Proje, tam bir bilgi, tecrübe ve emek birikimi örneği. Adeta bir doktora tezi gibi. Ayrıca sunum da konferans bildirgesi, offroad başucu kitabı gibi olmuş. Tebrikler .
Emek harcayanlara da takdirlerimi sunuyorum.
Harika bi araç insanın hayallerini etkileyen bir proje Tebrikler....
Nazar deÄŸmesin diyelim.
Çok kaliteli bir proje. Özel olarak bir şeyi merak ettim. Bu difransiyelleri sıfır aldınız sanırım. Neden portal aks bir difransiyel tercih etmediniz? Özel bir sebebi var mı? Aynı markanın böyle bir ürünü var benden daha iyi bilirsiniz.
http://www.dynatrac.com/products/axles/portals.html
- - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -
Çok kaliteli bir proje. Özel olarak bir şeyi merak ettim. Bu difransiyelleri sıfır aldınız sanırım. Neden portal aks bir difransiyel tercih etmediniz? Özel bir sebebi var mı? Aynı markanın böyle bir ürünü var benden daha iyi bilirsiniz.
http://www.dynatrac.com/products/axles/portals.html
Çok süper olmuş.Elinize sağlık..
Acaba benım 4,7 yi bu hale getirmek için kaç maaşımı harcamam gerekir
2011 SsangYong Kyron 2.0 Xdi O/V
2016 Mondial RXÃŽ EVO 250 cc
2008 Chevrolet Captiva 2.0D ov
2007 Subaru Forester 2.0 ov
2000 Grand Cherokee 4,7 + Atiker Gold Lpg
2009 Subaru Forester 2,0Xs+Prins Lpg
2004 Subaru Forester 2.0x +Milano Lpg
2004 Renault Laguna Prıvılege+Milano lpg
1997 Toyota Carina GLÄ°+Milano Lpg
[QUOTE=berdush;16364]Çok kaliteli bir proje. Özel olarak bir şeyi merak ettim. Bu difransiyelleri sıfır aldınız sanırım. Neden portal aks bir difransiyel tercih etmediniz? Özel bir sebebi var mı? Aynı markanın böyle bir ürünü var benden daha iyi bilirsiniz.
Erdem ben aldıktan 6 ay sonra satışa çıkardılar. Ve de sitelerinde on-road için tavsiye edilmez diyorlar. Bu söyledikleri beni ilgilendirmiyor. Alabilmiş olsaydım 42 lastikler ile 54 takmış gibi aracın altı yükselecekti. şimdi takılmıyor onlar olsaydı nasıl olurdu hayal bile edemiyorum.
Böyle güzel, özel, üst düzey bir Arazi Taşıtını hazırladığın için, Arazide bize izleme zevkini yaşattığın için; Teşekkürler Kaan Abim.
Her defasında aynı keyifle inceliyorum Tiger II konusunu.Dünyada böyle bir proje daha var mı diye merak etmedim değil.İçerideki 60 litrelik plastik yakıt tankları kaygı verici...Bu süreçte çok ciddi bir teknik operasyon yapılmış.Bu konuyu tam olarak anlamak bence herkese nasip olmaz.Birçok ayrıntıya fransız kaldım. Güle güle kullan Kaan Abi...
Ä°lkay,
Benzin tankları özel, üstünden Tiger geçse birşey olmaz. Ayrıca orjinal ekipmanı ile monte edildi. Çok taklalı aracı pelt edecek bir kazadan sonar bile aracın içinden sağlam çıkacak tek ekipman diyebilirim. Henüz hiç kullanmadım. uzun off road yolculukları için yedekte bekliyorlar. Konumları da ağırlık merkezini aşşağıya çekecek şekilde belirlendi.
Anladım Said Abi...Süper!Umarım bir gün yakından görmek nasip olur.
SUPER CLEAN JEEP XJ ROCK CRAWLER Linkini youtube dan izle ejder. Sonra konusalim. Arka 4 linke gözat