- - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -
- - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -
- - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -
- - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -
- - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -
- - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -
- - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -
- - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -
- - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -
- - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -
- - - Mesaj BirleÅŸtirme - - -
şimdilik bukadar araştırmaya devam
Nefiss.........
In Vino Veritas in Aqua Sanitas
NE YAPARSAN YAP, KENDİN İSTEDİĞİN İÇİN YAP
Kaan, manevra alanının çok daraldığı durumlarda arkaları el fireni ile bloke ederek sadece önleri devreye sokup aracı olduğu yerde çevirmek mümkün. Arkalar bloke olduğundan daha fazla güç için LOW konumu oldukça mantıklı.
Ä°zle;
Önden çekişli otomobillerde el freni çekip gaza basarak aracı olduğu yerde direksiyonun çevrildiği yöne doğru döndürmek mümkün. Bir benzerini bu şekilde yapmışlar demek. Çok zekice...
Biriniz bana arkadaki 42 leri nasıl bloke edeceğimi söylermi?
abi sanırım arka jantların arasına levye sokarak anca bloke olur.el freni etkisiz kalır sanki
gidemediÄŸin yer senin deÄŸildir
abi siz ne yaptığınızın farkındamısnız? o nası bişey öyle süper bişey olmuş keyifli sorunsuz sürüşler.
SEVDAMIZDA KÜME DÜŞMEDİYA ANKARAGÜCÜM.....
ve bi şey daha neden 11,70 gibi bi oranda aracı durdurmaya çalışıyoruz...boşa almak bir çözüm..
en kötüsünü söleyeyim 11.70 gibi bir oranda bir şekilde arkayı kitlediğimizde sırasıyla diffler, atlas, ve ana şanzımanı kırma ihtimalimiz de var...
unstoppabel