİTESİNE ALIP BİR İKİ SEFER TAM GAZ YAPIP LPG DE AYNI SORUNU YAPTIĞINI GÖZLEMLEDİK BU YAPILAN EYLEM DOĞRUMU DEĞİLMİ BEN FORUMLARDA OKUMUŞTUM DÜZ YOLDA ASLA ARAZİ VİTESİNE TAKMAYIN ARACINIZI DİYE BİZ TAKTIK BİRDE BİR İKİ SEFER TAM GAZ YAPIP 50-100 METRE KULLANMAYA ÇALIŞTIK BUNU blueside İLEDE PAYLAŞTIM BİRŞEY OLMAZ DEDİ GERÇEKTEN OLMAZMI ÇÜNKÜ O GÜN BUGÜN TUHAF SESLER VAR ARACIMDA !!!!!!!!***** GERÇEKTEN BU KONUDA BİLGİSİ OLAN ÜYELERİN PAYLAŞIMDA BULUNMASINI RİCA EDİYORUM..... /////BU KONUDA DENEYİMİ OLUP PAYLAŞIMDA BULUNACAK ARKADAŞ YOKMU?
    Hocam ara şanzıman ile tekerleklere aktarılan tork 3.5-4 katına kadar çıkıyor. Böyle güçlü ve büyük motorlu araçlarda gazlarsanız, aks kesebilir, aks kafası sıyrılabilir veya ayna mahruti dişlisini kırabilirsiniz.
    Lastik asfalt üzerinde, bu tonaj ile patinaja düşmeyeceği için en zayıf veya aşınmış yerden kırılabilir ve sıyırabilir.
    Ağır hizmet tipi dişliler bile bu gücü kaldıramayabilir.
    Ciddi takırtı ve uğultular geliyor ise geç kalmadan kontrol ettirin.
    4.0 zj aracımızda çok denedik bizde, fakat 5.2'de Low konumunda cesaret edemedim henüz.
    Türk insanı para gibidir, içine ışık tut ''ATATÜRK'' yoksa ''SAHTEDİR''

  20. #20
    Üye toporomboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    27.Nisan.2014
    Nereden
    DATÇA-MUĞLA
    Mesajlar
    493
    Alıntı Mirkan Şenol Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam ara şanzıman ile tekerleklere aktarılan tork 3.5-4 katına kadar çıkıyor. Böyle güçlü ve büyük motorlu araçlarda gazlarsanız, aks kesebilir, aks kafası sıyrılabilir veya ayna mahruti dişlisini kırabilirsiniz.
    Lastik asfalt üzerinde, bu tonaj ile patinaja düşmeyeceği için en zayıf veya aşınmış yerden kırılabilir ve sıyırabilir.
    Ağır hizmet tipi dişliler bile bu gücü kaldıramayabilir.
    Ciddi takırtı ve uğultular geliyor ise geç kalmadan kontrol ettirin.
    4.0 zj aracımızda çok denedik bizde, fakat 5.2'de Low konumunda cesaret edemedim henüz.
    teşekkürler;ciddi takırtı yok şükürler olsun...uğultuda yok.....

Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı DeÄŸiÅŸtirme Yetkiniz Yok
  •